Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat posega po zvezdah, z elektriko in slovensko ceno

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[#2919143] 05.04.21 21:12
Odgovori   +    13
Bomo nakup preložili na leto 2025 če bodo baterije z boljšim dosegom in seveda avti po neki normalni ceni.
Za cca. 5.000€ kupiš Audi A6-BMW serija 5 -MB E star cca. 12 let. Narediš primerjavo kaj je kje od avta in se odločiš. V naslednjih 10 letih imaš največ za 10.000€ servisov in nekaj nepredvidenih menjav delov z gumam lahko celo menjavo motorja in sem komaj prišel na znesek 17k €, kje je še do 30k € za FIAT 500E, ne me prepričevat o nekih zadevah da je EV toliko boljši od omenjnih avtov.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2919157] 05.04.21 23:44
Odgovori   +    6
NADSTANDARD

Le koga in kaj plačujemo v Sloveniji, da so električni avtomobili tako oderuško dragi. Saj so nam pred 30 leti vsi obljubljali, da se bosta v naši deželi cedila samo med in mleko. Ne glede na to, da smo v EU imamo pač različne davčne zakone, kakor tudi različne davčne vzpodbude in iz razlik med državami bi se lahko vprašali, kaj je pri nas tako dragocenega in dragega, da so cene tako zasoljene. Nasprotno, kaj je pri nas tako nadpovprečno kvalitetnega, da si zasluži takšne davčne stopnje in posebne obravnave...
dronyx sporočil: 4.602
[#2919158] 05.04.21 23:49 · odgovor na: anon-191845 (#2919143)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: dronyx 05.04.2021 23:50
Bomo nakup preložili na leto 2025 če bodo baterije z boljšim dosegom in seveda avti po neki normalni ceni.
Sam sem bil skeptičen do električnih avtomobilov, ampak področje se zelo hitro razvija in električni avto ima tudi precej prednosti. Bodo pa sigurno s časom zagrenili življenje lastnikov klasičnih avtomobilov na nafto, bencin in plin tako, da boš ob registraciji plačeval "okoljsko dajatev", ne bodo te pustili v večja mesta in še kaj bodo našli. Tako da se sigurno splača z nakupom novega avta počakati par let. Zame mora imeti električni avto domet ob vseh vremenskih pogojih, torej tudi pozimi minimalno 350 km. Hitre polnilnice so edine uporabne za polnjenje na poti, je pa res, da cena polnjenja na teh polnilnicah bo hitro dosegla ceno bencina. Da se bomo vozili zastonj z električnimi avti je neumnost. Nenazadnje z bencinom in nafto država polni proračun prek davkov in trošarin. Ta izpad prihodko bodo nadoknadili. Nič se bati.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2919159] 05.04.21 23:54 · odgovor na: anon-191845 (#2919143)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 05.04.2021 23:55
Kupiš Golfa dizla, 1,5 leti starega, s ful opremo, in narejenimi slabimi 23.000 km.

www.avto.net/Ads/det...0SLOVENSKI

V to vozilo ne boš vlagal 4 do 5 let praktično nič ali recimo 1.000 eur, potem pa do 250.000 km ene max. 4.000 eur.

Skupaj max. 25.500 eur v 10 letih.

Kateri torej za svoj denar več ponuja?

Da smo na jasnem, tale mali BEV po 10 letih in z 70% kapaciteto baterije glede na novo, bo vreden glih ene 10 jurjev, Golf pa tedaj realno 6.000 eur, možno pa je da, tudi 70% manj, če se bo gonja zoper batne motorje nadaljevala...

Ne vemo, koliko bo treba vmes investirati v Fiata, vemo pa, da bo cena vožnje s Fiatom vsaj 50% cenejša od Golfa. Torej cena energenta bo precej nižja.

Sklep: Ko bo Fiat imel za ceno 25.000 eur vsaj 45 kWh baterijo, bo zelo v igri za prodajo.

