Strani: 1 2

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2873711] 14.10.20 17:14
Odgovori   +    2
Aha, sedaj razumemo tudi tisto zelo ugodno Renaultovo ponudbo.
Dober trik je tole, subvencijo upoštevati kot polog.
Mogoče celo ni trik, ampak goljufanje države, odvisno, kdaj se DDV od celotne vrednosti avtomobila obračuna in plača.

Kako bodo tisti 20.000 EUR preostanka vrednosti reševali čez 3 leta, ko bo avto vreden 10.000 EUR pa bo tudi zanimivo videti.
milos9 sporočil: 1.046
[#2873720] 14.10.20 17:47 · odgovor na: anon-154083 (#2873711)
Odgovori   +    0
Vse je OK, DDV je plačan.

Da bo ID.3 čez tri leta vreden le 10k!?
milos9 sporočil: 1.046
[#2873723] 14.10.20 17:55 · odgovor na: (#2873714)
Odgovori   +    3
[rename]
> Kupec za ID.3 1st plača 10.436 evrov pologa. Ko pridobi sredstva Eko sklada, se strošek zniža na 4.436 evrov. V naslednjih treh letih plačuje 159,4 evra mesečnega obroka (EOM je 2,71 odstotka) in še 61,6 evra na mesec za obvezno in kasko zavarovanje, kar pomeni, da avto na mesec (z zavarovanjem vred) stane 344 evrov. Po preteku treh let lahko avto vrne ali pa plača, z gotovino ali lizingom, preostalih 51 odstotkov oziroma 20.290 evrov vrednosti.

Torej:
Polog: 4436
obroki 36x 344 = 12.384
Odkup: 20.290
Skupaj: 37.110.

A ni to way too mač?
Je too mač, zato ker ni prav

v izračunu si pomotoma dvakrat štel polog - pri pologi in pri obroku. v 344 EUR je 123 EUR pologa (razdeljenega na 36 mesecev), 159,46 EUR najema in 61,61 EUR AO+ in kaska.

Kupec v 3 letih plača 12.393 EUR pologa, najema in zavarovanja, ostane še 20.290 EUR preostanka vrednosti, skupaj je 32.683 EUR. Če odštejemo zavarovanje ID.3 stane 30.465. preplačilo lizinga oziroma obresti so torej 1.679 EUR.
milos9 sporočil: 1.046
[#2873730] 14.10.20 18:07 · odgovor na: (#2873726)
Odgovori   +    0
[rename]
> [milos9]
> > [rename]
> > > Kupec za ID.3 1st plača 10.436 evrov pologa. Ko pridobi sredstva Eko sklada, se strošek zniža na 4.436 evrov. V naslednjih treh letih plačuje 159,4 evra mesečnega obroka (EOM je 2,71 odstotka) in še 61,6 evra na mesec za obvezno in kasko zavarovanje, kar pomeni, da avto na mesec (z zavarovanjem vred) stane 344 evrov. Po preteku treh let lahko avto vrne ali pa plača, z gotovino ali lizingom, preostalih 51 odstotkov oziroma 20.290 evrov vrednosti.
> >
> > Torej:
> > Polog: 4436
> > obroki 36x 344 = 12.384
> > Odkup: 20.290
> > Skupaj: 37.110.
> >
> > A ni to way too mač?
>
> Je too mač, zato ker ni prav
>
> v izračunu si pomotoma dvakrat štel polog - pri pologi in pri obroku. v 344 EUR je 123 EUR pologa (razdeljenega na 36 mesecev), 159,46 EUR najema in 61,61 EUR AO+ in kaska.
>
> Kupec v 3 letih plača 12.393 EUR pologa, najema in zavarovanja, ostane še 20.290 EUR preostanka vrednosti, skupaj je 32.683 EUR. Če odštejemo zavarovanje ID.3 stane 30.465. preplačilo lizinga oziroma obresti so torej 1.679 EUR.

