Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2854201] 02.07.20 06:55
Odgovori   +    0
DS9 ne more biti naslednik DS19. Da se razlikuje od 508 in Insignije je le razvlečen znotraj lepo oblečen koncernski avto s koncernsko tehniko. Citroenov DS9 pa je tehnično in oblikovno še danes pojem zase na svetovnem nivoju.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854204] 02.07.20 07:01
Odgovori   +    4
Najebal ga je fant.
Avtomobile prilagojene kitajskemu trgu prodajati v Evropi in to po visokih cenah.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2854207] 02.07.20 07:13
Odgovori   +    4
Bojim se, da po DS postal in ostal "premijski" zgolj po visokih cenah. Premijski, poleg višje kvalitete vozila, mora imeti le toliko višjo ceno od "običajnega" konkurenta, da kupca lahko še premami v nakup nekoliko dražjea avta. Vse ostalo pa je na strani vrhunskega prodajalca in ne pretirano razkošnega salona, pač pa kupcu na videz dostopnega okolja, v katerega bo vstopil brez sramu in občutka, da gre gledat avtomobil, ki si ga težje privošči. Če že imaš za Zlatarno Celje npr., pa veš da nima za Chopard npr., ki ga gledaš le skozi izložbeno okno.
Ceovna politika - vedno znova zelo pomembna: kupec ne sme niti za trenutek pomisliti, da ga je trgovec nategnil; kupec se ne sme pogajati o popustih, ki so pač moderni in slovenceljnu blizu, pač pa za primerno in ne navito ceno dobiti tisto kar pričakuje; nič barantanja in cenkanja, zgolj nakup pri katerem veš, kaj plačaš in kaj dobiš - ob vrhunski postrežbi avtotrgovca. Ne sme se dogoditi, da to npr. trgovec (kot je pri Lexusu v Ljubljani) dobesedno naklada, da če boš avto kupil v tujini (ker je v Ljubljani astronomsko visoka cena) ne boš mogel uveljavljati garancije v Ljubljani, pač pa boš moral v državo nakupa itd., kjer se mu tudi matematika ne izzide: če je avto v tujini cenejši za 10 tisočakov (najmanj), potem te tudi ne prizadane, da baterije, ki naj bi imele 10 letno garancijo, pa jih Ljubljanski Lexus ne bi hotel zamenjati, stanejo zgolj 2000 €??!! Da bi se pustil prodajalcu izzsiljevati za tista dva tisočaka pri tolikšnem nakupu??
Ker pač tako je v Ljubljani, so prodajne številke nezadostne, salon preprosto ne preživi ali zgolj životari, nivo usluge pade in "premijskega" občutka ni več.

Drugo pa je v samem intervjuju, pa brez zamere gospodu, ki si prizadeva DS uveljaviti kot premijsko znamko, in novinarju, ki ne opozori na to: le poglejte si body language na fotkah: na eni roke v bok - jaz sem the boss, kot Kardelj na Prešernovi, na drugi s komolci odbija vse od sebe itd. Strokovnjaki bodo vedeli več povedati. Včasih je IBM svoje ljudi treniral z video posnetki nastopov, analizami napak, ko si se ogledoval na videu itd... Kaj pa danes? Za prvi stik s kupcem in tisto premijskost, ki ne sme biti vzvišenost, je prvi vtis izjemno pomemben.

Pa lep dan in vseeno veliko uspeha želim. Si bom pa novi DS9 prav gotovo prišel ogledat.
Endimion sporočil: 10.317
[#2854229] 02.07.20 08:36 · odgovor na: anon-299030 (#2854207)
Odgovori   +    2
Na prešernovi je kidrič :)
anon-77598 sporočil: 21
[#2854359] 02.07.20 14:27 · odgovor na: anon-93129 (#2854201)
Odgovori   +    0
Koliko Emil Frey potroši za vse te reklame v Financah?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854396] 02.07.20 16:48 · odgovor na: anon-77598 (#2854359)
Odgovori   +    2
[tiger009]
Koliko Emil Frey potroši za vse te reklame v Financah?
Očitno dovolj da se lahko mi na forumu še brezplačno zafrkavamo :-)
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2854400] 02.07.20 17:01 · odgovor na: Endimion (#2854229)
Odgovori   +    0
Jemaš prav. Se ga še spomnil, ko mu je nekdo vtaknil štruco kruha pod miško! Ha.ha.
anon-77598 sporočil: 21
[#2854401] 02.07.20 17:12 · odgovor na: anon-154083 (#2854396)
Odgovori   +    0
Saj se ne zafrkavam, zanima me zakup oglasov, amapak tako, da se ne vidi, da v resnici oglašujemo. Npr. preko takih "intervjujev" ali pa člankov, kjer bodo vestičarji videli samo pozitivne stvari o naših izdelkih.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854415] 02.07.20 17:53 · odgovor na: anon-77598 (#2854401)
Odgovori   +    0
[tiger009]
... da se ne vidi, da v resnici oglašujemo...
Če si pri teh kitajskih avtih to takoj pogruntal, potem bo težka.

