Strani: 1 2

anon-488811 sporočil: 1.100
[#2910884] 05.03.21 11:10
Odgovori   +    2
Všečen ljudski avto.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2910891] 05.03.21 11:38
Odgovori   +    2
Žalostni poskusi kako ujeti in slediti Tesli nekdaj evropskih velikanov.
anon-88574 sporočil: 933
[#2910958] 05.03.21 14:08
Odgovori   +    5
Kdaj bo že minila ta norost s prevelikimi platišči/gumami? 21" saj niso resni.
Nollem sporočil: 967
[#2910966] 05.03.21 14:38 · odgovor na: anon-61428 (#2910891)
Odgovori   +    1
[Inside]
Žalostni poskusi kako ujeti in slediti Tesli nekdaj evropskih velikanov.
kateri teslin model je pa vsaj približno podoben razred kot Id3?

in v čem VW po tvoje zaostaja za teslo? A misliš, da povprečnega kupca v golfovskem razredu zanima kakšen je vgrajen software oz. ali so pospeški 4, 6 ali 8s do 100 kmh? Po moje mu je zagotovo bolj pomembna npr. barva, pa da ni vse na touch, vsaj vklop klime ali brisalcev... In to je najbolj prodajan razred v evropi, Golf in Id3 pa najbolj prodajana modela. Tesla pa izgublja tržni delež, da kar glavo boli in vsako leto bo manjši... VW je Teslo dejansko že prehitel
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2910980] 05.03.21 14:59 · odgovor na: Nollem (#2910966)
Odgovori   +    2
[Nollem]
> [Inside]
> Žalostni poskusi kako ujeti in slediti Tesli nekdaj evropskih velikanov.

kateri teslin model je pa vsaj približno podoben razred kot Id3?

in v čem VW po tvoje zaostaja za teslo? A misliš, da povprečnega kupca v golfovskem razredu zanima kakšen je vgrajen software oz. ali so pospeški 4, 6 ali 8s do 100 kmh? Po moje mu je zagotovo bolj pomembna npr. barva, pa da ni vse na touch, vsaj vklop klime ali brisalcev... In to je najbolj prodajan razred v evropi, Golf in Id3 pa najbolj prodajana modela. Tesla pa izgublja tržni delež, da kar glavo boli in vsako leto bo manjši... VW je Teslo dejansko že prehitel
Tesla je top klasa v elektriki, avtonomni vožnji, napredni tehnologiji model Y pa kralj. Že nov ID4, ki je večji in stane kar ful ima ekran na dotik zelo zastarel. Pogled v notranjost pokaže vse tudi motorji so slabši.
Ne rečem modeli vw so prikupni in jih bo kupilo kar dosti nemcev in drugih v evropskih državah.
Npr. Citroen novi C4 bencin ima vse in boljše za pol cene.
anon-88574 sporočil: 933
[#2910983] 05.03.21 15:10 · odgovor na: Nollem (#2910966)
Odgovori   +    0
[Nollem]

in v čem VW po tvoje zaostaja za teslo?
Proizvodni kapaciteti (e-vozil) recimo.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2910984] 05.03.21 15:11 · odgovor na: (#2910981)
Odgovori   +    0
[rename]
> [Inside]
> > [Nollem]
> > > [Inside]
> > > Žalostni poskusi kako ujeti in slediti Tesli nekdaj evropskih velikanov.
> >
> > kateri teslin model je pa vsaj približno podoben razred kot Id3?
> >
> > in v čem VW po tvoje zaostaja za teslo? A misliš, da povprečnega kupca v golfovskem razredu zanima kakšen je vgrajen software oz. ali so pospeški 4, 6 ali 8s do 100 kmh? Po moje mu je zagotovo bolj pomembna npr. barva, pa da ni vse na touch, vsaj vklop klime ali brisalcev... In to je najbolj prodajan razred v evropi, Golf in Id3 pa najbolj prodajana modela. Tesla pa izgublja tržni delež, da kar glavo boli in vsako leto bo manjši... VW je Teslo dejansko že prehitel
>
> Tesla je top klasa v elektriki, avtonomni vožnji, napredni tehnologiji model Y pa kralj. Že nov ID4, ki je večji in stane kar ful ima ekran na dotik zelo zastarel. Pogled v notranjost pokaže vse tudi motorji so slabši.
> Ne rečem modeli vw so prikupni in jih bo kupilo kar dosti nemcev in drugih v evropskih državah.
> Npr. Citroen novi C4 bencin ima vse in boljše za pol cene.