Ja ne vem, zavedlo me je tole:
preostalih 51 odstotkov oziroma 20.290 evrov vrednosti.

Od oka, ce je 20k 51%....potem je 100% blizu 40k .....
Vrednost oziroma odstotek so, kot kaže, računali na osnovi polne cene brez popusta in brez subvencije.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2873747] 14.10.20 19:40
Odgovori   +    2
Nore cene (v ZDA dobim novo Teslo 3 z davki in brez dolarja subvencije za 35.000 EUR) za kompaktni avto s podhranjenim motorjem (edina kolikor toliko sprejemljiva verzija je s 150kW - EVji so pač 500 kg težji od primerljivih bencinskih motorjev)...je pa vsaj RWD, saj gre dejansko za nov design.
Nollem sporočil: 967
[#2873755] 14.10.20 20:03 · odgovor na: dz1975 (#2873747)
Odgovori   +    2
V slo te pa trojkica stane 60k eur.
sonce1313 sporočil: 376
[#2873758] 14.10.20 20:06
Odgovori   +    0
Čez par let bo tale avtoček 20 do 30t eur in prosili bodo, da bo kdo kupil, da ne bo pomote, nov z dobavo takoj
Nollem sporočil: 967
[#2873759] 14.10.20 20:08 · odgovor na: sonce1313 (#2873758)
Odgovori   +    2
[sonce1313]
Čez par let bo tale avtoček 20 do 30t eur in prosili bodo, da bo kdo kupil, da ne bo pomote, nov z dobavo takoj
Glede na to, da je precej enostavejsi in ima manj sestavnih delov, bi res moralo biti tako. V bistvu ze zdaj.
moon sporočil: 1.623
[#2873768] 14.10.20 20:42 · odgovor na: sonce1313 (#2873758)
Odgovori   +    2
[sonce1313]
Čez par let bo tale avtoček 20 do 30t eur in prosili bodo, da bo kdo kupil, da ne bo pomote, nov z dobavo takoj
Tudi ce te prosijo, se vedno potrebujes 20kEUR .. vecina jih nima, miskolini za ta denar kupijo dve leti star Audi A6.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2873772] 14.10.20 20:58 · odgovor na: (#2873714)
Odgovori   +    1
Skupaj: 37.110.

A ni to way too mač?
Če vprašas elektro-agitatorje je to menda poceni/zastonj. Se pač morajo rešit zalog starega rjastegs pleha
dz1975 sporočil: 2.264
[#2873780] 14.10.20 21:32 · odgovor na: Nollem (#2873755)
Odgovori   +    3
Tesla konfigurator pravi 43.970 EUR z DDV za Standard Plus model...
milos9 sporočil: 1.046
[#2873782] 14.10.20 21:40 · odgovor na: dz1975 (#2873780)
Odgovori   +    1
+ 980 eur prevoz - subvencija
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2873793] 14.10.20 22:35
Odgovori   +    3
ID.3, je to kratica za 'Intensive-Diesel Nr. 3' ?
dz1975 sporočil: 2.264
[#2873794] 14.10.20 22:35 · odgovor na: milos9 (#2873782)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: dz1975 14.10.2020 22:55
Drži: Nakupna cena 44.970 €
Vključuje DDV, ki znaša pribl. 8.109 €
Vključuje pristojbino za destinacijo in dokumentacijo v višini 980 €

