Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2909782] 01.03.21 08:52
Odgovori   +    7
Čestitke Rimcu, balkanskemu Musku. Po moje odlične in premišljene poteze vleče.

Češnja na torti je prevzem Bugattija. En velik B-R na maski bi prodajal dobro e-športna vozila.

Vidi se, da so Nemci nazaj začeli mleti in s temi razpršenimi razvojnimi centri omogočajo hiter pospešek za razvoj e-tech.

Po moje bodo nadoknadili manjko z Muskom... le še pri tech. glede baterij malo zaostajajo in morda deloma pri e-konektivnosti (tudi samovoznosti), v vsem ostalem so 2 svetlobni leti pred Muskom.

Porsche bo hitro tam, kjer mora biti... že danes pa samo z nekaj desettisoč Taycani dela recimo 2 mlrd dobička, Tesla pa prileze do 1 mlrd letnega dobička z velikimi mukami, po vseh možnih preteklih izgubah.

(Ampak Teslo poganja špekulacija, da bo oh in ah. Halo, v avtomobilizmu kar težko. Tu ni krajšnjic.)
bigl sporočil: 18.363
[#2909791] 01.03.21 09:13 · odgovor na: FIN-379669 (#2909782)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bigl 01.03.2021 09:14
Tesla je začela proizvodno praktično iz nule, medtem ko ima poršl stoletne izkušnje s proizvodnjo. Itak se kupci odločajo(mo) na osnovi primerjave. Cenovno pa bo še zanimivo ali bo konkurenca delovala. Za porše sem prepričan, da bo cenovno manj elastičen od drugih (če bo znamka še vedno v ospredju, kar pa dvomim). Lep dan.

P.S.: Bugatti, specifičen trg bolj zaradi prestižne cene.
vrac sporočil: 11.068
[#2909811] 01.03.21 10:03 · odgovor na: bigl (#2909791)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: vrac 01.03.2021 10:03
[bigl]
Tesla je začela proizvodno praktično iz nule, medtem ko ima poršl stoletne izkušnje s proizvodnjo. Itak se kupci odločajo(mo) na osnovi primerjave. Cenovno pa bo še zanimivo ali bo konkurenca delovala. Za porše sem prepričan, da bo cenovno manj elastičen od drugih (če bo znamka še vedno v ospredju, kar pa dvomim). Lep dan.

P.S.: Bugatti, specifičen trg bolj zaradi prestižne cene.
Porsche jasno, da ne bo znižaval cen, ker njegovi kupci niso široke mase, ki trzajo na ceno, pač pa tisti, ki imajo denar. Prenizka cena bi jim vsaj pri doseganju dobička, močmno škodovala.
anon-488811 sporočil: 1.100
[#2909812] 01.03.21 10:03
Odgovori   +    5
Čestitam, zelo vzpodbudno. Upajmo, da bodo pri tem projektu dobili delo tudi slovesnki inženirji in industrija. Naj se razvija.
vrac sporočil: 11.068
[#2909813] 01.03.21 10:05 · odgovor na: anon-488811 (#2909812)
Odgovori   +    5
[Copcop]
Čestitam, zelo vzpodbudno. Upajmo, da bodo pri tem projektu dobili delo tudi slovesnki inženirji in industrija. Naj se razvija.
Jaz pa upam, da bodo ti inženirji ostali v Sloveniji in razvijali slovensko, ne hrvaško gospodarstvo.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2909817] 01.03.21 10:13 · odgovor na: bigl (#2909791)
Odgovori   +    10
Nakoncu bo pa vseeno Tesla in zalujoci ostali.
Prihaja Tesla Roadster, ki bo naredil fasirano meso iz Porscha za isto ceno in mogoce malo pocasnejsi od Bugattija za velikokrat nizjo ceno.
Dajte ljudje zastopit, da ima Tesla zakljucen ekosistem, vsi ostali pa delajo telefone.
Direkt iz Jobsove knjige. Koliko je danes vreden Apple, ki so mu ze stokrat napovedali konec?
Nov kamencek v mozaiku je Starlink, kjer bo del pasovne sirine namenjen njegovim avtomobilom: telemetrija, zabava, navigacija. Ker pozna svoj sistem, se drugi ponovno ne bodo mogli primerjati, ker bod VSE delali z drugimi izvajalci, ki pa tudi hocejo zasluzit.
Torej NE sposobnosti NE cena ne morejo bit primerljive.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2909819] 01.03.21 10:16 · odgovor na: vrac (#2909813)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Rokc5 01.03.2021 10:18
Jaz tudi upam, da bodo ostali v Sloveniji, ampak bi bilo fer, da jim za ta namen ponudimo prebojne zgodbe, možnost proizvodnje visokih tech izdelkov v kombinaciji z tujimi neposrednimi nvesticijami. Mogoče bi se to zgodilo, če bi se kaj razvilo Magna, pa če v Sloveniji naredimo še kakšen velik razvojno-proizvodni center s strani dobaviteljev kot so Bosch, Brose, ali pa Japonskih, Korejskih podjetij itd. v kombinaciji z slovenskimi dobavitelji.
Ne bodo pa ostali v Sloveniji, če bo domet neinovativno delo za 800 EUR na polizdelkih, ker jih slovensko gospodarstvo ne zmore prodati dražje in ker za vsako investicijo v nov proizvodni obrat ter razvojni preboj potrebuje 10 let.

