Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Žepu prijazna plinska alternativa clia

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 1.753
[#2904891] 05.02.21 20:39
Odgovori   +    2
Dobri stari diesel star vsaj 18 let je brezkončno cenejši.
anon-406186 sporočil: 262
[#2904919] 05.02.21 23:29 · odgovor na: FIN-467473 (#2904891)
Odgovori   +    3
Tako je. LPG je relativno poceni samo zato, ker se država odpoveduje trošarinam nanj, kar je v osnovi nesmiselno.

Sicer pa je treba vedeti, da ima 1 liter LPG bistveno nižjo kalorično vrednost od 1 litra bencina. Zato avto po eni strani porabi več litrov LPG, po drugi strani pa izgubi kar nekaj moči. In ko računate "prihranek" upoštevajte, da za zagon na plin avto vseeno dodatno porabi še nekaj bencina, kar je tudi novinar zanemaril.

Nikakor pa ne delajte predelav navadnih bencincev na LPG, ker se v praksi sčasoma pogosto uniči sedišča ventilov (višja temperatura izgorevanja LPG). Tisti, ki delajo te predelave zaradi pogoltnosti po denarju lažejo kot cigani!
chef sporočil: 2.986
[#2904922] 05.02.21 23:50 · odgovor na: anon-406186 (#2904919)
Odgovori   +    1
[samohladnik]
Sicer pa je treba vedeti, da ima 1 liter LPG bistveno nižjo kalorično vrednost od 1 litra bencina. Zato avto po eni strani porabi več litrov LPG, po drugi strani pa izgubi kar nekaj moči. In ko računate "prihranek" upoštevajte, da za zagon na plin avto vseeno dodatno porabi še nekaj bencina, kar je tudi novinar zanemaril.
..."Ko je stroj hladen, najprej kako minuto, dve oziroma tja do dveh kilometrov (ogret pa le nekaj sto metrov) dela na bencin..."...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2904948] 06.02.21 08:58 · odgovor na: anon-406186 (#2904919)
Odgovori   +    6
[samohladnik]
Nikakor pa ne delajte predelav navadnih bencincev na LPG, ker se v praksi sčasoma pogosto uniči sedišča ventilov (višja temperatura izgorevanja LPG). Tisti, ki delajo te predelave zaradi pogoltnosti po denarju lažejo kot cigani!
Kolikor se jaz spomnim, morajo biti ali sedeži ventilov nekaj ekstra kaljeni ali pa mora imeti LPG instalacija dodano mazanje.

Za laganje pa bo treba cigane počasi nadomestiti s kom drugim, se vsak dan pojavi kak nov, močnejši kandidat.
anon-191845 sporočil: 961
[#2905032] 06.02.21 15:05 · odgovor na: anon-406186 (#2904919)
Odgovori   +    1
Ponovno nek poznavalec avtoplina, če bi imeli nekaj internetnega znanja ni nujno da je vaše ker je napačno in sicer uporabljamo vozniki plin, ki bi šel v nič oz. v ozračje in je torej stranski odpadni produkt, ki še vedno oddaja dušikove spojine in razne primesi.
Večja poraba, kje ste pa to spet našli na levi ali desni strani možganov. Na avtoplin vozim že 3 vozilo. Najprej je bila W Caravella, nato MB E240 in danes MB E280 zadnja oba 6 valjna motorja. ko sem primerjal porabo pri kombiju je ta bila malo višja, nepomembna za žep voznika. Namesto 11,87l bencina je porabila 12,25l plina na 100km. Odzivnost motorja celo boljša od pogona na bencin. Imam tabelo porabe plina in seveda tudi bencina, poleti je manjši pribitek od 0,811l do zimskega pribitka 2,25l bencina. Zimski čas so mestne vožnje, poletne pa avtocesta.
MB E240 125kw in 2.400 ccm prava puščica, žal je zaradi tovarniških napak v projektiranju avta v danem času pustil posledice in smo ga prodali za rezervne dele, varnost je le med prioritetami, tako da sem lahko med vami in napišem kakšne nebuloze pišete. Kupec se je odpeljal z njim domov in me pokliče a ni škoda avta za dele, tako se nisem peljal še nikoli, glede na to da je kupec ljubitelj dizelskih agregatov, avto še zmeraj potegne in kakšna tišina je v avtu, prava simfonija napram dizlom.
Moč motorja in porabo dogovorite z serviserjem ki je vgradil avtoplinski sistem. Sicer ne vem kaj za vas pomeni navadni bencinar !!! Vsi ta pravi pa vam svetujejo za ostale vgradnjo za mazanje ventilov in sicer bolj preventivno.
Predelavo vam dober mojster za stare avte odsvetuje, saj materiali ne prenesejo obremenitve pogonskega goriva tja do 105 oktanov, bencin jih ima največ 100 oz. 95, stari avti pa so narejeni za bencin iz recimo leta 1990 na 91 oktanov. Starodobni BMW E30 žal pije samo bencin zato ga nisem omenjal zgoraj. Prava klasika med oldtajmerji, vse original na njem.
Zdaj pa MB E280 moč 170kw, kubatura mal pod 3.000 ccm, ročni menjalnik, seveda se da z njim peljati tudi 8l bencina na 100km, a je takrat prej nevaren za ostale udeležence v prometu zaradi manjše hitrosti od ostalih. Druga skrajnost zima pri -20 stopinjah in kratke relacije in pridemo na porabo malo pod 16 litrov pogonskega agragta, tako bencina kot plina.
Ne vem od kje vam ideje da avto porabi nekaj litrov več plina in da ima zato manjšo moč. Pri plinu je celo enostavneje povečat z originalnim programom vgrajene opreme za nekaj %, da ne bo pomote in bi si kdo mislil da je to 50 ali več kw.
Zanimivost, ki smo jo opazili po potovanjih po EU, ko se vozite v smeri Z in V je poraba uravnotežena, ko pa se peljemo S in J pa je poraba proti S večja tudi za 20-25%. Na končno porabo vplivajo tudi vremenske razmere, več ko je vlage v zraku večja bo poraba.
Kljub temu da se že 10 let spogledujem proti Električnim vozilom se vedno bolj odločam da je plin OK, a ko bo prišel vodik bom pa presedlal na novi pogonski agregat.
andrejkos sporočil: 35
[#2905059] 06.02.21 18:08 · odgovor na: anon-406186 (#2904919)
Odgovori   +    0
Drži...
Kalorična vrednost je manjša, zato porabim več litrov LPG-ja kot bencina.
Strošek na km pa je še vedno manjši.

Zaradi tega tudi ne "šparam", ko pritisnem po gasu.

Trenutno imam 3 avte na plin pri hiši. Eden izmed njih je tudi hibrid.
Sam sem zadovoljen z LPG, mogoče bi šel v smer CNG.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2905740] 10.02.21 11:30 · odgovor na: anon-191845 (#2905032)
Odgovori   +    0
[FIN-353404]
Predelavo vam dober mojster za stare avte odsvetuje, saj materiali ne prenesejo obremenitve pogonskega goriva tja do 105 oktanov, bencin jih ima največ 100 oz. 95, stari avti pa so narejeni za bencin iz recimo leta 1990 na 91 oktanov.
Oktani niso merilo, kakšno obremenitev prenese motor, ampak kakšno obremenitev prenese bencin...

Strani: 1