Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2910530] 03.03.21 20:49
Odgovori   +    8
Servisi bodo z BEV-i precej poenostavljeni. Kot da bi servisiral gospodinjski aparat. Zamenjal boš celoten električni ali elektronski del avta, zamenjal boš baterijo, zamenjal boš kontrolno ploščo, shranjene podatke prenesel na nov dashboard panel...

Vsekakor pa tale C40 z 2,2 tone teže na 4,4 m dolžine... hmm.. me prav zanima, kakšen je v resnici ogljični odtis takega monstruma, ki porabi real 23 Kwh na 100 km. In ko bo elektrika na hitrih polnilnicah redno 0,4 eur za kwh, to pomeni 9,2 eur na 100 km...

... hmm, to je 8,5 l dizla. No, resda pa ima ta monstrum uber pospeške, ampak vseeno mi ne gre iz glave teh 8,5 l dizla, ker bi danes z novimi 1,8 l dizli (190 KM) XC 40, težak 1,65 tone, zlahka real porabil 7,3 l dizla na 100 km.

Torej, kaka bo cena tega monstruma? ... ker le od te bo odvisno, ali gremo v ugodno prihodnost. Kaže, da ne in da bomo tele BEV-e še fejst uporabniško preplačali...

... in še kolcalo se nam bo, da nismo dali metanskim vozilom pravo priložnost.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2910541] 03.03.21 21:47 · odgovor na: (#2910538)
Odgovori   +    12
[rename]
+ tega vsaj jaz ne razumem, kdo bo kupil avto za 50- 70k prek spleta, samo na osnovi fotografij in filmckov??
To je še OK...

Mal počak pa bodo za 100+K začel prodajat virtualne avte...
bigl sporočil: 18.363
[#2910565] 04.03.21 07:42 · odgovor na: (#2910538)
Odgovori   +    3
[rename]
+ tega vsaj jaz ne razumem, kdo bo kupil avto za 50- 70k prek spleta, samo na osnovi fotografij in filmckov??
Verjetno bo dana možnost poiskusne vožnje...po spletu:-). Že sedaj je cena volva xc40 z vso možno opremo tam tam. Lep dan.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2910577] 04.03.21 08:52
Odgovori   +    6
Če ima tole prazno 2,2 tone in 400 konjev, bi morala biti cestnina ustrezno visoka, ker je že na pol kamion, da o onesnaževanju s ppm delci od pnevmatik ne govorimo.
philips sporočil: 6.715
[#2910591] 04.03.21 09:51 · odgovor na: anon-154083 (#2910577)
Odgovori   +    3
[jani1974]
Če ima tole prazno 2,2 tone in 400 konjev, bi morala biti cestnina ustrezno visoka, ker je že na pol kamion, da o onesnaževanju s ppm delci od pnevmatik ne govorimo.
Samo čakam kdaj bo nekdo pristojen ugotovil da so mostovi projektirani za manjše nosilnosti. Če je bila zdaj v koloni obremitev 1,5t po avtu bo zdaj + 700+ kg...
comteo sporočil: 664
[#2910856] 05.03.21 10:13 · odgovor na: FIN-379669 (#2910530)
Odgovori   +    0
[]
Servisi bodo z BEV-i precej poenostavljeni. Kot da bi servisiral gospodinjski aparat. Zamenjal boš celoten električni ali elektronski del avta, zamenjal boš baterijo, zamenjal boš kontrolno ploščo, shranjene podatke prenesel na nov dashboard panel...

Vsekakor pa tale C40 z 2,2 tone teže na 4,4 m dolžine... hmm.. me prav zanima, kakšen je v resnici ogljični odtis takega monstruma, ki porabi real 23 Kwh na 100 km. In ko bo elektrika na hitrih polnilnicah redno 0,4 eur za kwh, to pomeni 9,2 eur na 100 km...

