Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Blagovna znamka Adrie Airways v roke kupca iz tujine
Strani: 1
sporočil: 7.967
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih
davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
sporočil: 890
[]To velja za normalne čase, trenutno pa so letala na tleh.
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
sporočil: 7.967
Sedaj pa so itak vsi na PKP-jih. No big difference.
Če pa želimo kaj od turizma in gostinstva imeti, bo treba spet vzpostaviti dobre letalske linije. Prej je imela AA 25% zelo pomembnega segmenta, ki se ga sedaj premalo pokriva.
V bistvu bi lahko države prevzele letalske kompanije, ker itak brez državne pomoči ne preživijo, razen redkih kompanij.
Pač, letala niso dobičkonosna, so pa nujno potrebna za razvoj gospodarstva.
Če pa želimo kaj od turizma in gostinstva imeti, bo treba spet vzpostaviti dobre letalske linije. Prej je imela AA 25% zelo pomembnega segmenta, ki se ga sedaj premalo pokriva.
V bistvu bi lahko države prevzele letalske kompanije, ker itak brez državne pomoči ne preživijo, razen redkih kompanij.
Pač, letala niso dobičkonosna, so pa nujno potrebna za razvoj gospodarstva.
sporočil: 7.967
Ja in ne. Vsi žal nismo IT strokovnjaki z 100.000 eur dodane
vrednosti per capita. Mora kdo še kaj drugega delati.
So pa bili kongresni turizmi ter mali team buildingi donosni in so imeli v Slo še precej potenciala.
Pa tudi razni butični Rusi, Japonci in Amerigosi so tudi prinašali lepe dnarce.
Tako da, brez nič ni nič.
So pa bili kongresni turizmi ter mali team buildingi donosni in so imeli v Slo še precej potenciala.
Pa tudi razni butični Rusi, Japonci in Amerigosi so tudi prinašali lepe dnarce.
Tako da, brez nič ni nič.
sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 09.02.2021 19:23
Vsako leto ni šlo za AA 20 mio eur, res max. 5 mio za 1 leto,
ponavadi cca 2,5 mio eur v raznoraznih oblikah.
sporočil: 8.460
[ales16]
> []
> Sedaj pa so itak vsi na PKP-jih. No big difference.
>
> Če pa želimo kaj od turizma in gostinstva imeti, bo treba spet vzpostaviti dobre letalske linije. Prej je imela AA 25% zelo pomembnega segmenta, ki se ga sedaj premalo pokriva.
>
Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven. Poleg tega je to okoljska katastrofa, še psebej množični turizem.
Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.
Ana roš ima kar visoko, pa kaki eko resorti verjetno tudi.
Eno so zelje, drugo pa naša realnost.
Za visoko dodano vrednost rabis ali veliko kapitala ali veliko znanja.
Mi nismo v špici.
Zato se moramo zadovoljiti z manj.
sporočil: 21.898
Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven.To je navadna floskula. Pri cenah turističnih storitev v slovenskih turističnih centrih nikakor ne gre za storitve z majhno dodano vrednostjo.
Poleg tega je to okoljska katastrofa, še posebej množični turizem.Potem pa ga dajmo prepovedat. A ne, to pa ne bi. Potem pa stfu.
Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.Ja seveda. Dajmo vsi delat v panogah z visoko dodano vrednostjo, ampak na turizem pa ne bomo šli v Slovenijo ampak v Dalmacijo, zato da ne bankrotiramo.
Vse je zastonj, ti si se odločil, da je turizem dejavnost z nizko dodano vrednostjo, lastniki apartmajev, ki jim je to edini posel pa se ti smejijo v fris in kasirajo...
sporočil: 7.967
Ja in ne. Gostinstvo in turizem pomenita vsaj 10% BDP v Slo. Glih
neko jagodičevje to ni. Upoštevajoč, da ima ta segment še del
skritih rezerv, pa privablja dobršen del ljudi, ki so v segmentih z
visoko dodano vrednostjo nezaposljivi.
