Strani: 1

mer333 sporočil: 890
[#2905617] 09.02.21 18:21
Odgovori   +    14
Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905621] 09.02.21 18:41 · odgovor na: mer333 (#2905617)
Odgovori   +    5
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
mer333 sporočil: 890
[#2905623] 09.02.21 18:45 · odgovor na: FIN-379669 (#2905621)
Odgovori   +    9
[]
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
To velja za normalne čase, trenutno pa so letala na tleh.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905624] 09.02.21 18:54 · odgovor na: mer333 (#2905623)
Odgovori   +    4
Sedaj pa so itak vsi na PKP-jih. No big difference.

Če pa želimo kaj od turizma in gostinstva imeti, bo treba spet vzpostaviti dobre letalske linije. Prej je imela AA 25% zelo pomembnega segmenta, ki se ga sedaj premalo pokriva.

V bistvu bi lahko države prevzele letalske kompanije, ker itak brez državne pomoči ne preživijo, razen redkih kompanij.

Pač, letala niso dobičkonosna, so pa nujno potrebna za razvoj gospodarstva.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2905626] 09.02.21 19:00 · odgovor na: FIN-379669 (#2905621)
Odgovori   +    9
Vsako leto pa smo iz proračuna za to in ono dodali vsaj po 20 milijonov.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905631] 09.02.21 19:21 · odgovor na: (#2905627)
Odgovori   +    8
Ja in ne. Vsi žal nismo IT strokovnjaki z 100.000 eur dodane vrednosti per capita. Mora kdo še kaj drugega delati.

So pa bili kongresni turizmi ter mali team buildingi donosni in so imeli v Slo še precej potenciala.

Pa tudi razni butični Rusi, Japonci in Amerigosi so tudi prinašali lepe dnarce.

Tako da, brez nič ni nič.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905632] 09.02.21 19:23 · odgovor na: anon-93129 (#2905626)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIN-379669 09.02.2021 19:23
Vsako leto ni šlo za AA 20 mio eur, res max. 5 mio za 1 leto, ponavadi cca 2,5 mio eur v raznoraznih oblikah.
hostamox sporočil: 8.460
[#2905634] 09.02.21 19:36 · odgovor na: (#2905627)
Odgovori   +    7
[ales16]
> []
> Sedaj pa so itak vsi na PKP-jih. No big difference.
>
> Če pa želimo kaj od turizma in gostinstva imeti, bo treba spet vzpostaviti dobre letalske linije. Prej je imela AA 25% zelo pomembnega segmenta, ki se ga sedaj premalo pokriva.
>


Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven. Poleg tega je to okoljska katastrofa, še psebej množični turizem.

Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.

Ana roš ima kar visoko, pa kaki eko resorti verjetno tudi.

Eno so zelje, drugo pa naša realnost.


Za visoko dodano vrednost rabis ali veliko kapitala ali veliko znanja.
Mi nismo v špici.
Zato se moramo zadovoljiti z manj.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2905636] 09.02.21 19:41 · odgovor na: (#2905627)
Odgovori   +    6
Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven.
To je navadna floskula. Pri cenah turističnih storitev v slovenskih turističnih centrih nikakor ne gre za storitve z majhno dodano vrednostjo.
Poleg tega je to okoljska katastrofa, še posebej množični turizem.
Potem pa ga dajmo prepovedat. A ne, to pa ne bi. Potem pa stfu.
Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.
Ja seveda. Dajmo vsi delat v panogah z visoko dodano vrednostjo, ampak na turizem pa ne bomo šli v Slovenijo ampak v Dalmacijo, zato da ne bankrotiramo.

Vse je zastonj, ti si se odločil, da je turizem dejavnost z nizko dodano vrednostjo, lastniki apartmajev, ki jim je to edini posel pa se ti smejijo v fris in kasirajo...
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905641] 09.02.21 20:05 · odgovor na: (#2905637)
Odgovori   +    8
Ja in ne. Gostinstvo in turizem pomenita vsaj 10% BDP v Slo. Glih neko jagodičevje to ni. Upoštevajoč, da ima ta segment še del skritih rezerv, pa privablja dobršen del ljudi, ki so v segmentih z visoko dodano vrednostjo nezaposljivi.

