Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kakšne naloge čakajo novega zdravstvenega ministra in zakaj uživa Janševo podporo?
Strani: 1
sporočil: 890
Kakšne naloge čakajo novega zdravstvenega ministra in zakaj uživa
Janševo podporo?
Jaz bi odgovoril takole:
-osnovna naloga novega zdravstvenega ministra bo ubogati Janšo
-podporo Janše uživa zato, ker je velik pristaš SDS, čeprav uradno ni v stranki ( so pa njegovi bližnji sorodniki in to zelo "prizadevni" )
Jaz bi odgovoril takole:
-osnovna naloga novega zdravstvenega ministra bo ubogati Janšo
-podporo Janše uživa zato, ker je velik pristaš SDS, čeprav uradno ni v stranki ( so pa njegovi bližnji sorodniki in to zelo "prizadevni" )
sporočil: 30.415
Poklukar, kot vsi zdravstveni ministri do sedaj, bo delal tako kot
želi Fides, tudi Janša bo v zdravstvu delal tako kot želi Fides.
sporočil: 9.333
Če je vse res kar ste o kandidatu J.POKLUKARJU
tu in zdaj napisali, mu gredo iskrene čestitke, a
vendar se ustvarja vtis, da je na delu neresnostni
odtis; kajti komaj je dobro začel mandat na UKCL-u,
kjer njegovo delo še ne more biti resno izmerljivo,
ga že, z vsemi nujnimi hvalami obloženega, vabijo
za ministra za ZDRAVSTVO, kar je njegovo dejansko
delovno in problemsko področje, ne pa za ZDRAVJE,
kar je itak najprej za vsakogar posebej možna osebna
težava, preventivno nasploh očevidna, kurativno pa
zlasti, če/ko v ZDRAVSTVU resno škripa, o(b)težilna ?
Sodrža(vlja)n
tu in zdaj napisali, mu gredo iskrene čestitke, a
vendar se ustvarja vtis, da je na delu neresnostni
odtis; kajti komaj je dobro začel mandat na UKCL-u,
kjer njegovo delo še ne more biti resno izmerljivo,
ga že, z vsemi nujnimi hvalami obloženega, vabijo
za ministra za ZDRAVSTVO, kar je njegovo dejansko
delovno in problemsko področje, ne pa za ZDRAVJE,
kar je itak najprej za vsakogar posebej možna osebna
težava, preventivno nasploh očevidna, kurativno pa
zlasti, če/ko v ZDRAVSTVU resno škripa, o(b)težilna ?
Sodrža(vlja)n
sporočil: 137
Slab članek, isto prebereš kjer koli drugje. Še bolj žalostni so
komentarji. A za vse tole plačujemo naročnino? Finance vzemite se v
roke!
sporočil: 1.751
Nikoli in nikdar še do zobarja ne moremo priti,javno zdravstvo je
NATEG vseh Slovencev.Pa še dodatno ga plačamo.Zadnji ostasnek bivše
JUGE.Samo poglejte statistiko,koliko zrelih dokorjev,kateri bi
morali prejemati penzijo že več kot 3 leta še dela.Ga ni na
svetu,ki bi si to upal objaviti.Nihče nima J..C.
sporočil: 115
Tipični primer umazanega marktinga, ki ga pač vsi tako silno
podpirate:
Napravi se neki drek, s katerim se je nekdo odločil obogateti, ali sodeči kakšne druge SVOJE cilje. Ljudje to ne kupujejo! Seveda, ker je ničvredno. Vendar se ne spremeni izdelek, samo se iščejo načini kako ta drek prodati po vsako ceno. To pomeni: uporabljajo vse “sobodne metode” natega, ki se dans imenuje nevromarketing, ki sloni na zlorabljeni psihologiji, da bi ljudem, na podlagi njihovih slabosti le usilili to, kar jim pač hočejo prodati.
Tako sedaj s cepivom: še naprej ostaja isto dejstvo:
- da za cepivo ni nobenih pravih dokazil, ki bi “držale vodo” in sloni izključno na hipotezah,
- za epidemijo, za katero v resnici še vedno ni ravno dokazano, da je sploh bila neka omembe vredna epidemija
- z veliko možnostjo, da bo imelo zelo hudih stranskih učinkov
- uporablja se na starčkih, za katerih so celo izdelovalci rekli, da niso za starejše (saj niso v stanju ustvariti imunost
- Kar pa pomeni, da ubijajo starce, da bi le bolj umirali, kot so dosedaj in ubijajo mlade, ki nikoli niso bili v neki omebne vredni nevarnosti, sedaj pa imajo veliko šanse, da stradajo (in s tem omogočiijo dodatni profit tistim, ki se bogatijo na račun bolezni.
