Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni porsche, ki bo dvignil veliko prahu

Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2910747] 04.03.21 18:34
Odgovori   +    2
Model X Plaid: 1.020 konjev, realnih 500+ km dosega, 2.5 s do 100, avtopilot...
Cena (v ZDA) 100,000 EUR + prodajni davek (od 0 do 12%)
1357 sporočil: 7.095
[#2910780] 04.03.21 21:57
Odgovori   +    2
Tale Porsche bo pa ornk prodajna uspešnica, predvsem na račun BMW-ja 6 in MB E klase.
tomec123 sporočil: 20
[#2910792] 04.03.21 22:57 · odgovor na: (#2910744)
Odgovori   +    1
Tak sem jaz enkrat razmišljal, zamenjat en BTC za avto, k sreči nisem, zdaj bi si lahko kupil tri enake avte za isti BTC ;) Sicer pa, če jih imaš dosti, zakaj ne, uživaj.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2910795] 04.03.21 23:38 · odgovor na: (#2910744)
Odgovori   +    6
Porsche isto tava po gozdu in se išče. En ta prav kavbojc z V8 za pol cene in to je to. Navor kot da voziš dizel. So šli fantje z enim takim delat na primorsko, pa je šlo lepo tam okrog 150 v tisti siten dolg klanec proti Kopru, nad odcepom za Vipavo, pa enmu kapne: Šit, zadaj imamo prikolco z eno tono robe.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2910799] 05.03.21 03:51 · odgovor na: PyotrNovak (#2910795)
Odgovori   +    8
Full size (1/2 ton) truck-i brez težav vlečejo 5 ton, heavy duty (3/4 ton) pa 8 ali 9 ton. Za res velike tovore imaš pa F350 ter RAM/GM 3500 (1 ton), ki grejo v dually izvedbi do 16 ton. Vse z navadim izpitom. :)
Vleka prikolic je sicer smrt za BEV; so testirali Teslo X z res majhno prikolico, pa je range padle za 60+%.
1357 sporočil: 7.095
[#2910821] 05.03.21 08:29 · odgovor na: (#2910807)
Odgovori   +    1
Nič ne gledaš narobe, obstojajo 4 verzije in najcenejša je cca 100.000€ najdražja pa tam nekje okoli 150.000 in 160.000€ ( Cene sem preračunal iz funtov ker so angleži že objavili cene). Cenejši je pa ta avto zato ker ni čistokrvni športnik temveč avto za vsakodnevno rabo.
3Iceman sporočil: 61
[#2910837] 05.03.21 09:38 · odgovor na: 1357 (#2910821)
Odgovori   +    1
Živjo, slovenske cene smo dodali v članek.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2910864] 05.03.21 10:20 · odgovor na: dz1975 (#2910799)
Odgovori   +    3
Vem, nisem hotel prevec vznemirjati ljubitelje DE pleha. Ta velik, s Crew cab: cela ekipa noter, zadaj v kesonu orodje, na prikolici pa les za streho. Sem odprlu usta, ko sem videl kaj to potegne.
Tule sparamo deci bencina, tam pa DELAJO. Malo vec energije, toda BISTVENO vec narejenega.
Saj prodajam tja, pa sem rabil kar nekaj casa da sem se navadil da tam ni drobnjakarske EU chickenshit poslovne mentalitete. Ko se gremo, se gremo posteno.
Investicije v opremo tam in tu so pogosto 10 : 1. Ko se nekaj dela, se staro podre in naredi vse na novo, ne pa neke el cheapo adaptacije in na koncu je vse nekaj skupa zmaseno, zanikrno ze na prvi pogled.
Winter007 sporočil: 494
[#2911058] 05.03.21 20:08
Odgovori   +    0
Vse več testov kaže na to, da imata Taycan in Model S bolj kot ne zelo podoben range. Če bo tale nov Porsche res okoli 100k€, bo to resna konkurenca Tesli, saj v tem cenovnem razredu. Ze 99,99% ljudi pospešek 2s ali pa 4s ne pomeni kaj dosti razlike ;)