Še politično oglaševanje na rtv slo je vedno bolj očitno.
Bi moral tam enega poiskati, ampak iz stare šole, da bi ti potem pisal članke za finance kot gostujoče pero.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854423] 02.07.20 18:47
Odgovori   +    2
HALOOOO Miloš, z vsem spoštovanjem, ampak.... kakšno vprašanje pa je to:

DS ima bogato dediščino, ampak ta sega kar daleč v preteklost. Koliko kupcev menite, da bo prišlo v salon zaradi zgodovine znamke, koliko bo tistih, ki zgodovine DS sploh ne poznajo, kaj bodo ti iskali?

...pa sej nismo po "župi prplavali"! kakšno -in predvsem kako bogato- zgodovino pa lahko ma znamka, ki obstaja šele piškavih pet let?!? tisti, ki bo v salon prišu zaradi "zgodovine znamke" je ignorant al pa idiot!
za predstavnike in PR službo sedaj samostojne znamke imenovane DS bi blo pa veliko bolj pametno, če bi se sfokusirali na kvalitete in prednosti svojih produktov kot pa, da "zlorabljanjo" Citroenovo dediščino in ikoničnost Citroenovega modela DS, ter jo na silo povezovat z modeli svoje znamke! najprej, zato, ker je bedasto tako krčevito in na vsak način se probat ločit od povezovanja z "nepremijskim" Citroenom s tem, da "premiumskost" svoje znamke upravičuješ z modelom iz Citroena! in potem zato, ker je to podcenjujoče najmanj do potencialnih kupcev, ki vsaj približno vejo kaj kupujejo, če ste se že profesionalni avtomobilistični novinarji (ki bi te stvari morali vedet "po defaultu") pripravljeni delat "nevedne" (ker si forme tvojega vprašanja drugače ne morem razlagat)...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854426] 02.07.20 18:59 · odgovor na: drugmirko (#2854423)
Odgovori   +    0
DS ima bogato dediščino, ampak ta sega kar daleč v preteklost. Koliko kupcev menite, da bo prišlo v salon zaradi zgodovine znamke, koliko bo tistih, ki zgodovine DS sploh ne poznajo, kaj bodo ti iskali?
DS je bil en čudovit, neponovljiv avtomobil, ki pa že takrat ni bil za vsakogar.
Število oboževalcev je danes majhno, še manj od njih pa je takšnih, ki bi si en nov naloadan DS lahko privoščili.
Pri čemer s tem ne bi dobili nič, kar bi jih pravzaprav spominjalo na žabo.

Tako da ni znamka DS nič manj sintetična od Lexusa, Infinitija, Accure in Genesisa.
Bodo pač morali delati odlične avtomobile.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854429] 02.07.20 19:03 · odgovor na: anon-154083 (#2854415)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [tiger009]
> ... da se ne vidi, da v resnici oglašujemo...

Če si pri teh kitajskih avtih to takoj pogruntal, potem bo težka.