In tako naprej, in tako naprej…
Na vse to pa se pozablja! Išče se samo človek, ki bo iznašel način kako vse to preimenovati, preoblikovati in le vsiliti ljudem, da bi sprejeli, da so poskusni zajčki, ko pa za njihove probleme nikoli več ne bodo mogli dokazati, da so zaradi cepljenje. Pa tudi če dokažejo, odškodnine ne bodo dobili, saj farma industrija (kako pišete) ne nosi odgovornost itn itn itn… Če pa le dobijo (kot ste o tem tudi pisali), to bo spet samo iz našega, davkoplačevalsekega denarja. Torej, po prinicpu: kadija te toži, kadija ti sodi, bo izpadlo,da smo sami financirali uničenje sebe in spet sami moramo plačati za škodo, moramo pa jemati, kod da so nam neke vlade in neki politički vrhovi z neba pobrali neki denar, ki smo ga dobili zaadi njihove velikodušnosti. Torej, moramo verjeti da je vse to od boga padlo z neba.
Na vsemu temu se nič ne dela. Na vse to se pozablja. Samo se išče nekdo, ki bi kljub temu vsilil ljudem to, kar se je nekdo določil. In naj bi vse to še imeli za demokracijo.
Napravi se neki drek, s katerim se je nekdo odločil obogateti, ali sodeči kakšne druge SVOJE cilje. Ljudje to ne kupujejo! Seveda, ker je ničvredno. Vendar se ne spremeni izdelek, samo se iščejo načini kako ta drek prodati po vsako ceno. To pomeni: uporabljajo vse “sobodne metode” natega, ki se dans imenuje nevromarketing, ki sloni na zlorabljeni psihologiji, da bi ljudem, na podlagi njihovih slabosti le usilili to, kar jim pač hočejo prodati.
Tako sedaj s cepivom: še naprej ostaja isto dejstvo:
- da za cepivo ni nobenih pravih dokazil, ki bi “držale vodo” in sloni izključno na hipotezah,
- za epidemijo, za katero v resnici še vedno ni ravno dokazano, da je sploh bila neka omembe vredna epidemija
- z veliko možnostjo, da bo imelo zelo hudih stranskih učinkov
- uporablja se na starčkih, za katerih so celo izdelovalci rekli, da niso za starejše (saj niso v stanju ustvariti imunost
- Kar pa pomeni, da ubijajo starce, da bi le bolj umirali, kot so dosedaj in ubijajo mlade, ki nikoli niso bili v neki omebne vredni nevarnosti, sedaj pa imajo veliko šanse, da stradajo (in s tem omogočiijo dodatni profit tistim, ki se bogatijo na račun bolezni.
In tako naprej, in tako naprej…
Na vse to pa se pozablja! Išče se samo človek, ki bo iznašel način kako vse to preimenovati, preoblikovati in le vsiliti ljudem, da bi sprejeli, da so poskusni zajčki, ko pa za njihove probleme nikoli več ne bodo mogli dokazati, da so zaradi cepljenje. Pa tudi če dokažejo, odškodnine ne bodo dobili, saj farma industrija (kako pišete) ne nosi odgovornost itn itn itn… Če pa le dobijo (kot ste o tem tudi pisali), to bo spet samo iz našega, davkoplačevalsekega denarja. Torej, po prinicpu: kadija te toži, kadija ti sodi, bo izpadlo,da smo sami financirali uničenje sebe in spet sami moramo plačati za škodo, moramo pa jemati, kod da so nam neke vlade in neki politički vrhovi z neba pobrali neki denar, ki smo ga dobili zaadi njihove velikodušnosti. Torej, moramo verjeti da je vse to od boga padlo z neba.
