Strani: 1 2

eeeeeee sporočil: 16
[#2846758] 22.05.20 16:16
Odgovori   +    8
Adijo Slovenija, adijo Novo MESTO, adijo Revoz...
ogo sporočil: 2.219
[#2846760] 22.05.20 16:25
Odgovori   +    1
Če čebula ne bi če imela, bi bila navadna bula.
kimi12345 sporočil: 496
[#2846761] 22.05.20 16:28 · odgovor na: eeeeeee (#2846758)
Odgovori   +    6
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
FIN-311684 sporočil: 22.711
[#2846762] 22.05.20 16:34
Odgovori   +    31
Ob propadu Renaulta antikapitalistična ksenofoba Mesec in Kordiš pokata od zadovoljstva, saj bo dokazana njihova teza da kapitalizem propada. Če bo propadajoči Renault potegnil v brezno Revoz, v Levici verjetno razmišljajo, da bi podržavili Revoz, imeli bi podjetniško državni Revoz, ki bo čez noč opustil Renaultov program in takoj začel s proizvodnjo izvirnega domačega vozila, ime bo mu dala Madam Violet. Seveda, tri tisoč delavcev bo ohranilo zaposlitev, tudi agencijski bodo redno zaposleni.
slovenecnb1 sporočil: 3.625
[#2846763] 22.05.20 16:42
Odgovori   +    10
To je inercija francoskega dela in birokratskega zmazka ki ga producira. Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
crt sporočil: 22.501
[#2846765] 22.05.20 16:49 · odgovor na: eeeeeee (#2846758)
Odgovori   +    32
Zadnja sprememba: crt 22.05.2020 16:50
[eeeeeee]
Adijo Slovenija, adijo Novo MESTO, adijo Revoz...
"brez pomoči francoske vlade koronavirusne krize morda ne bo preživel" -- to ni napoved zapiranja, temvec napoved pomoci francoske vlade. javno ropotati je pa treba zato, da se bo zatisnila primerna kolicina oci na temo drzavnih pomoci v eu. skratka ni velik dogodek.
kren sporočil: 3.947
[#2846767] 22.05.20 16:51 · odgovor na: slovenecnb1 (#2846763)
Odgovori   +    18
[slovenecnb1]
Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
jezdec666 sporočil: 7.639
[#2846768] 22.05.20 16:51 · odgovor na: crt (#2846765)
Odgovori   +    13
To je jokcanje za še več subvencij. Slovenija, Francija, Turčija, saj je vseeno, samo da denarci tečejo. Isto ko klošar, k nima za heroin, pa bolj ko je kriza, bolj tečno žica.
sopranos sporočil: 10.837
[#2846771] 22.05.20 17:06 · odgovor na: kimi12345 (#2846761)
Odgovori   +    8
[kimi12345]
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
Saj se morda na prvo žogo slišu noro, ampak glede na to koliko smo že zmetali v Renault, predlog ni napačen.
slovenecnb1 sporočil: 3.625
[#2846772] 22.05.20 17:15 · odgovor na: kren (#2846767)
Odgovori   +    5
[kren]
> [slovenecnb1]
> Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ

Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
Če greva v detajle vsak zaposleni v 40 letih vplača državi 300.000 € + s potrošnjo pri povprečni plači cca 120.000 ddvja torej čez palec pol miljona eurov dobi država v povprečju v 40 letih delovne aktivnosti ko pa si v penzija pa skorej vse ko plačaš položnice in zdej eni nabijajo kakšni kapitalisti so podjetniki in podjetja. Največji in najbolj neekonomski kapitalist je država in to ne samo Slovenija ampak vse in to kar je danes je odraz stanje ki nas pelje v skorajšnji razpad EU in uvedbo lastnih nacionalnih valut. To je meni že jasno ker prvi ki se bo sesu bo dolar za njim pa euro.Vse diši po hiperinflaciji ala bivša yuga s ciljem ohranjanja socialnega miru. rok cca tri do pet let
jezdec666 sporočil: 7.639
[#2846773] 22.05.20 17:20 · odgovor na: slovenecnb1 (#2846772)
Odgovori   +    2
Seveda pa ne upaš stavit, da bo v roku 3-5 let tako kot pišeš, a je tako?
ljsefan sporočil: 624
[#2846774] 22.05.20 17:28 · odgovor na: kimi12345 (#2846761)
Odgovori   +    2
[kimi12345]
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
Ja saj, in to je tudi cilj takšnih sporočil. Po poteh Lufthanse torej.
sopranos sporočil: 10.837
[#2846776] 22.05.20 17:32
Odgovori   +    6
Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira poslovno strategijo podjetja.
Inside sporočil: 2.325
[#2846778] 22.05.20 17:38
Odgovori   +    11
So videli Volkswagen in pogajanja z Merkel zdaj pa se oni. Nagnat vse banda tolkli so milijarde dobičkov kam so zagonili vse. Bo pa dacia če ne bo njih.
vrac sporočil: 9.871
[#2846780] 22.05.20 18:08 · odgovor na: sopranos (#2846776)
Odgovori   +    0
[sopranos]
Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira poslovno strategijo podjetja.
Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.
shevchenko sporočil: 19.073
[#2846783] 22.05.20 18:42 · odgovor na: vrac (#2846780)
Odgovori   +    0
Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.
tako je. dackoplacevalca pa nihce ne vprasa nicesar. se srecen mora biti da prispeva. francoska drzava naj za povracilo zahteva, da renault zniza previsoke marze.
sopranos sporočil: 10.837
[#2846784] 22.05.20 18:47 · odgovor na: vrac (#2846780)
Odgovori   +    11
Ja, da ima neko tovarno tam je logično. Ampak če hoče biti resna, globalna znamka, potem mora imeti tudi tovarne globalno. Hkrati pa pri sebi paziti na stroške. Saj isto je z Nemci. Preveč zaposlenih v Nemčiji, ki naredijo premalo glede na plačilo, ki ga dobijo.
FjodorKirilovic sporočil: 216
[#2846786] 22.05.20 19:41 · odgovor na: shevchenko (#2846783)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
tako je. dackoplacevalca pa nihce ne vprasa nicesar. se srecen mora biti da prispeva. francoska drzava naj za povracilo zahteva, da renault zniza previsoke marze.
Če bodo tolkli izgubo, jim boš težko razložil, da imajo previsoke marže.
slovenecnb1 sporočil: 3.625
[#2846787] 22.05.20 19:44 · odgovor na: jezdec666 (#2846773)
Odgovori   +    2
[jezdec666]
Seveda pa ne upaš stavit, da bo v roku 3-5 let tako kot pišeš, a je tako?
Vse je odvisno kdo bo predsednik ZDA če bo Trump se bo vse zgodilo do 2025 če je pa še mutacija virusa in nova karantena pa sesutje v tistem letu neizogibno in kar je najhujše se zna zgoditi scenarij ustavitve pptrošnje uvedba bonov in popolna izolacija ljudi kar oblastem izjemno ustreza in zato je vse kar pšem realno prvi test je pokazal psihozo
Inside sporočil: 2.325
[#2846788] 22.05.20 19:45 · odgovor na: sopranos (#2846784)
Odgovori   +    3
Predvsem bi morali paziti prej kako poslujejo, da se jim ne zgodi po samo 2mesecih da postanejo "to big to fail" in pol z nasmehom zahtevajo bailout. Tega se treba znebit a zato je potrebno delo nadzora in vseh drugih, da jim gledajo pod prste.
153 sporočil: 8.180
[#2846789] 22.05.20 19:58
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 22.05.2020 20:04
Ni se bati, francoski TALISMAN bo ostal; saj ko država
ali skupnost razglasi, da podporne € pipice odpira, se
začne dirka, ki je ne sme zamuditi nobena prava tvrdka,
kajti brez vložene lastne energije dobi dodatne € vire.

Sodražan
FIN-311684 sporočil: 22.711
[#2846790] 22.05.20 20:06 · odgovor na: vrac (#2846780)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [sopranos]
> Renault brez problemov preživi. Samo zapreti mora tovarne v Franciji. Ne pa da država s 15% lastniškim deležem dirigira poslovno strategijo podjetja.

Ne gre to tako. Renault največ proda v Franciji, to je njegovo dvorišče in tu ne sme po rokohitrsko zapirati tovarn. Kdo bo pa potem kupoval avtomobile, če ne bo nihče delal? Zato bo država odcolala potreben denar in reševala firmo. Vse druge opcije so slabše.
Satirični časopis Le Canard Enchaine (Okovani raček) je razkril, da naj bi se zaprle tovarne Lorient, Dieppe in Choisy-le-Roi. Tovarna v Flinsu bi se morala restrukturirati (ali zapreti). Veliko je nejasnosti. Renault je ponovno pred zidom, mogoče pa je vse skupaj veliki pritisk na vlado, naj da milijarde.
Micare sporočil: 1.369
[#2846792] 22.05.20 20:51 · odgovor na: shevchenko (#2846783)
Odgovori   +    5
Trend je jasen. Mi smo najbolj napredni. Mi smo TAM, Cimos, Tomos ... že zdavnaj sanirali. Smo globoko v prihodnjosti. Francija z Renaultom, Nemčija z D Bank so daleč za nami. Samo naše plače še ne izražajo dejanskega stanja.