Tako da, vsi ne moremo biti kot ti - stručkoti z 80.000 eur bruto letno.
Tako da, vsi ne moremo biti kot ti - stručkoti z 80.000 eur bruto letno.
sporočil: 961
Ko omenjate Ruse za primerjavo hotel v Rogaški Slatini pred krizo
redno zaposlenih samo za SPA center 10-12 in še nekaj honorarnih,
ne dolgo nazaj je ena zaposlena delala kot deklica za vse, samo za
primerjavo kaj je lahko turizem.
sporočil: 3.152
[ales16]To ni res. V gostinstvu z vloženimi npr. 3000 EUR ustvariš 10.000 EUR prihodkov.
Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven. Poleg tega je to okoljska katastrofa, še psebej množični turizem.
Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.
sporočil: 214
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.Če si pri tem mislil DDV, nimaš pojma o ekonomiji, niti o poslu... tudi če si mislil na plače osebja, je azključek podoben. Če bi bilo tako kot praviš, Grčija ne bi nikoli bankrotirala, je enkrat dejal IJJ.
Prej je to, da je Adria bila pri življenju omogočala še dodatne možnosti kraje mutnih poslov za izbrance...
o.
sporočil: 4.311
[orbita]Glede na to, da je to dejal Maršal Twito bo že res, saj vsi vemo, da je še bolj nezmotljiv kot tisti papež, ki je izumil dogmo o "papeški nezmotljivosti" in zapravil papeško državo, oziroma je od okoli 1/2 škornja ostalo dvorišče palače.
> 5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
Če si pri tem mislil DDV, nimaš pojma o ekonomiji, niti o poslu... tudi če si mislil na plače osebja, je azključek podoben. Če bi bilo tako kot praviš, Grčija ne bi nikoli bankrotirala, je enkrat dejal IJJ.
Kjer obstaja možnost, da ne-naši kaj ukradejo je potrebno zadevo uničiti! To slovenceljnom, pikćastim ali progastim gre najbolje od rok!
Prej je to, da je Adria bila pri življenju omogočala še dodatne možnosti kraje mutnih poslov za izbrance...
sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 10.02.2021 08:02
:)Ni ravno Tweeto zapravil Adrio, ampak "naši dobri fantje", ki so bili nagnjeni k jemanju v žep.
Ampak ja, političen kader ne razume teh stvari, ki so danes realnost.
Ne razumejo, da je promet marsikje v javnem interesu in subvencioniran...
... in da za 10 mio eur prometa letalskih vozovnic, gostov, pripeljanih v Slo, pomeni vsaj 30 mio eur prometa pri drugih subjektih v Slo.
Pri povprečni 23,5% efektivni obdavčitvi to pomeni 7 mio eur davkov v Slo.
Žal, ljudje hodijo v šole, celo doktorirajo, pa ne razumejo osnov življenja in tehnike. V praksi, ko jim daš praktično dilemo...
sporočil: 301
A da damo 70-80 mio na leto za subvencije za avtobusne prevoze in
precej podobno številko za železnice, te pa ne moti?
sporočil: 959
Na mojo veliko žalost in napredno slovensko smo slovensko letalstvo
pokopali na vseh področjih.Sedaj bomo lahko davkoplačevalski denar
dali letališču in tujim prevoznikom,ki pa bodo višji zneski kot
ohranitev svoje firme pa še svojih ljudi ne bomo imeli
zaposlenih,da bi vračali denar v blagajno preko plač.
sporočil: 21.898
> To je navadna floskula. Pri cenah turističnih storitev v slovenskih turističnih centrih nikakor ne gre za storitve z majhno dodano vrednostjo.ja in? statistika tudi trdi, da nimamo nobene inflacije, in? samo na Bledu se je l. 2019 stevilo turisticnih postelj povecalo za cca 1000, verjetno ker se nic ne zasluzi, kajne? vsak ki je imel pet minut cajta, je odprl apartma.
>
Statistika pravi drugače.
