Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#2895880] 03.01.21 09:28
Odgovori   +    5
Izkoristek vsakokratnega polnjenja in praznjenja baterije je pa 0,9....

Samo pri pretakanju oz polnjenju tega "mobilnega pajac-hranilnika" se zavrže cca 20% elektrike oz. eksergije...
Pa ne mi zdaj nakladat, kako se bodo tile hranilniki polnili v času, ko bodo viški elektrike...ker potem jih rabite neskončno mnogo...in se vam ekonomska računica podre kot hiša iz kart.
comteo sporočil: 664
[#2895895] 03.01.21 10:20 · odgovor na: 0513ANITO (#2895880)
Odgovori   +    4
Vseeno veliko boljše od vodika, kje je izkoristek 0.2.
Seveda se bodo polnili, ko je presežek energije, kar je vsak dan... Ogromno krat.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2896049] 03.01.21 22:26 · odgovor na: 0513ANITO (#2895880)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
Izkoristek vsakokratnega polnjenja in praznjenja baterije je pa 0,9....

Samo pri pretakanju oz polnjenju tega "mobilnega pajac-hranilnika" se zavrže cca 20% elektrike oz. eksergije...
Pa ne mi zdaj nakladat, kako se bodo tile hranilniki polnili v času, ko bodo viški elektrike...ker potem jih rabite neskončno mnogo...in se vam ekonomska računica podre kot hiša iz kart.
Berem spodaj o Impolu. A o tem, kako neracionalno je porabljati ogromno elektrike za aluminij se pa nihče ne sprašuje? Pri avtomobilih je bistveno, da se za naseljene kraj eprepove ali drago obdavči dostop s potratnimi močnimi in težkimi vozili za osebni prevoz. V naravi ali zaščitenih območjih so pa spet druga pravila. Na splošno kot celota pa je seveda treba optimirati porabljene kWh za kilometer na osebo. Elektrika je v mnogih primerih super, verjetno bo tudi vodik v prihodnosti dober.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2896051] 03.01.21 22:39 · odgovor na: kzupanc (#2896049)
Odgovori   +    3
[kzupanc]
> [0513ANITO]
> Izkoristek vsakokratnega polnjenja in praznjenja baterije je pa 0,9....
>
> Samo pri pretakanju oz polnjenju tega "mobilnega pajac-hranilnika" se zavrže cca 20% elektrike oz. eksergije...
> Pa ne mi zdaj nakladat, kako se bodo tile hranilniki polnili v času, ko bodo viški elektrike...ker potem jih rabite neskončno mnogo...in se vam ekonomska računica podre kot hiša iz kart.

Berem spodaj o Impolu. A o tem, kako neracionalno je porabljati ogromno elektrike za aluminij se pa nihče ne sprašuje? Pri avtomobilih je bistveno, da se za naseljene kraj eprepove ali drago obdavči dostop s potratnimi močnimi in težkimi vozili za osebni prevoz. V naravi ali zaščitenih območjih so pa spet druga pravila. Na splošno kot celota pa je seveda treba optimirati porabljene kWh za kilometer na osebo. Elektrika je v mnogih primerih super, verjetno bo tudi vodik v prihodnosti dober.
Samemu sebi si na rep stopil....

Aluminij je tržno blago in ima nekaj fizikalono kemičnih lastnosti, ki so uporabne...Manjša specifična gostota od jekla, zato se iz njega proizvajajo izdelki, ki morajo biti hkrati lahki in dovolj trdni, uporablja se kot kot odličen toploti in električni prevodnik (recimo za kable)...

Vse to je ekološko...zmanjšuje potrebo po energiji za premikanje stvari (ker je lažji od jekla),,,to je samo ena od stvari, kjer je aluminij uporaben...

Pridobivanje aluminija je pa tako...Ga je v zemeljski skorji največ od vseh kemijskih elementov...je pa težava v tem, da je ves vezan s kisikom in je v naravi samo v obliki glinice (pretežno). Primarni aluminij se ne da pridobiti drugače kot z elektrolizo AMEN. Sekundarni aluminij, ki se pridobiva z reciklažo je druga presem, ampak tega primanjkuje, ker je čedalje več stvari iz aluminija. Zato je proizvodnja primarnega aluminija nujna (tam, ker se to ekonomsko splača to počnejo...ali s poceni elektrko iz HE ali pa z elektrolizo glinice lepo pobirajo presežke električne energije).

Toluko o tem, ali se Talum splača ali ne...

Pa še to Talum si je zamislil in izpeljal Hitler. Je že vedel zakaj.
en.wikipedia.org/wiki/Talum
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2896083] 04.01.21 06:42
Odgovori   +    3
Polnilni robot je zdaj narejen v obliki prototipa
Virtualnega prototipa = risanke!!!
Arhitekti in oblikovalci na delu (ko jebe fiziko in tehniko).

Strani: 1