Strani: 1

anon-170467 sporočil: 170
[#2897177] 07.01.21 12:51
Odgovori   +    12
Ko postane podjetje kot zlato. Nima veze kako posluje na trgu. Samo da se posluje na borzi. Na borzi bo potrebno nekaj spremeniti. To nima več nobenega smisla.

Če bi kdo hotel kupiti Teslo bi jo dobil za manj kot 10% te vrdnosti. Samo jo noben ne bo ker si z njo nimaš kaj početi. Ker je dobra samo na borzi, na trgu pa ne. Ustvarjajo samo globoki minus. Vprašanje, če bo Tesla sploh kdaj prišla na pozitivno nulo.
marcelinofin sporočil: 151
[#2897191] 07.01.21 13:18 · odgovor na: anon-170467 (#2897177)
Odgovori   +    1
Nikoli ne rabi pozitivne nule. Dovolj bo psihološka atmosfera, da so vesoljska potovanja nov potencial razvoja. In bo šla še višje. Pomembno je samo, da prodaja zgodbe, ki so vodilne in imajo potencial za izjemen zaslužek.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2897199] 07.01.21 13:43 · odgovor na: marcelinofin (#2897191)
Odgovori   +    3
Pol milijona prodanih vozil v 2020, bruto marža skoraj 30% pri Tesli Y, napoved analitikov za prodajo 2030 med 3 in 10 mio vozil... Vsaj pol proizvajalcev ne bo preživelo (sicer nepotrebnega) prehoda na EV. Šele letos bo v prodajo prišel prvi dejanski tekmec (Mustang Mach-E), ostali EVji so še vedno joke.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2897200] 07.01.21 13:43 · odgovor na: marcelinofin (#2897191)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-379669 07.01.2021 13:45
Teslo poganjajo tisti, ki so zakuhali to gospodarsko-epidemiološko krizo. Nikoli ni bilo naključij.

Tako kot ni naključja v tem, da (fino plačana) EU komisija forsira BEV vozila.

In tako ne bo naključja, da bo čez 2 leti EU komisija začela forsirati še H-cells.

Še slepci to vidijo. Gre za manipuliranje s percepcijo ljudi. In pač v neki pomembni meri bo imela uspeh.

Tudi tole z bitcoinom ni naključje, ampak efekt, ko veliki igralci, ki imajo denarja toliko, da ne vedo kam, prevzamejo vlogo in začno spet manipulirati.

In potem imamo Nobelove nagrajence, ki matematično ne morejo nikoli pojasniti dogajanje z Bitcoinom in Teslo. Zakaj? Ker ni logike, ampak gre za čista vzvoda manipulacije in izkoriščanja neukega, a vernega modernega potrošnika.

Kupim, torej sem in sem srečen. (Ampak pri teh aka naložbah bolje je kupiti prej kot slej, kdaj pa je slej, je pa stvar sreče bolj kot pameti.)

(Zato pa naj davkarije pristavijo svoj lonček, da imamo drugi državljani še vsaj 27,5% davka od teh špekulativnih kratkoročnih dobičkov.)

(Vzporednice s cepivom? Tudi so, ampak o tem drugič.)
Polo83 sporočil: 1.177
[#2897217] 07.01.21 14:28
Odgovori   +    3
Kot dodaja France24news, je prodaja še daleč od denimo Volkswagna in njegovih 11 milijonov vozil, prodanih v letu 2019....bolj smiselno bi bilo primerjati, koliko prodajo skupaj GM,Toyota,Honda,Fiat Chrysler in VW napram Tesli, saj je vredna več kot tile skupaj...Američani nikoli niso bili globalni market playeri, na kitajskem mu sigurno ne bo uspelo,že zaradi partije in domačih proizvajalcev, norveška je dokaz da bodo evropski glavni v evropi, že sedaj če pogledaš e-tron je za teslo katerih modeli izgledajo kot japonski športaki iz 90tih znanstvena fantanstika... tu so japonci v aziji in zda...bo zanimivo gledati kako se bo zgodba odvijala.. že to da hiperaktivni Musk odide na dopust in se 14 dni ne oglasi z idejo o novi revoluciji zna bit uvod v konkretno korekcijo
dz1975 sporočil: 2.264
[#2897221] 07.01.21 14:51 · odgovor na: Polo83 (#2897217)
Odgovori   +    4
E-tron je kvečjemu dokaz nesposobnosti VAG skupine; 65% dosega Modela Y in 40% višja cena, do o 3.5 s vs 5.5 s pospešku ne govorimo.
MatoX sporočil: 20
[#2897650] 08.01.21 19:58 · odgovor na: Polo83 (#2897217)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 08.01.21 12:59
O kakšnih 11.mil. govoriš? VW je lani prodal 8 miljonov! Prodaja jim je padla za 25%-30% ,Tesla +50%. Letos bodo prodali med 900.000 in 1.000.000 vozil. 2022 1.500.000, 2023 2.200.000 itd.

Strani: 1