Zakaj bi prepovedovali (čeprav so nekatera mesta tik pred Kitajskim virusom imela v planu prav to), ni pa potrebno ekstra spodbujat.zato, ker trdis, da gre za okoljsko katastrofo (s cimer se tudi strinjam). poleg tega tudi nabija v visave cene ciglov, na kar sem ekstra alergicen. zato ga, ce ze, prepovejmo, ne pa da jokamo, da ni nic od nic, kdor pa se ukvarja s turizmom bogati kot se nikoli doslej. celo lansko leto ni bilo glih za stran vrec.
Statistika pravi, da je v povprečju nizka dodana vrednost.a zato si druzine v sloveniji ne morejo privosciti dopusta in posledicno hodijo na hrvasko? ce statistika trdi, da je nizka dodana vrednost, ker so place nizke, pa je potrebno priviti lastnike. ali si zadrzujejo ekstra del pogace ali pa placujejo na crno, kar, roko na srce, ne bi bilo prav nic presenetljivega.
Kar naj kasirajo, jim privoščim, pa tudi plačam. Kamor jaz hodim, se mi ne smejijo v fris, in imamo vedno korekten odnos. V bistvu mi je nazadnje eden v Nici prav pojambral, kolk mu vzame Booking, pa davki ...a ja, jamrac. ah, to pa je res jaki argument. ampak odprto pa ima, ne?
seveda, tudi jaz placujem. pa si vse ponudbe niti slucajno v sloveniji nocem privosciti. da bom dajal za nek glamping par 100 eur na noc? lahko bi dal, ampak ne bom. naj daje kdo drug...
sporočil: 4.272
Zadnja sprememba: robi2107 10.02.2021 11:35
[]Ne le to. Dokler smo imeli Adrio, se je na Brniku še kaj dogajalo. Zdaj tam pristanejo max. 3 letala na dan, včasih pa tudi samo eno. Pristajajo Turki, Srbi pa še kakšen, v glavnem pa je totalno zatišje. In to ni stvar korone. Avioni letijo njej navkljub, ob upoštevanju določenih ukrepov. Vendar ne na Brniku. Ta je postal, tako, kot je pred časom dejal nek srbski analitik letalske dejavnosti "jedan stvarno mali seoski aerodromćić." Očitno primeren velikosti in pomembnosti naše države. Celo Sarajevski aerodrom, ki so ga pred 15 leti tolkle granate s Pal, je večji od Brnika. Zato naj se nikar nihče ne čudi, če bo tudi Fraport kmalu spokal kufre in na letališko stavbo nataknil obešanko. Potem bomo imeli še eno letališče, kjer bo na pisti rasla trava, mi bomo pa lahko leteli samo še iz Lesc do Portoroža, tudi povratno, če bo treba. Za kaj bolj resnega pa bo treba leteti iz sosednjih držav. Ful clever. Tako opljuvani komunisti so nam zrihtali omembe vrednega in solidnega letalskega prevoznika z lastnim letališčem, "demokratične" oblasti so pa vse pokradle in zjebale. P****, smo Slovenci ene budale. Mi sploh ne bi smeli delati svoje države, ker je nismo sposobni upravljati. Tako, kot uni zamorci, ki so najurili belce, potem jim je pa v desetih letih vse crknilo in razpadlo. V stilu "one leader, one nation, one railway station".
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
sporočil: 214
[]:)))) Kako je kaj na kavču? Mogoče je bolje najprej osvojiti osnove ležanja na kavču preden se lotiš znanosti.
:)
Ni ravno Tweeto zapravil Adrio, ampak "naši dobri fantje", ki so bili nagnjeni k jemanju v žep.
Ampak ja, političen kader ne razume teh stvari, ki so danes realnost.
Ne razumejo, da je promet marsikje v javnem interesu in subvencioniran...
... in da za 10 mio eur prometa letalskih vozovnic, gostov, pripeljanih v Slo, pomeni vsaj 30 mio eur prometa pri drugih subjektih v Slo.