Enako je v ZDA, s tem da je tukaj cena $ 37.999 + $1.200 za Destination & doc fee. Davek (sales tax) je pa odvisen od lokacije kupca (od 0 do cca 12%).
milos9 sporočil: 1.046
[#2873804] 14.10.20 23:15 · odgovor na: Nollem (#2873755)
Odgovori   +    2
[Nollem]
V slo te pa trojkica stane 60k eur.
60k stane model 3 performance, ravno se vozim z njo. Po odbitku subvencije je cena 54k. A kdo rabi 3,4 s do 100. Zadošča že 3 SR s ceno pod 40k. To pa je ugodno za vse kar avto ponuja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2873822] 15.10.20 07:24 · odgovor na: milos9 (#2873720)
Odgovori   +    3
[milos9]
Vse je OK, DDV je plačan.
Aha, pa res, DDVja je cca. 7500 EUR, se pravi s pologom pokriješ plačilo DDVja, potem pa skoraj cel znesek takoj dobiš nazaj.
Še zmeraj ni prav, ampak kot je rekla mama Cerar - vsaka svinjarija še ni kaznivo dejanje.
Da bo ID.3 čez tri leta vreden le 10k!?
Problem je v tem, da bodo cene avtov šle dol, kapaciteta baterij pa gor.
Bo na primer nov avto stal 20.000 EUR, baterija v njem pa bo 50% večja.

Plus odpor kupcev do baterij z neznano zgodovino in otroške bolezni teh prvih električnih avtov VW koncerna...
Računati na 20.000 EUR čez tri leta je velika loterija, ki se je noben ne bi upal lotiti s svojim denarjem.

Pa seveda zanimivo in najbrž nesprejemljivo, isti obrok, kot ga plačuješ za nov avto, bi potem potreboval tudi za lizing tega istega avta od 4 do 6 let starosti, če bi hotel izhajati iz 20.000 EUR vrednosti, podobnih cca. 4500 EUR pologa in s cca. 10.000 EUR preostale vrednosti po šestem letu, ker v tej računici manjka začetna subvencija.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2873823] 15.10.20 07:41
Odgovori   +    4
Da bom moral celo življenje se ukvarjati z avtom namesto prevažanjem, da bom moral izklapljti potabnike, klimo, nekateri vidim na spletu tudi brisalce in namažejo steklo s sredstvom, da voda bolj zdrsne po njem, paziti kje kdaj in koliko časa bom polnil bateruje, ne nobena cena ni ugodna za tak avto. Kot bi razvoj prešel nazaj na konja. Namesto da olajša življenje, ga komplicira.
sonce1313 sporočil: 376
[#2873824] 15.10.20 07:48 · odgovor na: moon (#2873768)
Odgovori   +    0
na eko skladu je obrok kredita za BEV, toplotne, MSE... na 10 let za 10t eur manj kot 90 eur, za 30t eur manj kot 270 eur.

Za 20-30t eur res dobiš rabljenega dobrega fosilca, samo potem daš v 10 letih še 20-50t eur za gorivo in servise, odvisno od km, neprimerljivo je tudi vse ostalo
sonce1313 sporočil: 376
[#2873828] 15.10.20 07:56 · odgovor na: anon-93129 (#2873823)
Odgovori   +    0
ne se hecati, to je veljalo npr. na avtocesti za leaf 1 in zoe 1 ter ostale BEV oldtimerje.

Z novejšimi BEV že dolgo ne rabiš nobenega prilagajanja, v ničemer. Je pa nujno kupiti BEV za lastne potrebe, ne da delaš dnevno 300 km, kupiš pa BEV z dosegom 200km, razen če lahko dnevno polniš v službi.

Le če bi bil v bloku bi si zagotovil vsaj šuko za ponoči, na javnih bo kmalu gužva...
Nollem sporočil: 967
[#2873841] 15.10.20 08:26 · odgovor na: milos9 (#2873804)
Odgovori   +    1
[milos9]
> [Nollem]
> V slo te pa trojkica stane 60k eur.