Tako da, vsi ne moremo biti kot ti - stručkoti z 80.000 eur bruto letno.
anon-191845 sporočil: 961
[#2905645] 09.02.21 21:11 · odgovor na: FIN-379669 (#2905631)
Odgovori   +    3
Ko omenjate Ruse za primerjavo hotel v Rogaški Slatini pred krizo redno zaposlenih samo za SPA center 10-12 in še nekaj honorarnih, ne dolgo nazaj je ena zaposlena delala kot deklica za vse, samo za primerjavo kaj je lahko turizem.
Skippy sporočil: 3.152
[#2905668] 10.02.21 01:46 · odgovor na: (#2905627)
Odgovori   +    2
[ales16]


Gostinstvo in turizem ima zelo nizko dodano vrednost, to je za zraven. Poleg tega je to okoljska katastrofa, še psebej množični turizem.

Potrebno je delat na panogah z visoko dodano vrednostjo.
To ni res. V gostinstvu z vloženimi npr. 3000 EUR ustvariš 10.000 EUR prihodkov.
orbita sporočil: 214
[#2905677] 10.02.21 07:07 · odgovor na: FIN-379669 (#2905621)
Odgovori   +    1
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
Če si pri tem mislil DDV, nimaš pojma o ekonomiji, niti o poslu... tudi če si mislil na plače osebja, je azključek podoben. Če bi bilo tako kot praviš, Grčija ne bi nikoli bankrotirala, je enkrat dejal IJJ.

Prej je to, da je Adria bila pri življenju omogočala še dodatne možnosti kraje mutnih poslov za izbrance...

o.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2905678] 10.02.21 07:36 · odgovor na: orbita (#2905677)
Odgovori   +    0
[orbita]
> 5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.

Če si pri tem mislil DDV, nimaš pojma o ekonomiji, niti o poslu... tudi če si mislil na plače osebja, je azključek podoben. Če bi bilo tako kot praviš, Grčija ne bi nikoli bankrotirala, je enkrat dejal IJJ.
Glede na to, da je to dejal Maršal Twito bo že res, saj vsi vemo, da je še bolj nezmotljiv kot tisti papež, ki je izumil dogmo o "papeški nezmotljivosti" in zapravil papeško državo, oziroma je od okoli 1/2 škornja ostalo dvorišče palače.

Prej je to, da je Adria bila pri življenju omogočala še dodatne možnosti kraje mutnih poslov za izbrance...
Kjer obstaja možnost, da ne-naši kaj ukradejo je potrebno zadevo uničiti! To slovenceljnom, pikćastim ali progastim gre najbolje od rok!
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905680] 10.02.21 08:02 · odgovor na: anon-178149 (#2905678)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 10.02.2021 08:02
:)
Ni ravno Tweeto zapravil Adrio, ampak "naši dobri fantje", ki so bili nagnjeni k jemanju v žep.

Ampak ja, političen kader ne razume teh stvari, ki so danes realnost.

Ne razumejo, da je promet marsikje v javnem interesu in subvencioniran...

... in da za 10 mio eur prometa letalskih vozovnic, gostov, pripeljanih v Slo, pomeni vsaj 30 mio eur prometa pri drugih subjektih v Slo.

Pri povprečni 23,5% efektivni obdavčitvi to pomeni 7 mio eur davkov v Slo.

Žal, ljudje hodijo v šole, celo doktorirajo, pa ne razumejo osnov življenja in tehnike. V praksi, ko jim daš praktično dilemo...
JM0 sporočil: 301
[#2905683] 10.02.21 08:13 · odgovor na: mer333 (#2905623)
Odgovori   +    2
A da damo 70-80 mio na leto za subvencije za avtobusne prevoze in precej podobno številko za železnice, te pa ne moti?
rame sporočil: 959
[#2905690] 10.02.21 09:15
Odgovori   +    1
Na mojo veliko žalost in napredno slovensko smo slovensko letalstvo pokopali na vseh področjih.Sedaj bomo lahko davkoplačevalski denar dali letališču in tujim prevoznikom,ki pa bodo višji zneski kot ohranitev svoje firme pa še svojih ljudi ne bomo imeli zaposlenih,da bi vračali denar v blagajno preko plač.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2905698] 10.02.21 09:55 · odgovor na: (#2905640)
Odgovori   +    1
> To je navadna floskula. Pri cenah turističnih storitev v slovenskih turističnih centrih nikakor ne gre za storitve z majhno dodano vrednostjo.
>

