Strani: 1

milos9 sporočil: 1.046
[#2913194] 15.03.21 13:08 · odgovor na: (#2913182)
Odgovori   +    2
[rename]
Cena?
Pol bitkojna? ;-)
Kar cel in še nekaj etrov zraven :)
pluton9001 sporočil: 27
[#2913231] 15.03.21 15:05 · odgovor na: (#2913196)
Odgovori   +    2
Eh, časi se spreminjajo,....
Malo poglej kakšna ekipa vodi danes korejce,... mojstri, ki so delali pri Lamborghiniju, Audi, BMW-ju,...od oblikovanja, pa do motorjev
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2913232] 15.03.21 15:08
Odgovori   +    2
Pri taki ceni avta, bo morala biti kilometrina po 5€/km.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2913236] 15.03.21 15:21 · odgovor na: (#2913196)
Odgovori   +    3
Tudi nemške marke niso več, kar so nekoč bile. :-)
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2913239] 15.03.21 15:25 · odgovor na: anon-180464 (#2913236)
Odgovori   +    0
[kekez]
Tudi nemške marke niso več, kar so nekoč bile. :-)
Tud 500€ ni 1000DMark
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2913241] 15.03.21 15:26 · odgovor na: 0513ANITO (#2913232)
Odgovori   +    4
Po dobrem letu imetja EV me kilometer pride še 1€.
Nekaj časa še ne bo bistveno upadalo, ker se z nabiranjem kilometrine še kar večajo tudi stroški (tukaj predvsem obroki kredita).
Beležim pa zelo striktno vse stroške, vključno s prtljažniki, vinjetami, servisi, cestninami, parkirninami ...
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2913250] 15.03.21 17:06 · odgovor na: pluton9001 (#2913231)
Odgovori   +    4
Ampak še vedno je to KIA...
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2913262] 15.03.21 17:52
Odgovori   +    2
čas vnosa: 15.03.21 13:19
Če Nemci ne bi imeli takih, kot smo mi, še živeti ne bi mogli.

Uriah Heep.
milos9 sporočil: 1.046
[#2913267] 15.03.21 18:21 · odgovor na: (#2913245)
Odgovori   +    2
[rename]
Vidim, da ste naslov spremenili.
Rimac?
Zanimivo.
Ali ni Porsche lastniško vstopil v Rimčevo firmo?
Res je. Rimac je razvil 800 voltno elektrićno arhitekturo za EV6. Hyundai in Kia, pa tudi Porsche, so vstopili v lastništvo Rimca. Link je v članku.

LPM
drugmirko sporočil: 1.301
[#2913290] 15.03.21 20:05
Odgovori   +    3
zakaj morajo ti novodobni električarji met dimenzije vojaških transporterjev?!? un Škodin e-Klodovik, al kaj je že, je tudi gromozanski, pa Wagenov ID 4 tudi, ID 6 je že skorej avtobusnih dimenzij, polovica Tesel zgleda ko "beached whale", ki čaka, da ga Greenpeace vrne v morje, Hyundajev Ioniq 5 zgleda ko "mutiran P-ejček", oz. bolha, tole pa tudi... z dizajnom se pretvarja, da je C segmentni hot hatch (od spredej tud zgleda ko stari Scirocco, ki je malo predolgo preveč jedu :P ), v bistvu je pa ogromen, zavaljen in od zadaj tud malo kičast kos pleha. škoda.
se pa stvari očitno premikajo na bolje v notranjosti... zgleda, da pri zadnji generaciji EV vozil ni več treba tako božjastno šparat na materialih in izdelavi... ker v notranjosti, tale, Ioniq 5 in tudi Škodilak zgledajo že zelo spodobno...

Strani: 1