Cakaj alo.
Pa ne mores primerjati ID4 in Tesla Y.
Tesla 3 (pa se tisti novi, ki ga proizvaja Kitajska), je 40, 50k...to je primerljivo z ID4, ne pa Y, ki stane 100k.

Se pa strinjam, da je VW v veliki prednosti zaradi prodajne-podporne mreze.
Pa daj zraven Porsche taycan cross turismo če ti paše in bo zadaj.
Pravim da bo vw kupilo dosti ljudi, ker stare dizle zahod na balkan in jug poriva a jih je Tesla prehitel, gredo vsi za njimi.
lea1 sporočil: 834
[#2911160] 06.03.21 12:30 · odgovor na: anon-488811 (#2910884)
Odgovori   +    4
Za 33 jurjev ni ravno ljudski. Večina ljutstva kupuje nemške dizle, ki so bili pri njih namenjeni za odpad. Menda jih letno pride najmanj 10k. Poceni so tudi zato, ker so Nemci za nakup novega dobili subvencijo. Mi pa spet Nemcijo rešujemo smeti.
0522MANTE sporočil: 62
[#2911348] 07.03.21 19:22 · odgovor na: (#2910981)
Odgovori   +    2
[rename]
Cakaj alo.
Pa ne mores primerjati ID4 in Tesla Y.
Tesla 3 (pa se tisti novi, ki ga proizvaja Kitajska), je 40, 50k...to je primerljivo z ID4, ne pa Y, ki stane 100k.

Y, rename, Y. Ne X.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2911465] 08.03.21 12:48
Odgovori   +    0
a se še komu zdi tole s subvencijo perverzno? najbolje opremljeni ID.4 max z enako tehniko pa 56.700 evrov (s subvencijo Eko sklada pa 52.200 evrov).
sonce1313 sporočil: 376
[#2911627] 09.03.21 07:31 · odgovor na: (#2911354)
Odgovori   +    0
Ni dražji, ker je id4 z zasilo opremo 40, 50 in 60t eur, enyaq pa 10t eur cenejši ker nima vw značke in boljši, y pa je itak naduvan m3 in bodo cene tu nekje
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2911666] 09.03.21 09:35
Odgovori   +    0
Omejitev maksimalne hitrosti na 160 km/h pa vam je vsem okej?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2911682] 09.03.21 10:28 · odgovor na: anon-154083 (#2911666)
Odgovori   +    3
[jani1974]
Omejitev maksimalne hitrosti na 160 km/h pa vam je vsem okej?
to je zadnja stvar, ki bi me motila. ampak dokler je tako drag, je vse ostalo nepomembno.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2911823] 10.03.21 09:21 · odgovor na: (#2911629)
Odgovori   +    0
švabi so ga mel na testiranju in razbil vrata v prvi garaži na stropu. ni bla panika širina ampak ko jih odpreš, do kam sežejo v višino.
Nollem sporočil: 967
[#2911855] 10.03.21 11:52 · odgovor na: (#2910981)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Nollem 10.03.2021 11:54
[rename]
> [Inside]
> > [Nollem]
> > > [Inside]
> > > Žalostni poskusi kako ujeti in slediti Tesli nekdaj evropskih velikanov.
> >
> > kateri teslin model je pa vsaj približno podoben razred kot Id3?
> >
> > in v čem VW po tvoje zaostaja za teslo? A misliš, da povprečnega kupca v golfovskem razredu zanima kakšen je vgrajen software oz. ali so pospeški 4, 6 ali 8s do 100 kmh? Po moje mu je zagotovo bolj pomembna npr. barva, pa da ni vse na touch, vsaj vklop klime ali brisalcev... In to je najbolj prodajan razred v evropi, Golf in Id3 pa najbolj prodajana modela. Tesla pa izgublja tržni delež, da kar glavo boli in vsako leto bo manjši... VW je Teslo dejansko že prehitel
>
> Tesla je top klasa v elektriki, avtonomni vožnji, napredni tehnologiji model Y pa kralj. Že nov ID4, ki je večji in stane kar ful ima ekran na dotik zelo zastarel. Pogled v notranjost pokaže vse tudi motorji so slabši.
> Ne rečem modeli vw so prikupni in jih bo kupilo kar dosti nemcev in drugih v evropskih državah.
> Npr. Citroen novi C4 bencin ima vse in boljše za pol cene.