60k stane model 3 performance, ravno se vozim z njo. Po odbitku subvencije je cena 54k. A kdo rabi 3,4 s do 100. Zadošča že 3 SR s ceno pod 40k. To pa je ugodno za vse kar avto ponuja.
ja, valjda ne boš kupil tesla low range, brez AWD, pa brez 7.5k vrednega avtopilota ;-)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2874204] 15.10.20 18:12 · odgovor na: sonce1313 (#2873824)
Odgovori   +    3
Ti dejansko misliš da bo elektrika v nedogled kar zastonj?
Hitro polnjenja avta ima izkoristek 30% + strošek postavitve in vzdrževanja postaje. V ZDA je komercialna cena 40 centov za kWH oz. stane "gorivo" 10 centov na miljo za Teslo 3 Standard Range Plus (najboljj učinkovit EV). Točno toliko me pride bencin za 4x4 SUVa s 300 konji, off road gumami in težo 2.2 toni.
Obraba gum je pri EVjih precej večja (exta teža in navor), kar izniči prihranek z menajvo olja in zračnega flitra (v mojem primeru $200 letno). Kakršno koli popravilo (zamenjava) motorja ali baterij je pa za razred višji strošek kot okvara benciskega motorja ali menjalnika.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2874228] 15.10.20 20:06 · odgovor na: (#2873721)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: PyotrNovak 15.10.2020 20:08
Pride ven najnovejši Tesla za recimo 25.000 ali manj, pa je 10-15.000 čisto realna cifra za rabljen nemški čudež.
Porsche dela svoje Turbo! Tacane na liniji za 6,5 Miljard, prodal jih je pa:
About one-fifth of total Taycan sales were noted in the U.S. (1,039 in 2020) and 1,169 cumulatively. The cumulative sales of the Taycan are probably well above 5,000 globally To je MASOVNA izguba.
Ko pride drugo leto Model S Plaid z enako ceno, bo pa še po zmogljivostih izpadel hecno.
Pobiram stave kdaj bodo zaključili s proizvodnjo....
drugmirko sporočil: 1.301
[#2874369] 16.10.20 11:35 · odgovor na: PyotrNovak (#2874228)
Odgovori   +    0
no, ja... po podatkih carsalesbase je Porsche v ameriki do konc septembra prodal 2.897 Taycanov, v evropi pa 6.036... kar je nekje 10 al pa 11% njihove celotne proizvodnje in za taorekoč "flagship" izdelek itak zelo prestižnega proizvajalca niti ni tako slabo.

sicer je super, da se je pojavila Tesla, ker se bo zarad tega marsikaj premaknlo hitreje, kot bi se, če je ne bi blo... je pa v primerjavi s Porschejem še zmerej "polizdelek"... par dni nazaj sem recimo bral, da je enemu na novi Tesli, med vužnjo iz salona - odletela streha!!

www.caradvice.com.au...-fell-off/
sonce1313 sporočil: 376
[#2874418] 16.10.20 13:08 · odgovor na: dz1975 (#2874204)
Odgovori   +    0
Elektrika bo še veliko cenejša, za ene tudi zastonj. Pusti ZDA, samo oni so sposobni imeti v sončni in vetrovni kaliforniji redukcije.
Gume na BEV enaka obraba s težo 50% na vsaki osi, nizko težišče..., tudi teža ni večje razlike, ker je na BEV ogromno delov manj.
DC so prazne, razen redkih izjem, se lepo napolni ponoči doma, izgube polnjenja seveda male, saj so delali meritve o realnih podatkih o porabi
Grem proti 3 letom in 150t km z BEV, 20eur mesečno za elektriko, ogrevanje doma in vso elektriko.
Kakšne okvare baterije in motorja na BEV, ni to fosilc, ko bom imel 500t km obvestim.
Samo teraj jakodimiča dalje
dz1975 sporočil: 2.264
[#2874571] 16.10.20 17:55 · odgovor na: sonce1313 (#2874418)
Odgovori   +    2
Mogoče bo elektrika res zastonj, če bo država nekje nabrala milijardo+ za letne transferje. Net metering je pa itak joke, dejansko bi morali lastniki plačevati za oddajanje presežkov v omrežje, saj samo povzročajo nestabilnost, ozirom bi morali vsi imeti lastne baterije.