Poizvodnja hrane, avtomobilov, avijonov, ladij, raket, strojev, nuleark ... je mim. Evropa zdaj služi s prodajanjem megle. Kapital pa je preživeta kategorija. Zato se seli v področja z nižjo ravnijo razvoja, prodaja ne modernim iz tretih držav (s tem se financira evropski razvoj) in se koncentrira v rokah peščice. Ekonomska moč je nekoč pomenila oblast. Danes to ni eko.
premza sporočil: 2.104
[#2846794] 22.05.20 21:30
Odgovori   +    23
Zadnja sprememba: premza 22.05.2020 21:31
Tole je vsak dan bolj podobno Jugoslaviji.

Za turistični bon bom kupil karto do Beograda in šel na Dedinje pogledat, če je Tito res mrtev. Mimogrede grem še v Topčider pogledat znameniti tiskarski stroj, nazaj pa čez Bosno da ne pozabim, kako grozljiv je končni rezultat.

Je spet aktualno.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2846807] 23.05.20 07:14 · odgovor na: premza (#2846794)
Odgovori   +    1
[premza]
Tole je vsak dan bolj podobno Jugoslaviji.

Za turistični bon bom kupil karto do Beograda in šel na Dedinje pogledat, če je Tito res mrtev. Mimogrede grem še v Topčider pogledat znameniti tiskarski stroj, nazaj pa čez Bosno da ne pozabim, kako grozljiv je končni rezultat.
Ni treba tako daleč na pot.
Če te moti Jugoslavija in končni rezultat, potem na Žalah poišči grobove članov narodnega sveta in narodne vlade iz leta 1918.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2846808] 23.05.20 07:18 · odgovor na: kimi12345 (#2846761)
Odgovori   +    6
[kimi12345]
Za €500mil lahko vlada kupi ca 10% Renaulta in si zagotovi upravljalsko besedo ob prihodnji strukturi Renaulta....
To pa veš, da ne gre.
Nemška vlada bo za 25% Lufthanse, ki je trenutno na borzi vredna 3,9 milijarde, plačala 9 milijard.
Pa je nemška vlada.
Ti bi pa nekaj kupoval po Franciji po realni ceni? Bodi no realen ;-)

Mogoče celo pričakuješ, da se bosta morali Francija in Nemčija zavezati, da bosta potem v roku enega leta Renault in Lufthanso prodali tujcem, kot smo mi morali naše banke?
Ne palijo vsi na neke nedefinirane maile nekih nedefiniranih pajacev iz Bruslja.
shevchenko sporočil: 19.073
[#2846812] 23.05.20 08:19 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2846786)
Odgovori   +    5
Če bodo tolkli izgubo, jim boš težko razložil, da imajo previsoke marže.
izgubo imajo zaradi bajnih zasluzkov vodilnih in lastnikov podjetja. za njih so potrosniki pac navadne molzne zivali, ki jim omogocajo fino zivljenje. ce ne oni, pa davkoplacevalci, briga jih...
Pezo sporočil: 590
[#2846826] 23.05.20 10:21 · odgovor na: kren (#2846767)
Odgovori   +    0
[kren]
> [slovenecnb1]
> Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ

Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.
Država dobi DDV samo od tistih nekaj avtekov prodanih v SI, vse ostalo je dobava v druge države EU ali pa izvoz, nič DDV. Dejansko ni nujno, da je efektivna davčna stopnja pri Revozu pozitivna, žal.
socialkapitalist sporočil: 62
[#2846829] 23.05.20 10:42
Odgovori   +    0
Renault bodo reševali ob tej krizi. Drži pa, da bodo morali nekaj modelov ukiniti in zapreti vsaj eno tovarno. Poslovni model pa bo z elektrifikacijo šel v smer združevanja evropske avtoindustrije.
gogi1 sporočil: 5.212
[#2846830] 23.05.20 10:47 · odgovor na: Pezo (#2846826)
Odgovori   +    1
[Pezo]
> [kren]
> > [slovenecnb1]
> > Revoz dobi za clia plačano čez palec lastno ceno 5000 eur prodajna je 10 000 torej rezerve kokr češ
>
> Država dobi pa od 10.000 skoraj 2 jurja samo z DDV. Najbolj se splača bit država.

Država dobi DDV samo od tistih nekaj avtekov prodanih v SI, vse ostalo je dobava v druge države EU ali pa izvoz, nič DDV. Dejansko ni nujno, da je efektivna davčna stopnja pri Revozu pozitivna, žal.
Ne vem kako je danes, ampak Revoz je bil v preteklosti največji neto prejemnik DDV, ta se mu je vračal zaradi izvoza, saj je plačal več vhodnega DDV, kot ga je tujim kupcem zaračunal (nič - 0).

V EU podjetje še vedno ne obračunava DDV tujemu kupcu, če je ta pravna oseba. Enotni trg, kot si ga zamišljajo evropski socialistični uradniki.

Strani: 1 2