Statistika pravi drugače.
ja in? statistika tudi trdi, da nimamo nobene inflacije, in? samo na Bledu se je l. 2019 stevilo turisticnih postelj povecalo za cca 1000, verjetno ker se nic ne zasluzi, kajne? vsak ki je imel pet minut cajta, je odprl apartma.
Zakaj bi prepovedovali (čeprav so nekatera mesta tik pred Kitajskim virusom imela v planu prav to), ni pa potrebno ekstra spodbujat.
zato, ker trdis, da gre za okoljsko katastrofo (s cimer se tudi strinjam). poleg tega tudi nabija v visave cene ciglov, na kar sem ekstra alergicen. zato ga, ce ze, prepovejmo, ne pa da jokamo, da ni nic od nic, kdor pa se ukvarja s turizmom bogati kot se nikoli doslej. celo lansko leto ni bilo glih za stran vrec.
Statistika pravi, da je v povprečju nizka dodana vrednost.
a zato si druzine v sloveniji ne morejo privosciti dopusta in posledicno hodijo na hrvasko? ce statistika trdi, da je nizka dodana vrednost, ker so place nizke, pa je potrebno priviti lastnike. ali si zadrzujejo ekstra del pogace ali pa placujejo na crno, kar, roko na srce, ne bi bilo prav nic presenetljivega.
Kar naj kasirajo, jim privoščim, pa tudi plačam. Kamor jaz hodim, se mi ne smejijo v fris, in imamo vedno korekten odnos. V bistvu mi je nazadnje eden v Nici prav pojambral, kolk mu vzame Booking, pa davki ...
a ja, jamrac. ah, to pa je res jaki argument. ampak odprto pa ima, ne?

seveda, tudi jaz placujem. pa si vse ponudbe niti slucajno v sloveniji nocem privosciti. da bom dajal za nek glamping par 100 eur na noc? lahko bi dal, ampak ne bom. naj daje kdo drug...
robi2107 sporočil: 4.272
[#2905728] 10.02.21 11:17 · odgovor na: FIN-379669 (#2905621)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: robi2107 10.02.2021 11:35
[]
5 mio letno subvencije v AA je generiralo vsaj 6 mio eur dodatnih davščin v Slo letno. Torej je državni budžet v minusu.
Ne le to. Dokler smo imeli Adrio, se je na Brniku še kaj dogajalo. Zdaj tam pristanejo max. 3 letala na dan, včasih pa tudi samo eno. Pristajajo Turki, Srbi pa še kakšen, v glavnem pa je totalno zatišje. In to ni stvar korone. Avioni letijo njej navkljub, ob upoštevanju določenih ukrepov. Vendar ne na Brniku. Ta je postal, tako, kot je pred časom dejal nek srbski analitik letalske dejavnosti "jedan stvarno mali seoski aerodromćić." Očitno primeren velikosti in pomembnosti naše države. Celo Sarajevski aerodrom, ki so ga pred 15 leti tolkle granate s Pal, je večji od Brnika. Zato naj se nikar nihče ne čudi, če bo tudi Fraport kmalu spokal kufre in na letališko stavbo nataknil obešanko. Potem bomo imeli še eno letališče, kjer bo na pisti rasla trava, mi bomo pa lahko leteli samo še iz Lesc do Portoroža, tudi povratno, če bo treba. Za kaj bolj resnega pa bo treba leteti iz sosednjih držav. Ful clever. Tako opljuvani komunisti so nam zrihtali omembe vrednega in solidnega letalskega prevoznika z lastnim letališčem, "demokratične" oblasti so pa vse pokradle in zjebale. P****, smo Slovenci ene budale. Mi sploh ne bi smeli delati svoje države, ker je nismo sposobni upravljati. Tako, kot uni zamorci, ki so najurili belce, potem jim je pa v desetih letih vse crknilo in razpadlo. V stilu "one leader, one nation, one railway station".
orbita sporočil: 214
[#2905745] 10.02.21 11:44 · odgovor na: FIN-379669 (#2905680)
Odgovori   +    0
[]
:)
Ni ravno Tweeto zapravil Adrio, ampak "naši dobri fantje", ki so bili nagnjeni k jemanju v žep.