Pri povprečni 23,5% efektivni obdavčitvi to pomeni 7 mio eur davkov v Slo.
Žal, ljudje hodijo v šole, celo doktorirajo, pa ne razumejo osnov življenja in tehnike. V praksi, ko jim daš praktično dilemo...
Če ne drugega je insistiranje, da je Adria edini prevoznik, ki leti v Slovenijo ter da druge ne zanima nič drugega kot lastni profit, Adrio pa narodov blagor povsem cankarjansko.
O tem, da Adria ne sme dobivati "donacij" od države, glavnega meste in še koga, pri nizkostroškovnih letalskih družbah pa je to del poslovnega modela, pa preberi kaj več v reviji na kateri ležiš, pa še ni prišla na vrsto.
o.
sporočil: 1.628
Začelo in končalo se je kakor pravi star gorenjski pregovor:
"Jamraucu vzem, beraču dej!"
"Jamraucu vzem, beraču dej!"
sporočil: 11.068
[mer333]To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.
Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
sporočil: 8.460
[vrac]Pri adriji mislim da so bili se kaki drugi problemi kot zgolj subvencije.
> [mer333]
> Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.
Mocan sindikat, previsoke plače, verjetno dogovorjene cene za dobavitelje.
Tako da naceloma ni nič narobe,
če je šlo po zlu.
Če ne drugače v opomin ostalim, da ne cuzajo drzavnih podjetij do propada.
sporočil: 11.068
[hostamox]Ne moreš uničiti podjetja zato, da daješ opomin ostalim. Zato so sodišča in tožilstva, če je res bilo kaj nezakonitega, ne pa likvidiratri edinega letalskega prevoznika v državi.
> [vrac]
> > [mer333]
> > Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
>
> To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.
Pri adriji mislim da so bili se kaki drugi problemi kot zgolj subvencije.
Mocan sindikat, previsoke plače, verjetno dogovorjene cene za dobavitelje.
Tako da naceloma ni nič narobe,
če je šlo po zlu.
Če ne drugače v opomin ostalim, da ne cuzajo drzavnih podjetij do propada.
sporočil: 8.460
:)
Kolega zivimo v Sloveniji,kjer so nekateri bolj enakopravni od drugih.
Zakoni so pa zato, da jih imamo, ne pa da se po njih ravnamo.
Zgledi na vseh straneh.
Mogoče veljajo za male ljudi. Vse ostalo pa je dogovorno.
Kolega zivimo v Sloveniji,kjer so nekateri bolj enakopravni od drugih.
Zakoni so pa zato, da jih imamo, ne pa da se po njih ravnamo.
Zgledi na vseh straneh.
Mogoče veljajo za male ljudi. Vse ostalo pa je dogovorno.
sporočil: 7.967
Veliki O,
poglej, povsod po svetu se javni in delno zasebni promet subvencionira... ker pač ljudje niso pripravljeni dati npr. za EU let realnih 250 eur za povratno karto, ampak 180 eur.
Ker je pač ta konkurenca nizkocenovnikov to povzročila.
Ampak nizkocenovniki letijo samo na donosnih linijah, ceno so pa zbili vsem.
Ti pa za 15 bolj premožnih turistov na liniji Moskva - Ljubljana ne boš našel nizkocenovnika, tudi privatni jet ne bodo najeli (taki ki bi v Slo), pa vseeno bodo tile zapravili v enem tedu v Slo vsaj 25.000 eur.
No, tudi take lete je imela Adria, pa se jim niso izplačali, ampak z neko podporo se je dalo. Širši državni interes zanje pa je bil.
Vidiš, tega sedaj ni več. Sedaj si morajo vsi srednje premožni tujci ful želeti videti tole Slo in iskati letalske aranžmaje in preveč ovinkov odvrača od leta. Predrag let tudi.
poglej, povsod po svetu se javni in delno zasebni promet subvencionira... ker pač ljudje niso pripravljeni dati npr. za EU let realnih 250 eur za povratno karto, ampak 180 eur.