P.S.- iskrene čestitke Rimcu!
bigl sporočil: 18.363
[#2909852] 01.03.21 11:52 · odgovor na: PyotrNovak (#2909817)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Nakoncu bo pa vseeno Tesla in zalujoci ostali.
Prihaja Tesla Roadster, ki bo naredil fasirano meso iz Porscha za isto ceno in mogoce malo pocasnejsi od Bugattija za velikokrat nizjo ceno.
Dajte ljudje zastopit, da ima Tesla zakljucen ekosistem, vsi ostali pa delajo telefone.
Direkt iz Jobsove knjige. Koliko je danes vreden Apple, ki so mu ze stokrat napovedali konec?
Nov kamencek v mozaiku je Starlink, kjer bo del pasovne sirine namenjen njegovim avtomobilom: telemetrija, zabava, navigacija. Ker pozna svoj sistem, se drugi ponovno ne bodo mogli primerjati, ker bod VSE delali z drugimi izvajalci, ki pa tudi hocejo zasluzit.
Torej NE sposobnosti NE cena ne morejo bit primerljive.
Tako je, Tesla, lepo je pognala avtoindustirjo v novo smer. Pionir, sledilci pa za njim in to. Prodaja je sedaj tudi v Sloveniji, tako da raje kot po kripto, po Teslo. Trojka je kar dostopna. Lep dan.
floydtest111 sporočil: 8
[#2909862] 01.03.21 12:13 · odgovor na: FIN-379669 (#2909782)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 01.03.21 11:01
Rimac je pameten. Sprva je načrtoval, da bo lansiral svojo linijo električnih avtomobilov, ki bodo nižjega cenovnega razreda. Potem pa ni ugriznil v kislo jabolko. Raje se je specializiral za razvoj vrhunskih električnih pogonskih sklopov za druge avtomobilske znamke. Tu bi se lahko Pipistrel kaj naučil od njega. Namesto da razvija svoje modele letal in vse dela sam, bi raje razvil letalski pogon na vodik in ga prodal Boeing-u in Airbus-u.
floydtest111 sporočil: 8
[#2909863] 01.03.21 12:13 · odgovor na: FIN-379669 (#2909782)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 01.03.21 10:51
Pri teh primerjavah moraš biti previden. Nemške znamke imajo tudi po stoletno tradicijo, logično da so pri proizvodnji zaradi znanja in izkušenj imeli prednost. Tesla je tu imela velike muke, zdaj so pa tudi v proizvodnji boljši, ali pa vsaj enakovredni. Zdaj ko so naštudirali procese so to isto pametno tovarno na Kitajskem postasvili v letu dni.

Zanimivo je, kako Tesla pametno gradi poslovni model. Ima en motor in eno baterijo. Ko rabijo močnejši avto, ti vgradijo dva ali tri motorje, za tovornjak pa bodo vgradili iste štiri motorje. Mercedes ima pa dizelske motorje, pa bencinske motorje, pa potem verzije 2.0, 3.0 itd. Glede proizvodnje in razvoja je to zelo potratno in zahtevno. Tesla ima glede tega veliko prednost.

Osnovna baterija pa je velikosti baterije, kot jo imamo v dalincu za televizor. Potem pa te male baterije zložijo skupaj v baterijski sklop. Če doplačaš, ti vgradijo več baterij, da povečajo doseg avtomobila. Zanimivo pa je, da so tudi baterije iste za njihov tovornjak. 50.000 imajo že prednaročil za njihove tovornjake, delajo pa jih še ne zato, ker so čakali, da dokončajo razvoj nove generacije baterij.