Na vsemu temu se nič ne dela. Na vse to se pozablja. Samo se išče nekdo, ki bi kljub temu vsilil ljudem to, kar se je nekdo določil. In naj bi vse to še imeli za demokracijo.
sporočil: 2.561
1 dobro leto je absolutno premalo za zdravstveno reformo. Če bo
potegnil hitre poteze bo kriminalno podzemlje poslalo na ulice vse
skrajne levičarje, kar jih premore Slovenija, pa še uvozili jih
bodo, da bodo razbijali po Ljubljani in Mariboru. Zdravstvena
reforma je delo za 8 let po korakih, saj je potrebno iz ključnih
mest prej odstraniti vso komunistično kradljivo kliko. Še najlažje
bi bilo, če bi po kakšnem čudežu Slovenija končno dobila pravo
socialdemokratsko stranko, ne pa kliko skrajnih levičarjev, ki jih
vodi nesposobna novinarka, ki v dosedanjem življenju ni naredila
niti ene dobre stvari za državo Slovenijo in ponavlja floskule kot
papagaj, da o zmedenem in polkvalificiranem Nemcu brez nitke sploh
ne govorimo.
sporočil: 1.227
Predlogi zdravstvenemu ministru:
1) Za Slovenijo en sam center za nabavo med. opreme, potrošnega materiala itd. Nikakor ne vsaka bolnica, ZD itd. zase
2) Kontrola cen pred nabavo: uskladiti z vsakim proizvajalcem, da so cene primerne kupni moči, ne pa da so cene še celo višje, kot v velikih državah.
3) Če so zastopniki pre-grabežljivi (predragi), jih je potrebno izločiti iz nabavne verige. Naj v takšnem primeru MZ poizve pri drugih EU ministrstvih kakšni so nabavni pogoji in se najugodnejšim priključijo v nabavi po načelu vlada – vladi (kot na MORS npr.)
4) Cene revidirati s pomočjo FURS: ta naj pri dobaviteljih napravi inšpekcijski pregled in ugotovi nabavne cene, prodajne cene, marže itd. Poroča MZ, PV, DZ, RS, KPK. Tudi odlivi morajo biti revidirani zaradi »finansiranja« (korupcije) dohtarjev.
5) Seveda se ne sme zanemariti kvaliteta proizvodom, ampak primerjave istega tipa / modela.
6) Finasiranje: vsi javni uslužbenci morajo imeti en sam fond za plače, kjer se bodo vodile plače, naptredovanja, stimulacije, pripravljenosti itd., tako, da so možni navzkrižni pregledi in porimerjave, kdo dobi dodatke, kakšne so plače, pripravljenosti itd. Tudi vsa napredovanja morajo biti vključena v sistem in vsak sodelavec MORA imeti nakazano perspektivo osebnega napredovanja pod pogoji seveda.
7) Predvsem ločiti sredstva za plače, investicije in nabavo vsega materiala. S tem se onemogoči prelivanje sredstev za plače in invest. v plače dohtarjev.
8) Sistem ne sme dopuščati, da ena oseba opravlja več funkcij/položajev in za delo v istem času (8 ur) prejema dvojno ali celo trojno plačo (če si dežuren npr., ne smeš dobivati še plače za vodenje ZD npr.in podobno)
9) Gornje naj velja tudi za dohtarje, ki v »javnem« času delajo zasebno in to celo na isti opremi in z asistenco rednega med. osebja, kot za »javno« zdravstvo. Redni čas MORA biti namenjen izključno javnemu zdravstvu, izredni pa izven delovnega časa, čez vikend ali ponoči.
10) Čakalne vrste: opreme je dovolj, ni pa voljnih dohtarjev za skrajšanje: nedopustno je, da ti tvoj osebni zdravnik pove za čakalno dobo nekaj let, če pa sam plačaš, pa takoj. Ta sistem preprosto prepovedati oz. strogo ločiti: tisti, ki si želi osebno ali privatno obravnavo, naj jo tam dobi v celoti, ne pa da odžira opremo javnim storitvam.
11) NIJZ naj pripravi predloge za zdravo življenje, ne pa za napotke, kakšne medikamente uporabljati. Poleg genetike je za zdravje odločilno, kaj vnašamo v svoje telo, kako skrbimo zanj itd. Tu je vsekakor premalo storjenega.
12) Farmacija: zmanjšati vsemogoče aditive itd., ki naj bi nadomestili zgoraj omenjeno: Farmacevti pravimo: zdravila so za prodajat, NE za jest! Naj se to udejanji, razen ko je res potrebno, nujno
Pa tako naprej, predlogov bi bilo še veliko. Vse lahko novi minister predlaga takoj in postavi sistem, po katerem bo delovalo zdravstvo. A sodeč po najnovejših nakupih zaklopk, se zdi, da bo novi minister prav tako počepnil pred dobavitelji in njihovim zaledjem v funkciji direktorja UKCLJ. Vse pogodbe o nabavi materjilavo morajo biti javne, saj gre za porabo javnih sredstev - naj to dnevno časopisje objavi poleg Urad. lista o izboru dobavitelja. Naročanje pozna tudi preklic JN, če so cene previsoke, varnostne zaloge pa tako morajo biti. Zakaj se MZ ne posluži tega? itd. itd...
