Strani: 1

Sredinec sporočil: 204
[#2918164] 01.04.21 10:14
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Sredinec 01.04.2021 10:16
Bernard kot primer navaja postopek potrjevanja računa, ko mora imeti zaposleni možnost, da neposredno pri sodelavcu preveri dejansko stanje dobave, ko se pojavijo nepredvideni zapleti. Povsem avtomatiziran proces mu takšne možnosti ne more ponuditi.
Slab primer.
Ob dobavi se opravita preverjanje količine in kakovosti. Če karkoli ne štima, gre dobava v status blokirano. Šele ko vse štima, se dobavo potrdi s pripadajočimi količinami.
Račun, katerega dobavnice so vse potrjene in količinsko ustrezne, gre komot v samodejno potrjevanje, sicer pa odgovorna oseba prejme mail (ali karkoli drugega), da stvar uredi, račun se pa samodejno potrdi v naslednjem ciklu, ko vse štima.

Strani: 1