Cakaj alo.
Pa ne mores primerjati ID4 in Tesla Y.
Tesla 3 (pa se tisti novi, ki ga proizvaja Kitajska), je 40, 50k...to je primerljivo z ID4, ne pa Y, ki stane 100k.

Se pa strinjam, da je VW v veliki prednosti zaradi prodajne-podporne mreze.
tole pa lahko primerjaš z Y, čeprav je malo daljši:
avto.finance.si/8972...v?src=live

pa tudi ni primerljivo, ker OOOO zmaga. ko bo tole zunaj lahko Tesla enostavno zapre štacuno v Evropi. Da ne govorimo, da prihajajo še BEV vseh razredov preostalih proizvajalcev.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2911893] 10.03.21 15:00 · odgovor na: Nollem (#2911855)
Odgovori   +    0
[Nollem]
tole pa lahko primerjaš z Y, čeprav je malo daljši:
avto.finance.si/8972...v?src=live

pa tudi ni primerljivo, ker OOOO zmaga. ko bo tole zunaj lahko Tesla enostavno zapre štacuno v Evropi. Da ne govorimo, da prihajajo še BEV vseh razredov preostalih proizvajalcev.
Izhajate iz prepričanja, da Audi obvlada tehnologijo električnih vozil, da je bilo treba avto samo "naredit" in ko je sedaj narejen, da bo to kar delovalo in vozilo 10 let in 200.000 km kot bencinarji in dizli.
philips sporočil: 6.715
[#2911896] 10.03.21 15:05 · odgovor na: anon-154083 (#2911893)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Nollem]
> tole pa lahko primerjaš z Y, čeprav je malo daljši:
> avto.finance.si/8972...v?src=live
>
> pa tudi ni primerljivo, ker OOOO zmaga. ko bo tole zunaj lahko Tesla enostavno zapre štacuno v Evropi. Da ne govorimo, da prihajajo še BEV vseh razredov preostalih proizvajalcev.

Izhajate iz prepričanja, da Audi obvlada tehnologijo električnih vozil, da je bilo treba avto samo "naredit" in ko je sedaj narejen, da bo to kar delovalo in vozilo 10 let in 200.000 km kot bencinarji in dizli.
izhajaš iz prepričanja, da ljudje radi kupijo avto, ki je slabo narejen, ni ergonomičen in radi tvegajo drage servise (če bo firma obstajala da jih opravi)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2912052] 11.03.21 09:21 · odgovor na: philips (#2911896)
Odgovori   +    1
[philips]
> [jani1974]
> > [Nollem]
> > tole pa lahko primerjaš z Y, čeprav je malo daljši:
> > avto.finance.si/8972...v?src=live
> >
> > pa tudi ni primerljivo, ker OOOO zmaga. ko bo tole zunaj lahko Tesla enostavno zapre štacuno v Evropi. Da ne govorimo, da prihajajo še BEV vseh razredov preostalih proizvajalcev.
>
> Izhajate iz prepričanja, da Audi obvlada tehnologijo električnih vozil, da je bilo treba avto samo "naredit" in ko je sedaj narejen, da bo to kar delovalo in vozilo 10 let in 200.000 km kot bencinarji in dizli.

