Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2904480] 04.02.21 12:49
Odgovori   +    3
Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.
Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2904484] 04.02.21 12:54 · odgovor na: anon-178149 (#2904480)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-317028 04.02.2021 12:55
[MarijanMacek]
>Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.

Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo
Ni jasno zakaj se država zlahka zadolži za milijardo, dve za izplačilo plač javnosektorksim parazitom, ne zadolži pa se za milijardo, dve za posodobitev železnice?
0522MANTE sporočil: 62
[#2906188] 11.02.21 15:59 · odgovor na: anon-317028 (#2904484)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> >Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.
>
> Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo

Ni jasno zakaj se država zlahka zadolži za milijardo, dve za izplačilo plač javnosektorksim parazitom, ne zadolži pa se za milijardo, dve za posodobitev železnice?
Ker železnice nimajo volilne pravice? :)

Strani: 1