Ker je pač ta konkurenca nizkocenovnikov to povzročila.
Ampak nizkocenovniki letijo samo na donosnih linijah, ceno so pa zbili vsem.
Ti pa za 15 bolj premožnih turistov na liniji Moskva - Ljubljana ne boš našel nizkocenovnika, tudi privatni jet ne bodo najeli (taki ki bi v Slo), pa vseeno bodo tile zapravili v enem tedu v Slo vsaj 25.000 eur.
No, tudi take lete je imela Adria, pa se jim niso izplačali, ampak z neko podporo se je dalo. Širši državni interes zanje pa je bil.
Vidiš, tega sedaj ni več. Sedaj si morajo vsi srednje premožni tujci ful želeti videti tole Slo in iskati letalske aranžmaje in preveč ovinkov odvrača od leta. Predrag let tudi.
sporočil: 7.967
In oba žvita in umrjeta ob beraški palci. Potomci pa gledajo to
uboštvo in se uče... ali pa se nauče, da krasti je vrlina.
sporočil: 8.460
Zagreb, Trst, gradec verjetno se kaj najde do Moskve.
Sicer nisem veliko letel in še kadar sem so bile bolj cenene variante, tudi z Adrio ene dvakrat na Balkan. A od letališča do destinacije sem vedno moral računat še vsaj kako uro do tri.
Verjetno da kdor leti iz Moskve, je vajen, da ne bo prej kot v treh urah v centru mesta, kamor leti. Iz prej omenjenih mest pa si lahko v LJ.
Sicer nisem veliko letel in še kadar sem so bile bolj cenene variante, tudi z Adrio ene dvakrat na Balkan. A od letališča do destinacije sem vedno moral računat še vsaj kako uro do tri.
Verjetno da kdor leti iz Moskve, je vajen, da ne bo prej kot v treh urah v centru mesta, kamor leti. Iz prej omenjenih mest pa si lahko v LJ.
sporočil: 7.967
Hvala. To vem. Ampak le potrjuje moje razmišljanje, da si mora
nekdo to želeti, da pride v Slo, saj ima potem več dela z
logistiko, oz. ponudniki turističnih storitev imajo dodatne
stroške.
2 ali 3 mio eur subvencije letno eni domači letalski družbi je kaplja v morje glede na to, kaj pozitivnega njeni leti na LJ letališče povzročijo.
Toliko bi koštalo dodatno mazivo Adria, če bi imela poštimane stvari pri sebi in tudi država ne bi komplicirala dati ta denar.
Kaplja v morje za pozitiven učinek.
Nadzor nad poslovanjem Adrie pa bi moral biti , kot se šika. Kot rečeno, državna oblast tega ni razumela, ljudje v AA pa niso bili pravi, mnogi pravi so sicer bili tam, pa razočarani nad dogajanjem odšli drugam.
2 ali 3 mio eur subvencije letno eni domači letalski družbi je kaplja v morje glede na to, kaj pozitivnega njeni leti na LJ letališče povzročijo.
Toliko bi koštalo dodatno mazivo Adria, če bi imela poštimane stvari pri sebi in tudi država ne bi komplicirala dati ta denar.
Kaplja v morje za pozitiven učinek.
Nadzor nad poslovanjem Adrie pa bi moral biti , kot se šika. Kot rečeno, državna oblast tega ni razumela, ljudje v AA pa niso bili pravi, mnogi pravi so sicer bili tam, pa razočarani nad dogajanjem odšli drugam.
sporočil: 959
Počivalček ve kdaj bo ustanovljena nova letalska firma.Samo ,če bo
pil samo vodo v zaprti gostilni bo težko kaj dobrega iz tega
nastalo .Letalstvo je drago in je potrebno popiti kakšen dober
whisky.Ima pa veliko izkušenj s prodajo in stečajem
letalstva.Dokler bodo taki na vladi nam ni pomoči,pa ne iz
ideološkega vidika.
Strani: 1