Nič nimam proti EVjem, nasprotno, ženo hočem prepričati da si kupi ali Model 3 ali Y. Samo ne zaradi prihrankov, ki jih itak ni, ampak zaradi vseh funkcij avtomobila.
sonce1313 sporočil: 376
[#2874601] 16.10.20 20:19 · odgovor na: dz1975 (#2874571)
Odgovori   +    0
Net metering je fajn za elektro, veliko elektrike damo podnevi, ko je največja poraba in jemljemo ponoči, ko so viški in poceni, porabijo že tako prvi sosedi, tako da še razbremeni omrežje. Kdo je tu na profitu je jasno. Bi bilo res boljše plačevati emisijske kupone, okoljski cilji brez veze.
50 let kasirajo ogromne omrežnine, sedaj pa v jok in lov za mlrd za omrežje, pa zlate kljuke, dobički...
A bejž, preko 10t eur za MSE, sedaj bi še baterije morali sami, namesto da bo to rešila EU, SLO in lobiji, ki imajo tu visoke cilje. Saj bomo še to kupili, čez 5 let bo masovni osip strank, ko bo vsak imel poceni 10 MW hranilnik, če bo komu zmanjkalo pa bo dostava na dom za drobiž.
Jaz imam za začetek, poleg MSE z letno proizvodnjo 12 MW na hiši, še off grid 50m2 panelov na garaži in baterijo iz BEV.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2874646] 17.10.20 08:11 · odgovor na: sonce1313 (#2874601)
Odgovori   +    0
[sonce1313]
Jaz imam za začetek, poleg MSE z letno proizvodnjo 12 MW na hiši, še off grid 50m2 panelov na garaži in baterijo iz BEV.
Počasi ti ne bom več nič verjel. Kakšnih 12 MW?
sonce1313 sporočil: 376
[#2874693] 17.10.20 10:53 · odgovor na: anon-154083 (#2874646)
Odgovori   +    1
MSE netmetering z letno proizvodnjo 12 MW že tri leta. Novi off-grid na garaži je dodatno, da bo dovolj tudi za 2.in pozneje 3. BEV.
P.s. ne kupovat tesle, ker bo kreg pri hiši, kdo bo vozil.
www.teslarati.com/te...milestone/
1,2 mio km z oldtimerjem teslo S, pri 500t km menjal baterijo, tretji motor, vse na garancijo. Nove baterije in motorji torej ne bi smel biti problem za 1,6 mio km, samo vmes bi potrebno menjati avto.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2874714] 17.10.20 11:53 · odgovor na: sonce1313 (#2874693)
Odgovori   +    2
[sonce1313]
MSE netmetering z letno proizvodnjo 12 MW že tri leta. Novi off-grid na garaži je dodatno, da bo dovolj tudi za 2.in pozneje 3. BEV.
P.s. ne kupovat tesle, ker bo kreg pri hiši, kdo bo vozil.
www.teslarati.com/te...milestone/
1,2 mio km z oldtimerjem teslo S, pri 500t km menjal baterijo, tretji motor, vse na garancijo. Nove baterije in motorji torej ne bi smel biti problem za 1,6 mio km, samo vmes bi potrebno menjati avto.
hm... lahko, da gre za lapsus, lahko pa, zaradi očitne "vznesenosti", res ne veš več kaj govoriš...
lahko ti pa rečem, da je -kljub povsem realni možnosti, da ti MSE in BEV pašeta na tvoj življenski slog in standard kot "budali šamar"- privoščljiva pokroviteljskost v tvojih postih že rahlo naporna... drugač pa, uživej v vseh subvencioniranih blagodatih svojega "razogljičenja". ti nisem nič fouš.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2874756] 17.10.20 14:38
Odgovori   +    0
Obstaja pri nas tudi mesečni najem po potrebi? Ali je to vedno finta - vezava 3 lrta ipd?

Strani: 1 2