W.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2911094] 05.03.21 23:41 · odgovor na: Winter007 (#2911058)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: dz1975 05.03.2021 23:56
Komur je pospešek vseen, ne bo kupil Plaida, ampak "osnovni" long range model, ki pride v ZDA $80,000 medtem ko je primerljvi Taycan 4S $130,000, kar je skoraj cena Tesla S Plaid+ z 800 km avtomomije ter pospeškom pod 2s.
Sicer pa 100 ljudi 100 čudi, če se najdejo kupci za Macana (kompaktni SUV za ceno Yukona Denali) se bodo tudi za Taycana...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2911149] 06.03.21 11:39 · odgovor na: (#2911123)
Odgovori   +    0
Tule nam dragi nemcki stojijo na vratu, samo toliko da lahko na tenko dihamo.
Sem gledal test med Teslo in Taycanom. So se morali zelo, ZELO potruditi da nasli dovolj razlogov da naj bi bila primerjava neodlocena.
Varnost: v DE je oce posodil hcerki zacetnici ModelS. Seveda so v ovinku zleteli ven pri cca 160 - 180 na uro. Ker je bilo polje je avto obracalo na vse strani, tako da se sploh ni vedelo kateri model je. VSI so bili neposkodovani, veseli foter je izjavi: hvalal bogu da je bila Tesla, v vsakem drugem bi bili vsi mrtvi. Model 3 ima na vseh moznih testih 100%.
V resnici Tesla poje Porscha skoraj na vseh prodocjih, vkljucno z ogormno razliko v ceni.
V resnici je nakup Porscha samo se kazanje kdo ima daljsega. Pa milajrdna linija za proizvodnjo: KDAJ bo placana?
Ta novi roadster bo naredil enako z 10x drazjimi "super" avromobili, za ceno Taycana.
Na koncu bom zelo verjetno imal prav: ker je elektrika za par naslednjih desetletij omejena, je pri el.vtomobilih tekma koncana. VECINA denarja ki ga mecejo not ostali bo vrzen v veter.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2911209] 06.03.21 19:00 · odgovor na: (#2911123)
Odgovori   +    0
Drži, zato sem vzel cene iz ameriškega trga za oba avtomobila. Porscheji za osnovno ceno se izjemno "oskubljeni", bolj podobni passatom kot ostalim luksuznim znamkam (niti gretje sedežev ni serijsko). Lokalni diler ima najcenejšega Taycana za $92.500, medtem ko je najdražji Turbo S v salonu $208.000
Verjamem, da ima Taycan boljšo izdelavo in boljše vozne lastnosti proti obstoječemu ModeluS, samo nova Tesla bo zunaj čez mesec, pa bomo videli, kdo bo boljši za vozit.
sonce1313 sporočil: 376
[#2911412] 08.03.21 08:03 · odgovor na: dz1975 (#2910799)
Odgovori   +    0
Vleka pri stalnem max navor in takšni moči, brez menjalnika..., najmanjši problem, tudi poraba ok.
dems.si/prvi-test-tr...ikolicami/
dz1975 sporočil: 2.264
[#2911499] 08.03.21 14:58 · odgovor na: sonce1313 (#2911412)
Odgovori   +    1
Testi, ki sem jih jaz videl, govorijo drugače:
www.youtube.com/watc...jklex38lkQ
www.youtube.com/watc...VSHIZihESk
16 kWh za 13 km - resda na najbolj strmi avtocesti v ZDA.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2915563] 23.03.21 23:27
Odgovori   +    0
NAGRADA 7.850 €

Nagrada za težko leto, Porsche zaposlenim daje do 8.000 €

Porsche bo za trud v težkem letu 2020 svojim zaposlenim v Nemčiji k aprilski plači dodal do 7.850 € nagrade. Višina je odvisna od trajanja zaposlitve, delovnega mesta in nekaterih drugih dejavnikov.

Najvišji zaslužek od prodanega avtomobila

Porsche bo izplačal najvišje nagrade v avtomobilski industriji za preteklo leto. Pri Daimlerju bodo zaposlenim v Nemčiji izplačali 500 € bonusa in dodatnih tisoč evrov koronadodatka, pri Volkswagnu bodo zaposleni dobili 2.700 € nagrade. Porsche ima po drugi strani s 15 odstotki najvišji čisti zaslužek na prodan avtomobil, v letu 2020 pa so povrhu vsega s prodajo zaslužili rekordnih 28,7 milijarde €. Njihov odstotek čistega zaslužka je tako najvišji med vsemi nemškimi premijskimi proizvajalci.

Kot so zapisali v Stuttgarter Zeitung, je Oliver Blume, izvršni predsednik znamke, poudaril, da je za dober poslovni uspeh v lanskem letu zaslužna celotna Porschejeva ekipa. "V tem težavnem okolju smo pokazali solidarnost, borbenost in strast," je vodja Porscheja povedal na tiskovni konferenci.
siol.net/avtomoto/no...rov-548530

Strani: 1