Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2914033] 17.03.21 23:14
Odgovori   +    4
Majhni avtomobili niso nikoli dobičkonosni, sicer bi bil Fiat super uspešna firma, ne pa da 20 let tolčejo izgubo in se šlepajo na RAM/Dodge in Jeep...tudi Toyota zato že 16 let dela isti avto (gre samo za facelift) pa še to v kombinaciji s PSA.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2914052] 18.03.21 07:02
Odgovori   +    1
»Mislite, da z novim fiatom 500 z začetno ceno več kot deset tisoč evrov ne ustvarjamo dobička?! Pa ga, in to pošteno,«

nikoli nisem dvomil v to, da s svojim precenjenim plehom ne ustvarjate dobicka...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2914097] 18.03.21 09:52 · odgovor na: dz1975 (#2914033)
Odgovori   +    1
NE samo majhen avto, rabiš desetletja izboljšav do dosežeš nivo kjer si v bistvu že zadavil VW, ki je spal. Z malo več kot polovico zaposlenih in 3x viškim dobičkov od VW je Toyota na varnem, VW bo pa rabil MASIVEN bailout v naslednjih letih.
Uporabljam ideje Toyota sistema in dela čudeže. Vsako leto par deset drobnih izboljšav se v 20 letih sešteje v MASIVNO prednost.
Žalosto je to, da se v Slo veliki večini firm niti sanja ne, da ta sistem sploh obstaja. Sem poskusil kot svetovalec, pa se stvar izteče v "kdo ima daljšega" in opustil projekt, čeprav sem našel masivne prihranke za sedaj že bivšo firmo.
anon-534275 sporočil: 161
[#2914098] 18.03.21 09:52 · odgovor na: dz1975 (#2914033)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Majhni avtomobili niso nikoli dobičkonosni, sicer bi bil Fiat super uspešna firma, ne pa da 20 let tolčejo izgubo in se šlepajo na RAM/Dodge in Jeep...tudi Toyota zato že 16 let dela isti avto (gre samo za facelift) pa še to v kombinaciji s PSA.
Imaš sicer kar prav... čeprav ima Fiat težave predvsem take bolj italijanske sorte, ko ne ve kaj bi sploh počel sam s sabo. Ampak brez Fiata bi bile pa omenjene tri znamke najverjetneje samo še spomin.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2914276] 18.03.21 16:30 · odgovor na: anon-534275 (#2914098)
Odgovori   +    0
Mislim da ne bo držalo, do vstopa Fiata je Chrysler imel že vse prodajne uspešnice v proizvodnji; Dodge RAM 1500 4. generacije (še vedno v proizvodnji kot 1500 Classic), Chrysler 300 & Dodge Charger/Challanger (še vedno v proizvodnji), Jeep Grand Cherokee/Dudge Durango (zadnje leto za prvega, Durango bo še par let nespremenjen). Vsi našteti so bilo razviti še v sodelovanju z MB.
Fiatove platforme so bile pa z izjemo Cherokeeja in Pacifice totalni fiasko (Jeep Renegade, Chrysler 200, Dodge Dart...).
Za primer; FCA je imel 2015 skupaj100 mio EUR dobička, pri čemer je bil dobiček ameriškega dela 4.4 milijarde USD, in podobno zadnjih 8 let (vključno z 2020).
anon-534275 sporočil: 161
[#2914429] 19.03.21 07:46 · odgovor na: dz1975 (#2914276)
Odgovori   +    0
Glede modelov imaš prav. Ampak brez Fiata bi Chrysler že pred kakim desetletjem bankrotiral.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2914632] 19.03.21 17:30 · odgovor na: anon-534275 (#2914429)
Odgovori   +    0
Saj je bankrotiral; 30. aprila 2009. Samo tako so se lahko rešili obveznosti do upokojenih delavcev; sindikat UAW je posledično postal 66% lastnik novega Chryslerja, upniki pa so dobili 29% poplačilo. V nadjevanju je Fiat prevzel 100% lastništvo, celotni nakup jih je prišel $4.9 milijarde, kar so dobili nazaj v par letih. Samo Jeep je danes vreden $30 milijard.
Še ena zanimiva statistika - novi modeli predstavljenih v zadnjih 12ih letih:
Chrysler: 1 (Pacifica na italijanski platformi)
RAM: nova generacija 1500
Jeep: 5 (wrangler/gladiator, 3x fiat platfroma in novi Grand Cherokee)
Fiat: 15 (dober del za latinsko Ameriko in podobne trge)
Alfa: 4
Maseratti: 3
Lancia: 1
Alfa/Maseratti/ Lancia totalni fiasko, Fiat ima dobre rezultate samo v latinski Ameriki, medtem ko RAM in Jeep nosita zlata jajca.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2914634] 19.03.21 17:43 · odgovor na: dz1975 (#2914632)
Odgovori   +    0
Imam kooperanta v It pa mi je v pogovoru dejal: smo ISTI odlom kot Slo. Razvajena raja, ki pač NE bi delala in pričakuje VSE od države.

Strani: 1