Te iste baterije pa se tudi uporabljajo za domačo hišno baterijo, ko čez dan shranimo elektriko iz sončnih panelov, da jo lahko koristimo ponoči. Tudi tesla bo v naslednjih letih imela velikanski dobiček.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2909870] 01.03.21 12:39 · odgovor na: floydtest111 (#2909863)
Odgovori   +    4
Avto BEV ni enako baterija.
anon-536031 sporočil: 15
[#2909878] 01.03.21 13:16 · odgovor na: Rokc5 (#2909819)
Odgovori   +    11
To ste se zbrali tesla & rimac & EV hype influencerji? Malo offtopic predno zacnemo o Rimacu - me zanima ce Tesla tudi v Sloveniji placuje influencerje, da pisejo hvalospeve za ta trash od avta? Pa ne mi o nekih platformah, starlinku, greentech in te fore prodajat, ker mislim, da je vas Tesla pravovoernike Elon ze parkrat "na suho" z samovozecimi taxiji, da pa sploh ne odpiram "eko/green" teme.

Glede Rimaca pa zgodba ni tako enostavna, sama firma Rimac Avtomobili je v prvi vrsti (bila) tak mali "pralni stroj" za starega Rimaca, potem so zaceli nekaj delat in mislim, da so prvic kot firma imeli dobicek sele v Q3 2020 cca. €1,4M. Resuje jih samo to, da lahko danes "slepas" na prodajanje megle in te razni investitorji, VC ter CVC skladi zalagajo s kesom! Tesla (net loss), Nikola (no comment), Rimac (net loss), Nio (ce nebi CCP vstopila bi bili pod vodo), Byton (je taksen mali SPAC nateg), itd..., da ne nastevam se potem razne app-e alla Uber, FlixBuss in drugo innovativno saro vsi z minusi.

Tale dokaj stara Rimac zgodba o prevzemu Bugattija je prava za kaksno financno in PR mahinacijo s strani VW-ja

V glavnem... hype.
1357 sporočil: 7.095
[#2909887] 01.03.21 13:54
Odgovori   +    1
Tole kar opisuje Rimac je v bistvu prevzem Rimca s strani VAG grupe.
1357 sporočil: 7.095
[#2909888] 01.03.21 14:04 · odgovor na: Rokc5 (#2909819)
Odgovori   +    1
Lepe želje, ki so pa zelo zelo teško uresničljive. Malo verjetno je, da bi kdo v Sloveniji investiral v "greenfield" masovno proizvodnjo takšne vrste zaradi prihajajoče nove industrijske revolucije ( 5G in z njo povezana umetna inteligenca) ter takšni vrsti posla nenaklonjenih okoliščin v Sloveniji ( plačilni sistem za zaposlene, pomanjkanje usrtrezne delovne sile) kljub dobri geografski legi države.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2909922] 01.03.21 15:01 · odgovor na: FIN-379669 (#2909782)
Odgovori   +    4
[]
Po moje bodo nadoknadili manjko z Muskom... le še pri tech. glede baterij malo zaostajajo in morda deloma pri e-konektivnosti (tudi samovoznosti), v vsem ostalem so 2 svetlobni leti pred Muskom.
Glede vsega naštetega je VAG tretja liga, ne pa da malo zaostaja...dejstvo je, da imajo vsi "nemci" problem s kadri; ne vem če si 0.1% vrhunskih programerjev želi delati v VAG-u, ne glede na plačo, medtem ko se tepejo, kdo bo delal za Teslo. Še inženirji nočejo delat za njih (Tesla na 2. mestu željene zaposlitve, VAG na 97. - Space X je prvi).
siap sporočil: 2.195
[#2909996] 01.03.21 17:16 · odgovor na: dz1975 (#2909922)
Odgovori   +    1
A si preprican, da bodo tvoj post razumeli "socialisticni kulaki"??

ps

Malo zrjavel sem eno uro "premetaval" cifre za izracun nekega ostresja,khmm..pa mi necak 14 let v 5 min. vse "Zgoogla"

lp
anon-134039 sporočil: 5
[#2910099] 02.03.21 07:33 · odgovor na: siap (#2909996)
Odgovori   +    1
Cestitke za delen exit, zal pa to ni balkanski Musk, Rimac je pac prodal firmo, ki jo po novem nebo vec obvladoval.

Firma bo sluzila avtomobilskim dinozavrom, ki ne razumejo, da se najvecja razlika po novem dela na softwaru ne na hardveru tako kot se je v zadnjih stotih letih.

Vsak, ki ima teslo ve o cem govorim, ostalim pa se ne sanja, ki nimajo osebne izkusnje.

Strani: 1