Še politično oglaševanje na rtv slo je vedno bolj očitno.
Bi moral tam enega poiskati, ampak iz stare šole, da bi ti potem pisal članke za finance kot gostujoče pero.
no, no... dejmo bit natančni... "kitajski" je samo DS 9. ostala dva sta evropska. razvita, testirana in izdelana v evropi... DS 3CB v Poissyju, DS 7CB pa v Mullhouseu v Franciji.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854431] 02.07.20 19:17 · odgovor na: anon-154083 (#2854426)
Odgovori   +    0
[jani1974]
DS je bil en čudovit, neponovljiv avtomobil, ki pa že takrat ni bil za vsakogar.
drži. predvsem pa DS je bil CITROEN!
[jani1974]
Število oboževalcev je danes majhno, še manj od njih pa je takšnih, ki bi si en nov naloadan DS lahko privoščili.
Pri čemer s tem ne bi dobili nič, kar bi jih pravzaprav spominjalo na žabo.
s tem,da ne bi dobili nič, kar bi jih spominjalo na žabo, se strinjam (in tudi ni potrebno, da bi)... o ostalem pa je težko sodit. če pogledaš kolko ostalih premijskih avromobilov je po cestah bi si kakega od teh novih DS-ov lahko kdo prvošču... še posebej, če je vrjeti besedam gospoda v intervjuju, da so cenovno pozicionirani na nivo primerljivih modelov konkurence s popusti...
[jani1974]
Tako da ni znamka DS nič manj sintetična od Lexusa, Infinitija, Accure in Genesisa.
Bodo pač morali delati odlične avtomobile.
drži! in vrjetno jih... ampak ravno zarad "sintetičnosti znamke" bo kljub temu treba še kr nekej let, da si bodo ustvarli željen renome, sploh pa lastno zgodovino.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854433] 02.07.20 19:33
Odgovori   +    0
[Peter Horvat]
Čez približno dve leti pa prihaja še en nov model s konceptnim imenom D41. Kot serijsko vozilo bo to duhovni naslednik modela DS4, ki bo nekakšen mestni športni terenec.
hmm... fotografije zamaskiranih primerkov na netu gledam že najmanj pol leta...evo, tu jih je ene par iz februarja:

i.servimg.com/u/f29/...-4-210.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-214.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-216.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-218.jpg

... kako to misli, čez dve leti? kaj bodo pa delali z njim do takrat? al želi povedat, da bo v prodaji pri nas šele čez dve leti? in to model, ki bi (po količini X1-nk in Q3-ojk na cestah) bil našemu tržišču najbpolj zanimiv?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854488] 03.07.20 07:18 · odgovor na: drugmirko (#2854429)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [jani1974]
> > [tiger009]
> > ... da se ne vidi, da v resnici oglašujemo...
>
> Če si pri teh kitajskih avtih to takoj pogruntal, potem bo težka.

no, no... dejmo bit natančni... "kitajski" je samo DS 9. ostala dva sta evropska. razvita, testirana in izdelana v evropi... DS 3CB v Poissyju, DS 7CB pa v Mullhouseu v Franciji.
Hočem povedati, da dizajn ni prilagojen evropskemu okusu, ampak kitajskemu.
milos9 sporočil: 1.046
[#2854510] 03.07.20 09:37 · odgovor na: drugmirko (#2854423)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
HALOOOO Miloš, z vsem spoštovanjem, ampak.... kakšno vprašanje pa je to:

DS ima bogato dediščino, ampak ta sega kar daleč v preteklost. Koliko kupcev menite, da bo prišlo v salon zaradi zgodovine znamke, koliko bo tistih, ki zgodovine DS sploh ne poznajo, kaj bodo ti iskali?

...pa sej nismo po "župi prplavali"! kakšno -in predvsem kako bogato- zgodovino pa lahko ma znamka, ki obstaja šele piškavih pet let?!? tisti, ki bo v salon prišu zaradi "zgodovine znamke" je ignorant al pa idiot!
za predstavnike in PR službo sedaj samostojne znamke imenovane DS bi blo pa veliko bolj pametno, če bi se sfokusirali na kvalitete in prednosti svojih produktov kot pa, da "zlorabljanjo" Citroenovo dediščino in ikoničnost Citroenovega modela DS, ter jo na silo povezovat z modeli svoje znamke! najprej, zato, ker je bedasto tako krčevito in na vsak način se probat ločit od povezovanja z "nepremijskim" Citroenom s tem, da "premiumskost" svoje znamke upravičuješ z modelom iz Citroena! in potem zato, ker je to podcenjujoče najmanj do potencialnih kupcev, ki vsaj približno vejo kaj kupujejo, če ste se že profesionalni avtomobilistični novinarji (ki bi te stvari morali vedet "po defaultu") pripravljeni delat "nevedne" (ker si forme tvojega vprašanja drugače ne morem razlagat)...
Če si me že izzval, tovariš Mirko, pa naj bo:

Seveda je jasno, da je bil DS19 Citroën, jasno je pa tudi, da je DS v lasti Citroëna in, da se jasno naslanja na znamko Citroën - lastniško in tehnično, v drugem bi želeli biti drugačni.

Kako jim bo uspelo na trgu, bomo seveda še videli. Po prvem in drugem vtisu pa so Avti res posrečeni, všeč so tudi meni, čeprav imam nekoliko nemško dušo. Predlagam, da si jih v živo ogledaš, potipaš in preizkusiš, sam nisem bil razočaran.

