Strani: 1 2

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2912225] 11.03.21 14:00
Odgovori   +    13
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
alain sporočil: 5.172
[#2912227] 11.03.21 14:02 · odgovor na: anon-317028 (#2912225)
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: alain 11.03.2021 14:03
Khm tega problema se še niso lotili...vsi samo nabijajo o ev, noben pa o infrastrukturi za vse to...da sploh ne govorimo o ceni elektrike takrat...
bigl sporočil: 18.363
[#2912235] 11.03.21 14:16 · odgovor na: anon-317028 (#2912225)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
Tečejo raziskave, da bi bila tudi vozišča "elektrarne". Manjka nam Tesla. Lep dan.
anon-447401 sporočil: 293
[#2912237] 11.03.21 14:19 · odgovor na: anon-317028 (#2912225)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...

Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
aimon sporočil: 1.924
[#2912247] 11.03.21 14:27
Odgovori   +    3
Koliko stane napolnitev baterije z ultrahitro električno polnilnico in kako hitro se napolni baterija?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2912263] 11.03.21 14:37 · odgovor na: anon-447401 (#2912237)
Odgovori   +    8
[telexdell]
> [FIN-311684]
> V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?

Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...

Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2912271] 11.03.21 14:43 · odgovor na: anon-317028 (#2912263)
Odgovori   +    9
[FIN-311684]
> [telexdell]
> > [FIN-311684]
> > V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
>
> Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
>
> Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.

Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
anon-447401 sporočil: 293
[#2912274] 11.03.21 14:47 · odgovor na: anon-317028 (#2912263)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]

Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
vrac sporočil: 11.068
[#2912276] 11.03.21 14:48 · odgovor na: anon-93129 (#2912271)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: vrac 11.03.2021 14:49
[Mleben]
> [FIN-311684]
> > [telexdell]
> > > [FIN-311684]
> > > V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
> >
> > Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
> >
> > Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.

In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
Na superhitrih polnilnicah boš tudi BEV napolnil zelo hitro, le plačal boš več, kot bi te stalo gorivo za klasičen avtomobil.
anon-447401 sporočil: 293
[#2912280] 11.03.21 14:53 · odgovor na: anon-93129 (#2912271)
Odgovori   +    3
[Mleben]

In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.


PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2912282] 11.03.21 14:54 · odgovor na: vrac (#2912276)
Odgovori   +    7
Takrat ko boš hotel domov, in bo to želelo še polovica ostalih? To pa bo gužva in čakanje. Vsaj ob vikendih in ponedeljkih, zadnje čase tudi petkih. Pravzaprav, bi bilo dobrodošlo, če bi ob polnilnici imali še prostor za čakanje, piknike, prenočitev, nenazadnje še za spominke. Prav veselo in družabno bo lahko postalo.
Nollem sporočil: 967
[#2912297] 11.03.21 15:18 · odgovor na: anon-447401 (#2912280)
Odgovori   +    10
[telexdell]
> [Mleben]
>
> In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)

Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.


PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.

mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.

če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.
simone22 sporočil: 264
[#2912314] 11.03.21 15:53 · odgovor na: anon-93129 (#2912282)
Odgovori   +    10
Mislis raje kar hotele, da bos lahko prespal se ko bos cakal 100 x 0.7h, da prides na vrsto?
anon-191845 sporočil: 961
[#2912322] 11.03.21 16:21 · odgovor na: anon-317028 (#2912263)
Odgovori   +    3
Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2912323] 11.03.21 16:33 · odgovor na: anon-191845 (#2912322)
Odgovori   +    6
[FIN-353404]
Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
macon sporočil: 12.861
[#2912352] 11.03.21 19:23 · odgovor na: anon-447401 (#2912274)
Odgovori   +    5
[telexdell]
> [FIN-311684]
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.

Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
Ja, veš da. Praktično ves dopust se vozim po otoku na katerem sem. Mogoče je avto parkiran tri dni od desetih, ker me ležanje na plaži prav nič ne zanima.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2912355] 11.03.21 19:44 · odgovor na: 0513ANITO (#2912323)
Odgovori   +    4
[0513ANITO]
> [FIN-353404]
> Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.

Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2912357] 11.03.21 19:49 · odgovor na: anon-447401 (#2912274)
Odgovori   +    4
[telexdell]
> [FIN-311684]
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.

Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
Običajno se tudi na morskem letovanju peljemo z avtom vsak dan, bodisi raziskujemo različne plaže, lokalne znamenitosti in tudi do kakšne bolj založene trgovine se običajno zapeljemo z avtom...
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2912365] 11.03.21 20:44 · odgovor na: anon-204390 (#2912355)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [0513ANITO]
> > [FIN-353404]
> > Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> > Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> > V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> > Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
>
> Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.
Niti ne...

Ogljikovodiki so najuporabnejši v plinastem ali kapljevinastem agregatnem stanju....