Blizu smo,... čez 3 do 4 leta pa recimo preskočimo matematični plot. Vedno bližja je točka preloma.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2919160] 06.04.21 07:16 · odgovor na: dronyx (#2919158)
Odgovori   +    3
Mislim, da bo kmalu okoljska dajatev za razgradnjo in proizvodnjo baterij, ker ta cirkus kanaliziranja denarja je že vsem jasen.
Sicer za mestno uporabo podpiram majhna EV.
dronyx sporočil: 4.602
[#2919168] 06.04.21 08:53
Odgovori   +    2
Zame eden najboljših izumov tega stoletja do sedaj je električno gorsko kolo. Tu bo sigurno prodaja še bolj skokovito rastla, kot pri električnih avtomobilih.

dronyx.si/2021/03/25...icno-kolo/
hijena1 sporočil: 1.214
[#2919169] 06.04.21 08:58 · odgovor na: anon-191845 (#2919143)
Odgovori   +    0
edin problem teh avtov, ki jih omenjaš je, kako jih pol parkirat v stanovanjskih naseljih, pred službo,.... a ja, pa v količini olja, ki ga pustijo na cesti
shevchenko sporočil: 21.898
[#2919177] 06.04.21 09:16
Odgovori   +    1
10 jurjev razlike? hvala, ampak ne hvala.
dronyx sporočil: 4.602
[#2919335] 06.04.21 14:55 · odgovor na: (#2919214)
Odgovori   +    1
Tule imaš opisano:

www.mojev.si/382ivlj...erije.html

V bistvu ni tako, da bi baterija po določenem času kar nehala delovat, razen seveda če se kaj ne pokvari. Ima pa manjšo kapaciteto, tako da prevoziš z enim polnjenjem manj kilometrov. Se pa tudi na področju baterij zadeve razvijajo in verjetno bodo lastnosti baterij čez leta boljše, kot so danes.
anon-191845 sporočil: 961
[#2919419] 06.04.21 18:42 · odgovor na: hijena1 (#2919169)
Odgovori   +    5
Doma smo najprej vozili Yugo 45A, z njim sem najhitreje prišel iz Umaga v Ljubljano pa je bila takrat avtocesta od Postojne do Ljubljane, edina napaka pri njemu je bila da mi je 1* potegnu pedal za plin not in sem letel v križišče k raketa, komaj zvozil (80.000km)
Nato je prišel na vrsto Rus Samara, odličen avto z napako da nisi mogel zapreti dovod zunanjega zraka v kabino, po menjavi elektronke pa je bil zlat do nesreče ko me je kamnion bočno nasadu v Avstriji (33.000km)
Nato je sledila Toyota Corola XL 1.3, kaj vse je dala z najimi 3 otroci skozi, bila je tudi zlata, mala poraba, nizka obraba gum po zaslugi navodil tovarne (imeli so drug sistem kroženja gum ob dosegu 10.000km), ogromen prtljažnik in vsi trije otroc so zadaj sedeli kraljevsko (95.000km)
Potem pa en velik polom, na srečo je šlo na službene stroške, cel kup dragih napak na W Caravelle CL, velikost da dol padeš, vidljivost na ravni avtobusov, druga vrsta 3 samostojni sedeži, zadaj klop, za njo pa kraljevski prtljažnik, žal je žena izsilila še največji Thule strešni kovček, moj užitek pa je bila muzika in še danes jo je veliko v njej za cel mali avto ampak smo vsi uživali z njo. Da ne pozabim na menjavo motorja, poraba pa konstantna polnih 20 let po 11,80l bencina ali 12,50l plina (440.000km)
Nato je sledil AUDI A6 TDI, super avto, nizka poraba od 4-7,7l/100km, ogromno prostora, le motor prešibak v zimskem času ker ni mogel ogreti kabine, žal je končal v verižnem trčenju tako spredaj kot zadaj jih je skupil (80.000km)
Pred dobrimi 10 leti prvi MB E240, bencin+plin, ogromna ladja, v pokoj je šel zaradi starosti in rjavenja, menjal smo tudi motor (175.000km)
Nekje na pol poti smo poverbali BMW E30, danes starodobnik z cca. 110.000km na števcu, večina original, samo barvan je bil na novo z original barvo, nobenih stroškov dodatnih, avto je velika uspešnica ljubljanskih ulic (60.000km)
Danes še enkrat MB E280 bencin+plin, imamo ga radi zaradi varnosti, pospeškov, ugodja, odlična klima in gretje, V6 motor kot pri prejšnjem z porabo med 6,19-10,94€/100km kombinacija plin+bencin (37.000km)

Izguba OLJA za vse naštete avte je manj kot 0,5 litra na asfaltu, ker je plin suh pa porabi motor kar 1l/7.500km.

Zdaj pa se vprašajte: koliko škode naredi proizvajalec EV ko naredi baterijo in koliko ko jo reciklira (ta postopek je Toyota osvojila šele po 15 letih proizvodnje), škoda za okolje je verjetno večja za nekaj stokratnikov za 1 baterijo kot pri vseh naših avtih izguba olja.

KM v oklepaju pomenijo koliko smo prevozili z njimi.

SREČNO VOŽNJO ŽELIM.

Strani: 1