Ali boš v njih našel duh citroëna DS ne vem, me pa vsekakor zanima, kaj meniš.

Če ob tem uspeš še spregovorit besedo z gospodom iz interjuja, ne boš razočaran. Je dobro zastavil.

Lep dan
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854517] 03.07.20 09:51 · odgovor na: anon-154083 (#2854488)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Hočem povedati, da dizajn ni prilagojen evropskemu okusu, ampak kitajskemu.
kajpavem... pri DS 9 morda, pri ostalih dveh pa niti ne... pri vseh treh gre pa predvsem za "zdej nismo več Citroen".
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854531] 03.07.20 10:32 · odgovor na: milos9 (#2854510)
Odgovori   +    1
[milos9]
...Seveda je jasno, da je bil DS19 Citroën, jasno je pa tudi, da je DS v lasti Citroëna in, da se jasno naslanja na znamko Citroën - lastniško in tehnično, v drugem bi želeli biti drugačni....
fail again :D ;)... ni v lasti Citroena, v lasti PSA je. in znoraj hierarhije koncerna je postavljen nad Citroena... ki zadnje cajte vse bolj drsi tudi iz "množične" znamke proti "nizkocenovnim". ampak, bomo z naslednjimi par modeli videli kam točno bo šlo. pri novem C4 (čigar predstavitve tri-štiri dni nazaj niste niti omenli) zgleda, da ne več tako drastično proti "dacija klasi".
in, če izvzamemo osnovo, kot so platforme in motorji, se DS tudi tehnično trudijo ločit od Citroena. Citroenu so vzeli hidravliko, pod pretvezo, da je predraga, niso je pa dali DS-u, kjer (zarad značilnosti razreda) ta "stroškovni argument" itak nima smisla, bi pa predvsem zarad navezovanja na "DS žabo" še kako melo smisel, da bi jo (v njeni najboljši, aktivni verziji) imel vsaj navečji DS 9. zdej majo nehidravlično verzijo "fedrastega" aktivnega podvozja, ki je pa Citroen ne bo dobil nikoli. pa tudi za kej drugega, kot je kakšna ifrared kamera bo najbrž treba počakat da rata bolj "običajna" oprema, preden jo dobi kak Citroen

DS 3 in DS 7 sem si, kot sem omenu že parkrat v debatah od DS-u, od blizu že ogledal... sicer "kot šolarček", z nosom "prtisnjenim na šajbo" in rokami na sencah, da se "boljše vidi v kabino" :))) ... no, ne dobesedno tako, pa vseeno :). in vidu sem zadost, da vem, da oba (no, DS 7 definitivno) ponujata več kot samo "bling-bling efekt" za visoko ceno! nisem pa kupec... in dvomim, da bom lazu v njihov salon samo zato, da bi lahko "prdnu v zic" katerega od DS-ov... pa še skregal bi se s kom, če bi mi kateri od prodajalcev začel "sadit rožice o zgodovini DS znake" :)) ;).. pa tudi drugače, ker po mojem mnenju z DS modeli počnejo neumnosti že od predstavitve DS4 leta 2010...
milos9 sporočil: 1.046
[#2854554] 03.07.20 12:26 · odgovor na: drugmirko (#2854531)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: milos9 03.07.2020 12:28
[drugmirko]
> [milos9]
> ...Seveda je jasno, da je bil DS19 Citroën, jasno je pa tudi, da je DS v lasti Citroëna in, da se jasno naslanja na znamko Citroën - lastniško in tehnično, v drugem bi želeli biti drugačni....

fail again :D ;)... ni v lasti Citroena, v lasti PSA je. in znoraj hierarhije koncerna je postavljen nad Citroena... ki zadnje cajte vse bolj drsi tudi iz "množične" znamke proti "nizkocenovnim". ampak, bomo z naslednjimi par modeli videli kam točno bo šlo. pri novem C4 (čigar predstavitve tri-štiri dni nazaj niste niti omenli) zgleda, da ne več tako drastično proti "dacija klasi".
in, če izvzamemo osnovo, kot so platforme in motorji, se DS tudi tehnično trudijo ločit od Citroena. Citroenu so vzeli hidravliko, pod pretvezo, da je predraga, niso je pa dali DS-u, kjer (zarad značilnosti razreda) ta "stroškovni argument" itak nima smisla, bi pa predvsem zarad navezovanja na "DS žabo" še kako melo smisel, da bi jo (v njeni najboljši, aktivni verziji) imel vsaj navečji DS 9. zdej majo nehidravlično verzijo "fedrastega" aktivnega podvozja, ki je pa Citroen ne bo dobil nikoli. pa tudi za kej drugega, kot je kakšna ifrared kamera bo najbrž treba počakat da rata bolj "običajna" oprema, preden jo dobi kak Citroen