Ampak ja, političen kader ne razume teh stvari, ki so danes realnost.

Ne razumejo, da je promet marsikje v javnem interesu in subvencioniran...

... in da za 10 mio eur prometa letalskih vozovnic, gostov, pripeljanih v Slo, pomeni vsaj 30 mio eur prometa pri drugih subjektih v Slo.

Pri povprečni 23,5% efektivni obdavčitvi to pomeni 7 mio eur davkov v Slo.

Žal, ljudje hodijo v šole, celo doktorirajo, pa ne razumejo osnov življenja in tehnike. V praksi, ko jim daš praktično dilemo...
:)))) Kako je kaj na kavču? Mogoče je bolje najprej osvojiti osnove ležanja na kavču preden se lotiš znanosti.

Če ne drugega je insistiranje, da je Adria edini prevoznik, ki leti v Slovenijo ter da druge ne zanima nič drugega kot lastni profit, Adrio pa narodov blagor povsem cankarjansko.

O tem, da Adria ne sme dobivati "donacij" od države, glavnega meste in še koga, pri nizkostroškovnih letalskih družbah pa je to del poslovnega modela, pa preberi kaj več v reviji na kateri ležiš, pa še ni prišla na vrsto.

o.
abrame sporočil: 1.628
[#2905747] 10.02.21 11:47 · odgovor na: robi2107 (#2905728)
Odgovori   +    0
Začelo in končalo se je kakor pravi star gorenjski pregovor:
"Jamraucu vzem, beraču dej!"
vrac sporočil: 11.068
[#2905814] 10.02.21 14:34 · odgovor na: mer333 (#2905617)
Odgovori   +    1
[mer333]
Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.
hostamox sporočil: 8.460
[#2905819] 10.02.21 14:55 · odgovor na: vrac (#2905814)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [mer333]
> Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.

To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.
Pri adriji mislim da so bili se kaki drugi problemi kot zgolj subvencije.
Mocan sindikat, previsoke plače, verjetno dogovorjene cene za dobavitelje.
Tako da naceloma ni nič narobe,
če je šlo po zlu.

Če ne drugače v opomin ostalim, da ne cuzajo drzavnih podjetij do propada.
vrac sporočil: 11.068
[#2905890] 10.02.21 17:28 · odgovor na: hostamox (#2905819)
Odgovori   +    1
[hostamox]
> [vrac]
> > [mer333]
> > Samo veseli smo, da je ADRIA šla v stečaj. Precej milijončkov smo prihranili.
>
> To je bila spet ena izmed velikih napak nekompetentne politike, ki ne vidi dlje od svojega nosu. Po tej koronakrizi bo država finacirala vsak let tujih letalskih družb, ki bodo letela iz Brnika, drugaće jih sem ne bo. In to bo bistveno dražje kot bi bile vse subvencije, ki jih je dobila AA. Pa še za češnjo na torti, v glavne destinacije ni več letov zjutraj in zvečer. Gre za totalni fiasko, Slovenija je s propadom AA odrezana iz svetovnega zemljevida letalskega prometa.

Pri adriji mislim da so bili se kaki drugi problemi kot zgolj subvencije.
Mocan sindikat, previsoke plače, verjetno dogovorjene cene za dobavitelje.
Tako da naceloma ni nič narobe,
če je šlo po zlu.

