Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2916447] 27.03.21 12:30
Odgovori   +    3
V jok in na drevo.
Vote with you wallets instead. Aja, to že počno sami proizvajalci čipov - delajo za tistega, ki da več, he, he.
slovenecnb1 sporočil: 5.626
[#2916464] 27.03.21 13:16
Odgovori   +    8
Globalizacija pelje cek svet v pogubo ne bo šlo da eni na kredo zapravljajo eni pa ustvarjajo in živijo od realne ekonomije
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2916484] 27.03.21 14:24
Odgovori   +    8
Dobri stari mehanski bencinarji in dizli teh problemov nimajo. Kolikor so imeli pameti, jo je bilo manj kot v telefonu danes. Poceni in zanesljivo.
ogo sporočil: 3.087
[#2916491] 27.03.21 14:33 · odgovor na: anon-93129 (#2916484)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: ogo 27.03.2021 14:33
[Mleben]
Dobri stari mehanski bencinarji in dizli teh problemov nimajo. Kolikor so imeli pameti, jo je bilo manj kot v telefonu danes. Poceni in zanesljivo.
Ti govoriš o mehanskih bencinarjih in dizlih 100 let nazaj.
Avto industrija je že od konca 1970ih globoko vkorakala v integrirana vezja, desetletje prej pa na tranzistorje, ...
Modernejši avtomobili sploh niso mogoči brez čipov.

Računalniško podporo za pristanek na Luni tekom 1960ih je delalo podjetje v lasti Forda ...

Zadeve s čipi so zblaznele zadnje dve desetletji, nič se kao ne splača delat v Evropi, vse samo v Aziji ali celo na Kitajskem.

Cela eksplozija ti fabless, oz. dizajnerjev čipov brez lasnih fabrik, na koncu pa seveda realnost, da ima par podjetih de-facto monopol nad proizvodnjo top čipov in držijo vse ostale za jajca ... In prav naj je tako. Kdor več plača, tisti dobi proizvodno kapaciteto. No money, no fun.
FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2916534] 27.03.21 16:17 · odgovor na: ogo (#2916491)
Odgovori   +    8
Ce Kitajcki prevzamejo Tajvan, je pa konec filma.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2916591] 27.03.21 19:03
Odgovori   +    10
Avtomobilska industrija se utaplja v dobičkih, l.2020 je bilo eno najboljših v zgodovini. Vse luksuzne znamke so potolke rekorde; Bugatt, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Aston Martin, Porsche...enako vsi ameriški in azijsko proizvajalci.
Št. prodanih vozil je dosti manj pomembno kot zaslužek na vozilo; res se je prodaja malo zmanjšala, ampak cene so šle gor za 10-30%, kar pomeni enormne dobičke. Npr. lani ob takem času so bile cene za crew cab Silverado RTS okoli $35,000 z danes so $45,000.
Mimogrede, Intel je objavil, da bo v mojem majhnem mestecu za 20 milijard $ zgradil dve novi tovarni čipov (imajo že štiri ali pet tovarn), kar pomeni 3,000 dobro plačanih direktnih delovnih mest.

Strani: 1