izhajaš iz prepričanja, da ljudje radi kupijo avto, ki je slabo narejen, ni ergonomičen in radi tvegajo drage servise (če bo firma obstajala da jih opravi)
Ne, nisem vernik v Teslo in Muska, samo opozarjam, da je tudi vera v klasične proizvajalce v trenutni situaciji pretiravanje.
Če pa v zgodbo vključimo še Kitajce...
Nollem sporočil: 967
[#2912063] 11.03.21 09:28 · odgovor na: anon-154083 (#2912052)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [philips]
> > [jani1974]
> > > [Nollem]
> > > tole pa lahko primerjaš z Y, čeprav je malo daljši:
> > > avto.finance.si/8972...v?src=live
> > >
> > > pa tudi ni primerljivo, ker OOOO zmaga. ko bo tole zunaj lahko Tesla enostavno zapre štacuno v Evropi. Da ne govorimo, da prihajajo še BEV vseh razredov preostalih proizvajalcev.
> >
> > Izhajate iz prepričanja, da Audi obvlada tehnologijo električnih vozil, da je bilo treba avto samo "naredit" in ko je sedaj narejen, da bo to kar delovalo in vozilo 10 let in 200.000 km kot bencinarji in dizli.
>
> izhajaš iz prepričanja, da ljudje radi kupijo avto, ki je slabo narejen, ni ergonomičen in radi tvegajo drage servise (če bo firma obstajala da jih opravi)

Ne, nisem vernik v Teslo in Muska, samo opozarjam, da je tudi vera v klasične proizvajalce v trenutni situaciji pretiravanje.
Če pa v zgodbo vključimo še Kitajce...
jaz sem pa hotel samo opozoriti, da se bo ob poplavi električarjev vseh evropskih, azijskih in še kitajskih znamk, čedalje manj kupcev odločalo za Teslo. tesla ima trenutno tri modele v treh barvah - cmon...
sonce1313 sporočil: 376
[#2912083] 11.03.21 10:19 · odgovor na: (#2911629)
Odgovori   +    0
Isto podvozje, baterije, z večino vsaj nujne opreme... enyaq bo 30, 40, 50t eur, id 4 40, 50, 60t eur in audi 50, 60, 70 eur in kdo pravi da značka ni draga, Tesla Y verjetno cena ala audi. Jaz bi še vedno najraje enyaqa, že zaradi cene in prostornosti...
hijena1 sporočil: 1.214
[#2912104] 11.03.21 10:45 · odgovor na: anon-154083 (#2911666)
Odgovori   +    0
lahko bi bila še manj. itaq ne smeš hitrej od 130, pa recmmo, da se za varno prehitevanje na AC dodat 15 do 20 km/h. pa še to časovno omejeno na minuto ali dve.
Nollem sporočil: 967
[#2912139] 11.03.21 11:34 · odgovor na: (#2912136)
Odgovori   +    2
taka vrata kot jih ima Y so zelo fajn ko dežuje, tako kot pokrov prtljažnika pri trojki, se fajn sceja voda oz. zdrsne sneg v odprt prtljažnik.
Nollem sporočil: 967
[#2912180] 11.03.21 12:39 · odgovor na: (#2912178)
Odgovori   +    1
[rename]
> [Nollem]
> taka vrata kot jih ima Y so zelo fajn ko dežuje, tako kot pokrov prtljažnika pri trojki, se fajn sceja voda oz. zdrsne sneg v odprt prtljažnik.

Yep.
Zato mi je tudi Y bolj všeč.
moj sosed ga je naročil, ker mu je bila trojka premala. poročam ko ga dobi in greva en krog.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2912184] 11.03.21 12:42 · odgovor na: Nollem (#2912063)
Odgovori   +    1
[Nollem]
jaz sem pa hotel samo opozoriti, da se bo ob poplavi električarjev vseh evropskih, azijskih in še kitajskih znamk, čedalje manj kupcev odločalo za Teslo. tesla ima trenutno tri modele v treh barvah - cmon...
Mislim da so modeli štirje, za barve pa ne vem :-)
Je pa to po moje največja napaka Muska, da ni hitreje šel v širitev in več tovarn po svetu.
In to bo zdaj dirka, tehnična prednost Tesle vs. prednost v kapacitetah klasičnih proizvajalcev.
Kdo bo koga prej dohitel.

