Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volkswagnov tiguan bo vroča žemljica tudi v Sloveniji

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2887835] 02.12.20 20:42
Odgovori   +    7
res da je grd, je pa zato drag
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2887846] 02.12.20 21:46
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 02.12.2020 21:51
Dobrih 35 jurjev za spodobno dizelsko različico 4x4?

Če bo Tucson samodejni hibrid 4x4 34 jurjev, je odgovor na dlani. Zmaga Hyundai.

Tiguan s priključnim hibridom 4x4 pa verjetno na 40 čukov ali še več. Hmm, malo morgen.

(Še dobra Honda hibrid CRV 4x4 je cca 37 jurjev, Toyota hibrid pa tudi tu nekje, s popustom pa še kakega jurja manj.)

(Kdor ima 41 jurjev za Tiguana, ima tudi 55 jurjev za kaj bolj prestižnega in bolj kvalitetnega. Med 39 in 55 jurjev ni več taka razlika med samimi kupci iz segmenta.)

Volkswagen je še naprej drag, konkurenca je cenejša, za vse skupaj pa ugotavljam, da so predragi. Dobro opremljeni hibridi tega tipa vozila bi morali biti do 32 jurjev novi, pa so daleč od tega cenovnega nivoja.

Kar pomeni, da bo prodaja novih vozil še nekaj časa šepala, sploh v teh negotovih časih... pa vse do 2023. Ta kriza bo avtomobilski svet kar zašejkala... in Tesla ima kar lepo priložnost narediti še korak naprej, še nekaj procentov na tržišču pridobiti... mnogo pa ne bo šlo, ker je svetovni kolač kar lepo že razdeljen. In 60% kupcev je vernikov v znamko.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2887847] 02.12.20 21:48 · odgovor na: FIN-379669 (#2887846)
Odgovori   +    7
Ko pogledaš US cenike KAJ tam dobiš za cca 48.000$ se lahko samo grenko nasmehneš.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2887849] 02.12.20 21:59 · odgovor na: PyotrNovak (#2887847)
Odgovori   +    1
Davki in trg.

Za ta gnar pa dobiš tudi pri nas v EU dobrega malo rabljenega. Sedaj pač, če te 50.000 km ne moti, se da za 48 jurjev dobiti vozilo, ki je bilo v osnovi kot novo 72 jurjev.

To pa je že rang visokokakovostnih vozil.

(Moja filozofija je kupiti za 25.000 eur vozilo, rabljeno, iz prve roke, narejenih 20.000 do 80.000 km, preverjeno. In tako prideš do vozila, ki je bilo kot novo v rangu 32.000 eur do 45.000 eur. Kako? Treba je biti potrpežljiv in malo poizvedeti, ne pa na vrat na nos... Boš rekel, zakaj ne kupiš novo? Saj veš, škoda je za pleh dajati preveč, če žena hoče v drugih bolj varno-naložbenih oblikah. Pametne Slovenke so varčne osebe. Prav je tako.)
sonce1313 sporočil: 376
[#2887877] 03.12.20 08:15
Odgovori   +    0
Ob teh cenah fosilcev, so pa BEV že sedaj primerljivi, s trenutnimi popusti
in polno opremo celo cenejši, pustimo potem razliko pri gorivu in servisih ter neprimerljivo vožnjo
7175S sporočil: 2.561
[#2887886] 03.12.20 08:59
Odgovori   +    5
Iz uradnega cenika sem razbral, da naprimer Tiguana life z dizelaskim 150 KM motorjem in ročnim menjalnikom lahko kupiš za nekaj več kot 31K €, za to dobiš škatlo na kolesih z volanom in motorjem, če pa hočeš, da ima še kaj od sodobne opreme, pa prideš krepko čez 40K €, kar je za povprečnega Slovenca velik luksuz. Seveda ti spretni trgovci vsilijo lizing, ki ga prenekateri potem ne morejo plačevati, potem pa jim avto vzamejo in ponujajo drugim naivnim kupcem kot super ugodno priložnost, čeprav to ni. Ta hec je za Nemce, ki imajo mnogo večje plače, ker jim komunisti niso pokradli in spravili v stečaj praktično vse socialistične fabrike. Za povprečnega in razumnega Slovenca ostajajo tako 5 let stari avti, ki so se jih Nemci znebili zatradi okoljskih predpisov ali pa novi avti tja do 25K €. Lizing, ki ga vsi avtotrgovci skoraj posiljujejo je navadna past, v katero se ujame mnogo naivnežev, ki ne znajo seštevati. Kakšna vroča žemljica je torej novi Tiguan, zdaj jaz vas vprašam ????????
shevchenko sporočil: 21.898
[#2887893] 03.12.20 09:14 · odgovor na: 7175S (#2887886)
Odgovori   +    1
[7175S]
Kakšna vroča žemljica je torej novi Tiguan, zdaj jaz vas vprašam ????????
tako zelo vroca zemljica je, da je ne mores niti dobro drzati v rokah.

next!
APetrovcic sporočil: 54
[#2887940] 03.12.20 11:25 · odgovor na: shevchenko (#2887893)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: APetrovcic 03.12.2020 11:26
Ja, pa, če jo predolgo držiš v roki, te takoj olupijo za jurja ojrotov (kratkoročni najem). Ha, ha.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2888169] 03.12.20 22:03 · odgovor na: FIN-379669 (#2887849)
Odgovori   +    0
Meni znamka ne pomeni nič, zato je večinoma je vedno drug proizvajalec. Samo dvakrat sem kupil novega. Sedaj pa razmislim kaj bi, nato pa temeljne raziskave: forumi, strani s statistiko okvar, telefon na servis. Zadnja karavan gajbica mi dela že 8 let, kupljen 3 leta star za 4000€. Ne rjavi in se nekvari; najbolj dolgočasen avto do sedaj. NA angleških in avstralckih forum so rekli: sesuješ ga lahko samo s krampom, drugače ne gre. Je pa res da nima barvne TV in 10000 komponent ki se lahko pokvarijo. Prisegam na bencin in to čimbolj enostaven avto. Česar ni se ne more pokvarit.
Sedaj malo gledam in KIA je vedno med prvimi po zanesljivosti. Toda do nakupa bo še nekaj časa, ker je zdaj bistveno bolj važen cash v roki in nobenega kredita. Bo treba najprej videt kako se bo tale zgodba končala. Ker se je že napovedovala kriza, sedaj pa še koronca, se tole lahko vleče še kar nekaj let.
Polo83 sporočil: 1.177
[#2888505] 04.12.20 21:03
Odgovori   +    0
Golf svetovno ni več najbolje prodajan volkswagen, to krono mu je odvzel tiguan....
Zanimiv podatek, bi dal roko v ogenj da je to passat
dz1975 sporočil: 2.264
[#2888535] 05.12.20 03:42 · odgovor na: PyotrNovak (#2887847)
Odgovori   +    2
V ZDA za 25,000 eur dobiš VW Atlasa, ki je dva razreda večji SUV.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2888716] 05.12.20 20:09 · odgovor na: PyotrNovak (#2888169)
Odgovori   +    2
[PyotrNovak]
Sedaj malo gledam in KIA je vedno med prvimi po zanesljivosti.
To s Kijami je malce prevare.
Se ne spomnim več točno kakšne, ampak sem šel v detajle preverjat, ko so se prvič s tem hvalili.
Tudi o tisti 7-letni garanciji znajo ljudje marsikaj slabega povedat.
In to ti pravi nekdo, ki je s Kijami na nek način emocionalno povezan.

Strani: 1