Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj na črpalkah bencin in dizel nista več po evro: je res kriva liberalizacija?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 13.03.2021 19:12
Zakaj ni po evro? Počivalšek je poskrbel za liberalizacijo cen,
Vizjak je kupil Petrolove delnice...Kako naprej? Škoda, ker Južna
ni večinski lastnik Petrola, tudi Telekoma. Nekateri ne želijo
sprejeti, da so bogati posamezniki družbeno bolj odgovorni od
polopovljenih političnih strank, levih in desnih. Kakšen volilni
sistem potrebujemo? 100 najbogatejših Slovencev po lestvici Financ
v 90 članskem parlamentu izvoli 50 poslancev, upokojenci izvolijo
enega poslanca, zaposleni v javnem sektorju tudi enega poslanca,
študentje izvolijo deset poslancev, vse politične stranke izvolijo
nadaljnih deset poslancev, pet poslancev izvolijo
smučarji-skakalci, pet jih izvolijo politične stranke z Janševo in
vsemi Kučanovi in Golobičevi vred, enga izvolijo tisti, ki imajo
vikende na Hrvaškem, enga izvolijo Kralji ulice s Terezo Vuk, ki ji
je Pagonova bila teta...
sporočil: 2.264
Tukaj so bile lani cene galone bencina okoli $2 do $2.25, pod
Bidenom so že prebile $3, zagotovo bo prišlo na $4, mogoče
$6.
Vse z namenom uničenja energetske neodvisnosti (moratorij na črpanje plina in nafte na zvezni zemlji ter ustavitev gradnje Keystone XL) in povečanja uvoza kitajskih solarnih panelov in vetrnic.
Vse z namenom uničenja energetske neodvisnosti (moratorij na črpanje plina in nafte na zvezni zemlji ter ustavitev gradnje Keystone XL) in povečanja uvoza kitajskih solarnih panelov in vetrnic.
sporočil: 10.825
Zadnja sprememba: 0513ANITO 13.03.2021 20:09
[dz1975]Tko, je, če dopustiš, da "izvolijo" demenco podprto z rdečo/zelenimi blazneži....
Tukaj so bile lani cene galone bencina okoli $2 do $2.25, pod Bidenom so že prebile $3, zagotovo bo prišlo na $4, mogoče $6.
Vse z namenom uničenja energetske neodvisnosti (moratorij na črpanje plina in nafte na zvezni zemlji ter ustavitev gradnje Keystone XL) in povečanja uvoza kitajskih solarnih panelov in vetrnic.
Slej kot prej ti gre država v Qurac.
Čakam samo še Hočevarja, da prinese dokaze da sva z zmoti...
sporočil: 151
Novinarjem financ predlagam, da pregledajo tudi primerjalnike cen
čez mejo. Na današnji dan je dizel v Pliberku 1,09 do 1,12€, pri
nas pa 1,2€, to je 10% več.
sporočil: 400
Kakšna liberalizacija, če konkurent ne more kar tako vstopiti na
trg, potrebuje 10 licenc, dovoljenj, soglasij, koncesij in ne vem
česa še. Tisti ki so na trgu sedaj to dobro vedo, torej vedo da s
pomočjo države vzdržujejo monopol oz. tri-opol ali štiri-opol ali
koliko jih že je in to je to. Če bi bila res "liberalizacija" bi
lahko katerikoli podjetnik kadarkoli in kjerkoli "pumpo" sezidal in
začel prodajati.
sporočil: 5.625
Te cene bodo samo višje ker bo kmalu še davek na izgorevanje in to
države vse nujnono rabijo in cena bobdo konca leta 1,5 eur v letu
22 pa 1.8 eur
sporočil: 151
se popolnoma strinjam, z državnim denarjem sezidaš monopol potem pa
liberaliziraš cene
sporočil: 30.415
[lojze1]Je sploh kaj za povedati? Sredi februarja lani je bilo treba za 159-litrski sod brenta odšteti 35 dolarjev, danes pa več kot 70 dolarjev.
Najbrž nisi prebral članka pa goniš svojo politiko(?).
sporočil: 104
Treba je ustanoviti politično stranko kateri glavni cilj je
preprečitev uvedbe davka na izgorevanje!
sporočil: 2
Problem je nastal, ker je treba ob sprostitvi cen goriv hkrati (v
vseh normalnih državah, kjer država ni hkrati pomembna lastnica
monopolne naftne družbe, minister insajder, neformalni vodja
opozicije pa dvorni dobavitelj) močno povečati regulacijo tega
področja. Sprostitev cen zahteva regulacijo. Npr. Izginile so table
s cenami (tki totemi) goriv. Ceno ugotoviš šele na pumpi, ko
dvignete ročko. Politika oblikovanja cen državnega monopolista je
skrivnost. Popolna odsotnost pravil o spremembah cen goriv (meni
niso znana) npr. Kolikokrat dnevno, ob kateri uri. V Nemčiji in
Avstriji se cena lahko prosto oblikuje, vendar se lahko poviša le
enkrat dnevno-točno opoldne, spušča se lahko kadarkoli (večkrat
dnevno). Prepovedano je dvigovanje cen na dneve pred praznikom
(povečan promet nedeljskih voznikov)... Ključen problem pa je
ekskluzivni datafeed cen in abotno delujoče SLO aplikacij za
spremljanje cen goriv na pametnih telefonih.
Strani: 1