Si je pa Tesla lepo zgradil brand image, kar bo v štartu največji problem za Kitajce.
Nollem sporočil: 967
[#2912299] 11.03.21 15:20 · odgovor na: (#2912229)
Odgovori   +    1
[rename]
> [Nollem]
> > [rename]
> > > [Nollem]
> > > taka vrata kot jih ima Y so zelo fajn ko dežuje, tako kot pokrov prtljažnika pri trojki, se fajn sceja voda oz. zdrsne sneg v odprt prtljažnik.
> >
> > Yep.
> > Zato mi je tudi Y bolj všeč.
>
> moj sosed ga je naročil, ker mu je bila trojka premala. poročam ko ga dobi in greva en krog.

Ali je Y že dobavljiv v Sloveniji?
Kdaj ga pa dobi?
pravi, da enkrat jeseni. Ne vem pa kje ga je naročil. trojko so mu pripeljali z Nizozemske.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2912346] 11.03.21 18:36 · odgovor na: hijena1 (#2912104)
Odgovori   +    0
[hijena1]
lahko bi bila še manj. itaq ne smeš hitrej od 130,
ježešnamarija
pa recmmo, da se za varno prehitevanje na AC dodat 15 do 20 km/h. pa še to časovno omejeno na minuto ali dve.
Jaz bi bil sicer čisto pripravljen sprejeti 180 km/h, ne rabim 200+, ampak bolj me skrbi, kako vožnja pri teh max 160 km/h izgleda.
Pa sem enkrat že spraševal Miloša in ni bilo odgovora.
Kar torej pomeni bolj slabo, verjetno žvižgajoče in naporno.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2912414] 12.03.21 08:32 · odgovor na: anon-154083 (#2912346)
Odgovori   +    2
na ADACovi spletni strani imaš teste z izmerjnim hrupom pri 130km/h.

če pomisliš, da se en elektromotor za oddajo ustrezne moči za hitrost 130km/h bistveno manj dere kot en bencinar, da o dizlih sploh ne govorimo, pol ti je jasno, da ob enakih vrednostih hrupa to pomeni, da izolacije ni kaj dosti (že za to, da pršparajo na kg). to pomeni, da bo pri 160 žvižgal, šklenfetal,...

če nam res uvedejo AC polcijo, pa tko ne boš mogu dirkat. že sedaj maš al situacijo, ko je AC polna in z ritjo poploskaš, če gre 120 po prehitevalnem. če je pa slučajn prazna, pa cajoti binglajo z nadvozov, počivališč,... pa merjo, kdo se slučajno pele več k 135. in če bi se vsi lepo pelal tja do 140 brez harmonike, bi iz MB v KP pršu tik tak pa še utrujen ne bi bil. tisto nenehno pospeševanje zaviranje, opazovanje, kdaj ti bo nekdo u kufrraum prletu, ker mu je 140 čist premal, kdaj ti bo nekdo skoču iz kolone s 40km/h manj pred nos, pa na uvozih...tam se A je to šele začne!?! vratolomnih 60 na ur direkt na voznega, kljub še vsaj 100m pospeševalnega. amapak za njem se najde še huj pacient! z 10 več na prehitevalnga, ker on že ne bo več gledal tega počasneta, kako se vleče. niso stari dirkači zaston rekl: ni tolk važn, kolk hit prletiš v ovink (si nakopleš ful problemov), ampak kolk hit greš iz njega (al rešuješ probleme al pospšuješ). in še enkrat otroc: VARNOSTNA RAZDALJA!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2912556] 12.03.21 13:39 · odgovor na: hijena1 (#2912414)
Odgovori   +    0
[hijena1]
na ADACovi spletni strani imaš teste z izmerjnim hrupom pri 130km/h.
evo, sem našel 160 km/h:
www.auto-motor-und-s...che-daten/

in primerjava z golfom 1.2 TSI je vredu, istih 74 decibelov
www.auto-motor-und-s...che-daten/

pa z dizli tudi:
www.auto-motor-und-s...che-daten/
hijena1 sporočil: 1.214
[#2912582] 12.03.21 14:49 · odgovor na: anon-154083 (#2912556)
Odgovori   +    0
v primerjavi s to neaerodinamično škatkatlo hudo ružijo www.auto-motor-und-s...che-daten/

Strani: 1 2