Če ne drugače v opomin ostalim, da ne cuzajo drzavnih podjetij do propada.
Ne moreš uničiti podjetja zato, da daješ opomin ostalim. Zato so sodišča in tožilstva, če je res bilo kaj nezakonitega, ne pa likvidiratri edinega letalskega prevoznika v državi.
hostamox sporočil: 8.460
[#2905922] 10.02.21 19:14 · odgovor na: vrac (#2905890)
Odgovori   +    6
:)
Kolega zivimo v Sloveniji,kjer so nekateri bolj enakopravni od drugih.

Zakoni so pa zato, da jih imamo, ne pa da se po njih ravnamo.


Zgledi na vseh straneh.


Mogoče veljajo za male ljudi. Vse ostalo pa je dogovorno.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905931] 10.02.21 20:10 · odgovor na: orbita (#2905745)
Odgovori   +    0
Veliki O,

poglej, povsod po svetu se javni in delno zasebni promet subvencionira... ker pač ljudje niso pripravljeni dati npr. za EU let realnih 250 eur za povratno karto, ampak 180 eur.

Ker je pač ta konkurenca nizkocenovnikov to povzročila.

Ampak nizkocenovniki letijo samo na donosnih linijah, ceno so pa zbili vsem.

Ti pa za 15 bolj premožnih turistov na liniji Moskva - Ljubljana ne boš našel nizkocenovnika, tudi privatni jet ne bodo najeli (taki ki bi v Slo), pa vseeno bodo tile zapravili v enem tedu v Slo vsaj 25.000 eur.

No, tudi take lete je imela Adria, pa se jim niso izplačali, ampak z neko podporo se je dalo. Širši državni interes zanje pa je bil.

Vidiš, tega sedaj ni več. Sedaj si morajo vsi srednje premožni tujci ful želeti videti tole Slo in iskati letalske aranžmaje in preveč ovinkov odvrača od leta. Predrag let tudi.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905933] 10.02.21 20:17 · odgovor na: abrame (#2905747)
Odgovori   +    0
In oba žvita in umrjeta ob beraški palci. Potomci pa gledajo to uboštvo in se uče... ali pa se nauče, da krasti je vrlina.
hostamox sporočil: 8.460
[#2905938] 10.02.21 21:21 · odgovor na: FIN-379669 (#2905931)
Odgovori   +    0
Zagreb, Trst, gradec verjetno se kaj najde do Moskve.


Sicer nisem veliko letel in še kadar sem so bile bolj cenene variante, tudi z Adrio ene dvakrat na Balkan. A od letališča do destinacije sem vedno moral računat še vsaj kako uro do tri.

Verjetno da kdor leti iz Moskve, je vajen, da ne bo prej kot v treh urah v centru mesta, kamor leti. Iz prej omenjenih mest pa si lahko v LJ.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2905957] 11.02.21 04:40 · odgovor na: hostamox (#2905938)
Odgovori   +    1
Hvala. To vem. Ampak le potrjuje moje razmišljanje, da si mora nekdo to želeti, da pride v Slo, saj ima potem več dela z logistiko, oz. ponudniki turističnih storitev imajo dodatne stroške.

2 ali 3 mio eur subvencije letno eni domači letalski družbi je kaplja v morje glede na to, kaj pozitivnega njeni leti na LJ letališče povzročijo.

Toliko bi koštalo dodatno mazivo Adria, če bi imela poštimane stvari pri sebi in tudi država ne bi komplicirala dati ta denar.

Kaplja v morje za pozitiven učinek.

Nadzor nad poslovanjem Adrie pa bi moral biti , kot se šika. Kot rečeno, državna oblast tega ni razumela, ljudje v AA pa niso bili pravi, mnogi pravi so sicer bili tam, pa razočarani nad dogajanjem odšli drugam.
rame sporočil: 959
[#2905977] 11.02.21 08:32
Odgovori   +    0
Počivalček ve kdaj bo ustanovljena nova letalska firma.Samo ,če bo pil samo vodo v zaprti gostilni bo težko kaj dobrega iz tega nastalo .Letalstvo je drago in je potrebno popiti kakšen dober whisky.Ima pa veliko izkušenj s prodajo in stečajem letalstva.Dokler bodo taki na vladi nam ni pomoči,pa ne iz ideološkega vidika.

Strani: 1