Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
Strani: 1
Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo
[MarijanMacek]Ni jasno zakaj se država zlahka zadolži za milijardo, dve za izplačilo plač javnosektorksim parazitom, ne zadolži pa se za milijardo, dve za posodobitev železnice?
>Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.
Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo
[FIN-311684]Ker železnice nimajo volilne pravice? :)
> [MarijanMacek]
> >Zdajšnji predor je dolg 41 kilometrov, novi bo skrajšan na 27,3 kilometra, potovalni čas bo približno pol ure krajši, omogočene bodo večje hitrosti vlakov, olajšan bo tudi tovorni promet.
>
> Dajte no popravit, danes je na vrhu Semmeringa en kratek tunel, ne pa absurdnih 41 km, kar bi naj nov skrajšal. Verjetno ste misli na progo
Ni jasno zakaj se država zlahka zadolži za milijardo, dve za izplačilo plač javnosektorksim parazitom, ne zadolži pa se za milijardo, dve za posodobitev železnice?
Strani: 1