Še v peči na drva ali premog v bistvu gori plin, ki se sprošča zaradi temparature, kateri je izpostavljeno gorivo
MatoX sporočil: 20
[#2912369] 11.03.21 21:02 · odgovor na: anon-317028 (#2912225)
Odgovori   +    1
V SLO je natanko 1,165 mil registriranih vozil.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2912377] 11.03.21 21:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2912365)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [vickibedi]
> > [0513ANITO]
> > > [FIN-353404]
> > > Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> > > Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> > > V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> > > Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
> >
> > Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
>


> Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.

Niti ne...

Ogljikovodiki so najuporabnejši v plinastem ali kapljevinastem agregatnem stanju....

Še v peči na drva ali premog v bistvu gori plin, ki se sprošča zaradi temparature, kateri je izpostavljeno gorivo
Presenetljivo cenovno ni take razlike (1-2 v korist običajnega goriva), najbrž zaradi nizke cene premoga. Je pa energetsko zelo potraten proces (veliko premoga se skuri).

euanmearns.com/lcoe-...jet%20fuel
Rakijan sporočil: 1.263
[#2912379] 11.03.21 22:04 · odgovor na: anon-93129 (#2912282)
Odgovori   +    1
Na mejnem prehodu kaksna polnilnica?Mogoce bi bilo smiselno pa razmisljati o jedrskih trajektih pa bi na njih polnili.. Ali pa vsaj v cakalni vrsti pred njimi.. Ali pa jedrski vlaki, bi na njih prevazali in polnili avtomobile, pa se ceste bi razbremenili..
Rakijan sporočil: 1.263
[#2912400] 12.03.21 06:51 · odgovor na: (#2912383)
Odgovori   +    1
Anglezi razmisljajo v smeri Vodika.. Vlak na vodik, prihranis pri elektrifikaciji..
aimon sporočil: 1.924
[#2912425] 12.03.21 09:07 · odgovor na: Rakijan (#2912400)
Odgovori   +    0
[Rakijan]
... Vlak na vodik ...
"Hydrogen fuel cells ...This space-age technology is expensive. Acceptable range requires extremely - high - pressure, on - board hydrogen storage. Few places to refuel. Hydrogen is very expensive to transport and there is no infrastructure in place yet. Currently hydrogen fuel is made from nonrenewable natural gas in a process that creates enormous CO2 emissions." www.consumerreports..../index.htm
Rakijan sporočil: 1.263
[#2912477] 12.03.21 11:06 · odgovor na: aimon (#2912425)
Odgovori   +    0
Currently.. Razvoj gre naprej.. Kdaj mislis bo dosezen cenovno sprejemljiv tehnoloski preboj?
aimon sporočil: 1.924
[#2912525] 12.03.21 12:46 · odgovor na: Rakijan (#2912477)
Odgovori   +    2
[Rakijan]
Kdaj mislis bo dosezen cenovno sprejemljiv tehnoloski preboj?
Nimam steklene krogle. :)
comteo sporočil: 664
[#2913089] 15.03.21 09:20 · odgovor na: alain (#2912227)
Odgovori   +    0
Vsekakor bo cena nižja... NAjverjetneje bo FLAT.. recimo 10€ za neomejeno (pošteno) uporabo. Kot GSM.
comteo sporočil: 664
[#2913095] 15.03.21 09:36 · odgovor na: Nollem (#2912297)
Odgovori   +    0
[Nollem]
> [telexdell]
> > [Mleben]
> >
> > In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
>
> Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
>
>
> PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.

seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.

mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.

če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.
Seveda te bo čakal. To omogoča funkcija REZERVIRAJ. Rezerviraš za ob uri in te čaka.
To v Sloveniji deluje že par let.
comteo sporočil: 664
[#2913097] 15.03.21 09:39 · odgovor na: macon (#2912352)
Odgovori   +    0
Kolko ur dnevno se vozite po otoku in kolk ur dnevno je avto parkiran?
Na šuko vtičnici se polni z 2 kW (cca 13-15 km na uro)..... Čez noč napolniš 120 km.....
Nollem sporočil: 967
[#2913102] 15.03.21 10:05 · odgovor na: comteo (#2913095)
Odgovori   +    3
[comteo]
> [Nollem]
> > [telexdell]
> > > [Mleben]
> > >
> > > In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
> >
> > Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
> >
> >
> > PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
>
> seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.
>
> mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.
>
> če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.

Seveda te bo čakal. To omogoča funkcija REZERVIRAJ. Rezerviraš za ob uri in te čaka.
To v Sloveniji deluje že par let.
dokler je uporabnikov malo, boš lahko rezerviral. ko jih bo več kot sedaj, boš tudi lahko rezerviral, a boš na vrsto prišel čez teden ali dva.

ali pa boš polnil na polnilnici, ki bo sicer prosta, a nesramno dražja. Ja, tudi to bodo omogočala "pametna" omrežja.

da si bom dopust uničeval še z eno ne tako majhno skrbjo, mi pa res ne pride na pamet.

Strani: 1 2