Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek To je novi avantgardni citroën C4

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[#2851265] 17.06.20 01:43
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 17.06.2020 01:45
lajkam! vdolbine na haubi, poudarjene blatnike, pozicijo in naklon (žal fejk) airbumpov, ma lajkam tudi tiste čudne vdolbine na vratih za sprednjim kolesom... predvsem pa lajkam linijo strehe in celotno silhueto, ki me - kljb temu, da bo marsikdo zarad kopice detajlov in CUV-aste mode v njem prej vidu Toyoto CHR- spomne na mojega GS-a! čeprav nisem fen tega novega dizajna sprednjega konca, predstavljenega na fejsliftanem C3 in čeprav bi raje videl, da so glavne luči malo tanjše se mi avto dopade! tudi tiste nenavadne zadnje luči me ne motijo... če "pašejo" al ne bom pa počakal da jih vidim v živo.
in lajkam tudi notranjost! čista, minimalistična, na slikah zgledajo tudi materiali in končna izdelava konkretni... in hvala bogu (čeprav se ni blo treba kej posebej zgublat po menijih tačskrina) ma spet fizične komande klime in ventilacije...
predvsem pa... tudi tisti, katerim ne bo všeč, ziher ne bodo mogli preč, da je dolgočasen!

drugač pa... jaooo Miloš, sram te bilo ;)... že vrabci na veji kakšno leto čivkajo, da njegova platforma NE BO EMP2 (ki je sicer namenjena C segmentnom vozilom) ampak bo narejen na podaljšani verziji B segmentne CMP platforme... torej ne "ožja žlahta" 308-ce temveč 208-ce, Corse, DS 3 Crossbacka in 2008-ce! bog ve zakaj... al zato, ker Citroena znotrej koncerna rinejo proti cenejšim znamkam al pa zato, ker (za razliko od CMP) na EMP2 platformi (še) ni mogoče izdelovat čisto električnih modelov. pričakovane dimezije so torej okrog 4.3 x 1.8 x 1.5 metra, za električno verzijo pa se za zdaj samo šušlja, da bi lahko mela malo večjo baterijo... jaz dvomim ampak, da bo, v primerjavi z B segmentnimi "e" četverčki, zgledal bolj model C segmenta bi mu morda res lahko dali par kilowatnih ur večjo baterijo... in upejmo da res tudi 155 konjski bencinski pure tech turbo motor.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2851266] 17.06.20 06:16
Odgovori   +    4
Kaj je tu avantgardnega? Majhni motorji, koncernska platforma in malo tega in malo onega. Sodoben, a znotraj okvirjev koncerna.
milos9 sporočil: 1.046
[#2851289] 17.06.20 08:52 · odgovor na: drugmirko (#2851265)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
lajkam! vdolbine na haubi, poudarjene blatnike, pozicijo in naklon (žal fejk) airbumpov, ma lajkam tudi tiste čudne vdolbine na vratih za sprednjim kolesom... predvsem pa lajkam linijo strehe in celotno silhueto, ki me - kljb temu, da bo marsikdo zarad kopice detajlov in CUV-aste mode v njem prej vidu Toyoto CHR- spomne na mojega GS-a! čeprav nisem fen tega novega dizajna sprednjega konca, predstavljenega na fejsliftanem C3 in čeprav bi raje videl, da so glavne luči malo tanjše se mi avto dopade! tudi tiste nenavadne zadnje luči me ne motijo... če "pašejo" al ne bom pa počakal da jih vidim v živo.
in lajkam tudi notranjost! čista, minimalistična, na slikah zgledajo tudi materiali in končna izdelava konkretni... in hvala bogu (čeprav se ni blo treba kej posebej zgublat po menijih tačskrina) ma spet fizične komande klime in ventilacije...
predvsem pa... tudi tisti, katerim ne bo všeč, ziher ne bodo mogli preč, da je dolgočasen!

drugač pa... jaooo Miloš, sram te bilo ;)... že vrabci na veji kakšno leto čivkajo, da njegova platforma NE BO EMP2 (ki je sicer namenjena C segmentnom vozilom) ampak bo narejen na podaljšani verziji B segmentne CMP platforme... torej ne "ožja žlahta" 308-ce temveč 208-ce, Corse, DS 3 Crossbacka in 2008-ce! bog ve zakaj... al zato, ker Citroena znotrej koncerna rinejo proti cenejšim znamkam al pa zato, ker (za razliko od CMP) na EMP2 platformi (še) ni mogoče izdelovat čisto električnih modelov. pričakovane dimezije so torej okrog 4.3 x 1.8 x 1.5 metra, za električno verzijo pa se za zdaj samo šušlja, da bi lahko mela malo večjo baterijo... jaz dvomim ampak, da bo, v primerjavi z B segmentnimi "e" četverčki, zgledal bolj model C segmenta bi mu morda res lahko dali par kilowatnih ur večjo baterijo... in upejmo da res tudi 155 konjski bencinski pure tech turbo motor.
Hvala drugmirko, najbrž nisem hotel verjeti da je tudi novi C4 (tako kot cactus) izdelan na krajši in cenejši platformi kot polnovredni avti C segmenta. Zato sem mu pripisal EMP2...

Strani: 1