1) Za Slovenijo en sam center za nabavo med. opreme, potrošnega materiala itd. Nikakor ne vsaka bolnica, ZD itd. zase
2) Kontrola cen pred nabavo: uskladiti z vsakim proizvajalcem, da so cene primerne kupni moči, ne pa da so cene še celo višje, kot v velikih državah.
3) Če so zastopniki pre-grabežljivi (predragi), jih je potrebno izločiti iz nabavne verige. Naj v takšnem primeru MZ poizve pri drugih EU ministrstvih kakšni so nabavni pogoji in se najugodnejšim priključijo v nabavi po načelu vlada – vladi (kot na MORS npr.)
4) Cene revidirati s pomočjo FURS: ta naj pri dobaviteljih napravi inšpekcijski pregled in ugotovi nabavne cene, prodajne cene, marže itd. Poroča MZ, PV, DZ, RS, KPK. Tudi odlivi morajo biti revidirani zaradi »finansiranja« (korupcije) dohtarjev.
5) Seveda se ne sme zanemariti kvaliteta proizvodom, ampak primerjave istega tipa / modela.
6) Finasiranje: vsi javni uslužbenci morajo imeti en sam fond za plače, kjer se bodo vodile plače, naptredovanja, stimulacije, pripravljenosti itd., tako, da so možni navzkrižni pregledi in porimerjave, kdo dobi dodatke, kakšne so plače, pripravljenosti itd. Tudi vsa napredovanja morajo biti vključena v sistem in vsak sodelavec MORA imeti nakazano perspektivo osebnega napredovanja pod pogoji seveda.
7) Predvsem ločiti sredstva za plače, investicije in nabavo vsega materiala. S tem se onemogoči prelivanje sredstev za plače in invest. v plače dohtarjev.
8) Sistem ne sme dopuščati, da ena oseba opravlja več funkcij/položajev in za delo v istem času (8 ur) prejema dvojno ali celo trojno plačo (če si dežuren npr., ne smeš dobivati še plače za vodenje ZD npr.in podobno)
9) Gornje naj velja tudi za dohtarje, ki v »javnem« času delajo zasebno in to celo na isti opremi in z asistenco rednega med. osebja, kot za »javno« zdravstvo. Redni čas MORA biti namenjen izključno javnemu zdravstvu, izredni pa izven delovnega časa, čez vikend ali ponoči.
10) Čakalne vrste: opreme je dovolj, ni pa voljnih dohtarjev za skrajšanje: nedopustno je, da ti tvoj osebni zdravnik pove za čakalno dobo nekaj let, če pa sam plačaš, pa takoj. Ta sistem preprosto prepovedati oz. strogo ločiti: tisti, ki si želi osebno ali privatno obravnavo, naj jo tam dobi v celoti, ne pa da odžira opremo javnim storitvam.
11) NIJZ naj pripravi predloge za zdravo življenje, ne pa za napotke, kakšne medikamente uporabljati. Poleg genetike je za zdravje odločilno, kaj vnašamo v svoje telo, kako skrbimo zanj itd. Tu je vsekakor premalo storjenega.
12) Farmacija: zmanjšati vsemogoče aditive itd., ki naj bi nadomestili zgoraj omenjeno: Farmacevti pravimo: zdravila so za prodajat, NE za jest! Naj se to udejanji, razen ko je res potrebno, nujno
Pa tako naprej, predlogov bi bilo še veliko. Vse lahko novi minister predlaga takoj in postavi sistem, po katerem bo delovalo zdravstvo. A sodeč po najnovejših nakupih zaklopk, se zdi, da bo novi minister prav tako počepnil pred dobavitelji in njihovim zaledjem v funkciji direktorja UKCLJ. Vse pogodbe o nabavi materjilavo morajo biti javne, saj gre za porabo javnih sredstev - naj to dnevno časopisje objavi poleg Urad. lista o izboru dobavitelja. Naročanje pozna tudi preklic JN, če so cene previsoke, varnostne zaloge pa tako morajo biti. Zakaj se MZ ne posluži tega? itd. itd...
Strani: 1