Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.637
[#2885686] 24.11.20 16:42
Odgovori   +    0
Korenček in gajžla
dz1975 sporočil: 2.264
[#2885696] 24.11.20 17:51
Odgovori   +    7
Podjetja potrebuejo možno odpuščanja delavcev brez omejitev in odpravnin, ne pa kvazi pomoč z drobnim tiskom v dolžino romana. Naj proračun plača pol leta nadimestila za vse odpuščene, podjetja niso kriva za paniko in nepotrebne ukrepe, ki uničujejo gospodarstvo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2885707] 24.11.20 18:40
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-317028 24.11.2020 18:40
Zakaj potrebujemo drugi tir?...Slovenske Železnice imajo tri velika podjetja (in nekaj majhnih): SŽ Potniški promet, SŽ Tovorni promet in SŽ Infrastruktura...Tovorni promet dela dobiček, a ima konkurente v podjetjih s tovornim prometom po železnicah, kolikor jaz vem, iz Avstrije, Madžarske in Nemčije. Vsi vozijo po tirih Infrastrukture.

Infrastruktura vzdržuje tire, signalizacijo in železniške postaje. Pri tem zaračuna vlakom, ki vozijo čez njene tire, uporabnino. A ta zaslužek je skromen. Kar 123 milijonov evrov je morala država iz proračuna primakniti, da pokrije stroške infrastrukture v višini 137 milijonov evrov.

To pa pomeni, da niti tovorni vlaki niti potniški vlaki ne plačujejo prave cene uporabe tirov, signalizacije in postaj. Da imamo tire, signalizacijo in postaje, moramo letno kar 123 milijonov evrov primakniti davkoplačevalci preko državne proračuna. Tisti, ki to infrastrukturo uporabljajo, pa preko uporabnine plačajo 14 milijonov evrov

Ta denar damo slovenski davkoplačevalci, da vozijo slovenski, avstrijski, madžarski in nemški vlaki po naših progah, da Luka Koper lahko dela dobiček...piše Maks Tajnikar na makstajnikar.wordpre...an-mrtvih/ Boh pomagaj, v socializmu tako pač je.

Strani: 1