DS 3 in DS 7 sem si, kot sem omenu že parkrat v debatah od DS-u, od blizu že ogledal... sicer "kot šolarček", z nosom "prtisnjenim na šajbo" in rokami na sencah, da se "boljše vidi v kabino" :))) ... no, ne dobesedno tako, pa vseeno :). in vidu sem zadost, da vem, da oba (no, DS 7 definitivno) ponujata več kot samo "bling-bling efekt" za visoko ceno! nisem pa kupec... in dvomim, da bom lazu v njihov salon samo zato, da bi lahko "prdnu v zic" katerega od DS-ov... pa še skregal bi se s kom, če bi mi kateri od prodajalcev začel "sadit rožice o zgodovini DS znake" :)) ;).. pa tudi drugače, ker po mojem mnenju z DS modeli počnejo neumnosti že od predstavitve DS4 leta 2010...
Se mi je zdelo, da si le eden od teoretikov, upal sem da se motim.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854580] 03.07.20 13:21 · odgovor na: milos9 (#2854554)
Odgovori   +    1
[milos9]
Se mi je zdelo, da si le eden od teoretikov, upal sem da se motim.
Po moje je ravno obratno.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854659] 03.07.20 18:28 · odgovor na: milos9 (#2854554)
Odgovori   +    2
[milos9]
Se mi je zdelo, da si le eden od teoretikov, upal sem da se motim.
:)))

kaj pa zate to pomeni? a bi moral zdej napisat kaj vse sem v 34 letih, od kar mam vozniško, dejansko vozu? ker... vozu sem marsikaj... od Magirus Deutz in FAP 13SK kamionov še z nesinhroniziranimi menjalniki, prek gomile testnih avtov (ker sem včasih veselo tekel v salon na testno vožnjo, ko je prišu kak meni zanimiv model (in seveda vse modele Citroenov do DS5)), do raznolike falange službenih vozil in tistih v lasti širše žlahte... al štejejo samo "lastniška" vozila? kaj je kriterij za ne bit "teoretik"? ...ker, profesionalni avtomobilistični novinar nisem, profesionalni šofer (kljub izpitni kategoriji in izkušnjo s štirimi ali petimi različnimi kamioni) tudi nisem, kot tudi nisem zaposlen v avtomobilski industriji ali trgovini z njimi... dej definiraj malo bolj :).

avtomobili me pač zanimajo... ene zanima fuzbal, druge kompjuterji, tretje muzika, itd. Citroeni so pa, na nek način, moj fetiš. nekaj sem jih imel, veliko njih vozil in o njih vem marsikaj, še preden sploh pridejo v salon. in vsekakor neprimerno več kot večina njihovih trgovcev v salonih... ko sem njega dni kupil svojega zadnjega (ki je prišu na zimskih gumah in "čeličnjačah"), sem si za letne pnevmatike želel točno določene originalne Citroenove alu feltne za tisti model... prodajalka me je s svojim neznanjem (in nesposobnostjo) v pol ure kolikor je trajal moj poizkus, da dobijo še malo mojga dnarja raz*izdla do te mere, da sem se direkt iz salona odpelou k Španu in kupu prve aluminijaste feltne, ki so šle gor :))... v glavnem, mirno lahko rečem, da o avtomobilih vem več kot "naključni mimoidoči". o Citroenih in PSAjevih modelih marsikdaj tudi več od vas "profesionalcev"... vsekakor pa iz ničesar od tega ne delam "religije". in trenutno sem celo brez avta :D!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854735] 04.07.20 15:44 · odgovor na: drugmirko (#2854659)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [milos9]

> Se mi je zdelo, da si le eden od teoretikov, upal sem da se motim.

:)))

kaj pa zate to pomeni?
Pusti človeka, vsak bije svoje bitke in se ubada s svojimi kompleksi.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854825] 05.07.20 11:03 · odgovor na: anon-154083 (#2854735)
Odgovori   +    1
eh, sej ni treba tako oštro... najbrž ni mislu nič slabega. al sem pa s ratal preveč iritanten s svojim pričakovanjem, da bi "profesinalci", o stvareh o katerih pišejo, morali bit natančni in vedet več od nas "laikov". zato, da nas informirajo in izobražujejo...

Strani: 1