Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek A-Cosmos: Avtomobile bomo izročili do konca oktobra

Strani: 1

r-fin sporočil: 326
[#2870379] 29.09.20 17:10
Odgovori   +    1
Ker se ravno dogovarjam za servis BMWja pri njih, je kakšna bojazen, da bi lahko šlo kaj narobe?
Kakšen namig bo res dobrodosel. Hvala vnaprej.
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2870381] 29.09.20 17:16 · odgovor na: r-fin (#2870379)
Odgovori   +    19
Ne plačaj ničesar vnaprej, bi bil verjetno dovolj dober namig
FjodorKirilovic sporočil: 975
[#2870401] 29.09.20 19:18
Odgovori   +    16
Od bralke so zahtevali takojšnje nakazilo preostalega zneska in obljubili, da bo avto v treh dneh lahko prevzela v Ljubljani. Stranka je slabih 60 tisoč evrov nakazala še isti dan, a avtomobila še do danes ni dobila.
Jaz bi razmislil o ovadbi za goljufijo.
Poletje3 sporočil: 63
[#2870403] 29.09.20 19:54 · odgovor na: r-fin (#2870379)
Odgovori   +    15
[r-fin]
Ker se ravno dogovarjam za servis BMWja pri njih, je kakšna bojazen, da bi lahko šlo kaj narobe?
Kakšen namig bo res dobrodosel. Hvala vnaprej.
A je to retorično vprašanje... pa kaj ni nobenega drugega servisa?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2870480] 30.09.20 11:05 · odgovor na: (#2870405)
Odgovori   +    15
[alek14]
Ko sem še mel Bemfla, so me na servisih (A-cosmos) skušali nategnit (večkrat), no to je bilo že 6 let nazaj...
Torej, že tedaj so počasi tlakovali sedanjo pot. Ni nič slabšega kot aroganten in neprijazen serviser, ki stranko nateguje z urami dela, z zaračunavanjem del, ki jih ni opravil, z zamenjavami delov, ki jih ni treba zamenjati...
alpha7B5sn sporočil: 952
[#2870488] 30.09.20 11:27 · odgovor na: anon-317028 (#2870480)
Odgovori   +    10
[FIN-311684]
> [alek14]
> Ko sem še mel Bemfla, so me na servisih (A-cosmos) skušali nategnit (večkrat), no to je bilo že 6 let nazaj...

Torej, že tedaj so počasi tlakovali sedanjo pot. Ni nič slabšega kot aroganten in neprijazen serviser, ki stranko nateguje z urami dela, z zaračunavanjem del, ki jih ni opravil, z zamenjavami delov, ki jih ni treba zamenjati...
Na vse to je treba paziti pri vseh servisih in serviserjih, vedno. Toliko bolj pri predmetih popravila, ki so izven garancije ali so že malce starejši. Razen, če je kdo s konkretnim izvajalcem v zelo osebnem, odkritem in poštenem odnosu.
skopusnik sporočil: 1.052
[#2870498] 30.09.20 12:32 · odgovor na: alpha7B5sn (#2870488)
Odgovori   +    6
Kako pa na to lahko pazis, ce nisi strokovnjak v tem?
smrk sporočil: 198
[#2870594] 30.09.20 21:42 · odgovor na: r-fin (#2870379)
Odgovori   +    1
Imaš makoma servis v Nm pa se kakšnega odličnega
alpha7B5sn sporočil: 952
[#2870767] 01.10.20 18:46 · odgovor na: skopusnik (#2870498)
Odgovori   +    1
[skopusnik]
Kako pa na to lahko pazis, ce nisi strokovnjak v tem?
Malce pozen odgovor, pa vendar, ker je vprašanje pravzaprav zelo dobro in na mestu(!). :-) Torej, o tem bi se dalo debatirati (...). To, da nekdo, ali pa večina ljudi, ni strokovnjak na nekem področju, seveda ni naključje. Svet se že dolgo vrti v tej smeri, da gredo tudi vsakdanje in osnovne življenjske stvari vedno bolj "v (nepregledno, neobvladljivo, ...) širino, globino in višino." Na kratko - se jih (namerno*) zapleta, včasih tudi (nenamerno) kot posledica predhodnega (nepotrebnega) zapletanja. Odličen primer je področje prava, zakoni itd.. Toliko zelo na kratko kanček filozofiranja ... :-P

Tudi v avtomobilski industriji, na končni, uporabniški strani, je "lep" takšen primer izkoriščanja (vsaj navidezne in tudi dejanske) kompleksnosti zlasti novejši izdelkov (t.j. zlasti vozil, starejših od recimo 15 let, a niti ne izključno - odvisno spet od vtisa, ki ga daje stranka), ne bom napisal pri večini serviserjev, najbrž pa pri mnogih tako. (...)

Preprost odgovor bi bil, da se stranka vsaj malce pripravi na nek (ne-)pričakovani servisni poseg, če že ali še nima osebnih izkušenj in vedenja iz dolgoletnih izkušenj s servisnimi ekipami, njihovimi uradnimi (in "uradnimi") mnenji, svetovanji in popravili. Možnosti je danes več: ustrezna spletna poizvedba glede težave, spletni posnetki DIY (po domače: naredi ali popravi sam) s čimveč spremljajočimi in koristnimi komentarji, tudi glede nadomestne opreme in materiala, pridobitev drugega (ali prvega) mnenja, recimo s strani konkurenčnega uradnega servisa, še bolje pa s strani preizkušenih neuradnih servisov, preverba npr. cen rezervnih delov pri (najbolje preizkušenih) specializiranih spletnih prodajalcih (najbolje na ustreznih platformah z zaščito kupcev) itd.. Nenazadnje in morda še najbolj pri vsem dostikrat odtehta tudi pozitiven odnos in komunikacija s servisno ekipo, vodjem in izvajalci, če vam je stik z njimi že omogočen. Večini izmed naštetih je neprijetno, ko jih recimo ujamete pri kakšnem "zdrsu", je pa treba biti pazljiv tudi pri morebitnem popravljanju takšnih in drugačnih pomanjkljivosti, ker vam lahko kdo še vedno "proda mačka v žaklju". Ni izključeno, da slednje tudi zaradi neizkušenosti samih izvajalcev (ja, tudi na takšne lahko naletite, ampak še vedno bolje, da v avtoservisni delavnici kot pa na operacijski mizi v bolnišnici! ...).

Strani: 1