... hmm, to je 8,5 l dizla. No, resda pa ima ta monstrum uber pospeške, ampak vseeno mi ne gre iz glave teh 8,5 l dizla, ker bi danes z novimi 1,8 l dizli (190 KM) XC 40, težak 1,65 tone, zlahka real porabil 7,3 l dizla na 100 km.

Torej, kaka bo cena tega monstruma? ... ker le od te bo odvisno, ali gremo v ugodno prihodnost. Kaže, da ne in da bomo tele BEV-e še fejst uporabniško preplačali...

... in še kolcalo se nam bo, da nismo dali metanskim vozilom pravo priložnost.

Ogljični odtis v SLoveniji cca 10 krat nižji kot naftnih avtombilov.
Cena električne energije v nočnem času je 1 cent za kWh (v SLoveniji - vsaj tak jaz plačujem).... To pomeni 23 centov na 100 kilometrov.... Skupaj s omrežnino, prispevki in DDV je cca 5 centov.... kar spet pomeni 1€ na 100 km....
Polnilnice se uproabljajo le v sili, na daljših relacijah in praviloma nekaj krat na leto.
comteo sporočil: 664
[#2910859] 05.03.21 10:16 · odgovor na: (#2910538)
Odgovori   +    0
Kot recimo Tesla.
Prodaja samo preko interneta in je trenutno podjetje vredno kot VW, BMW, MErcedes in Ford skupaj... Pa še nekaj ostane.

Statistika:
Leta 2000 je povprečni kupec pred nakupom vozila obiskal 6 krat salon avtomobilov.
Leta 2020 je povprečje 1,2..... Torej, že vnaprej vedo, kaj bodo kupili - na osnovi pdoatkov na spletu, testov, youtube filmčkov.
Časi se spreminjajo, nič ni več enako kot pred 50 leti.
comteo sporočil: 664
[#2910861] 05.03.21 10:17 · odgovor na: anon-154083 (#2910577)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Če ima tole prazno 2,2 tone in 400 konjev, bi morala biti cestnina ustrezno visoka, ker je že na pol kamion, da o onesnaževanju s ppm delci od pnevmatik ne govorimo.
Kakšno onesnaževanje od gum je večje, če gume enako držijo 50.000 km, kot na vseh ostalih vozilih?
Kje ste našli razliko?
anon-354714 sporočil: 3
[#2910878] 05.03.21 10:58 · odgovor na: (#2910538)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 04.03.21 10:49
Nakup ali najem vozila preko spleta še ne pomeni izvzem osebne izkušnje. Vozilo se pripelje do stranke oz. na dogovorjeno lokacijo. Preprosto in prilagodljivo, brez sprejemanja odločitev zgolj na podlagi slik in drugih oglasnih vsebin.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2910925] 05.03.21 12:53 · odgovor na: comteo (#2910856)
Odgovori   +    1
Morda je nočna 3 cente na kwh, 1 cent? Nekam malo je tole... čestitke.

V vsakem primeru se strinjam, da je BEV-e polniti čez noč in imeti splanirano vse skupaj.

Bo pa sčasoma EE, namenjena za vozila, dražja, saj bo morala nadomestiti izpad trošarine in drugih dajatev na tekoče gorivon in plin.

Tako da bo čez 20 let ena realnost 15 centov za kwh na nočno polnjenje in 25 centov na dnevno polnjenje vozila, 0,5 eur pa na hitri polnilnici.

Pozabljaš, davki, država... vena štorija.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2911208] 06.03.21 18:50 · odgovor na: comteo (#2910861)
Odgovori   +    0
[comteo]
> [jani1974]
> Če ima tole prazno 2,2 tone in 400 konjev, bi morala biti cestnina ustrezno visoka, ker je že na pol kamion, da o onesnaževanju s ppm delci od pnevmatik ne govorimo.

Kakšno onesnaževanje od gum je večje, če gume enako držijo 50.000 km, kot na vseh ostalih vozilih?
Kje ste našli razliko?
Nemogoče, če pozabimo voznika je obraba gum odvisna od navora motorja in teže vozila.
Od kod vam podatek, da gume držijo enako?

Strani: 1