Strani: 1

alek14 sporočil: 12.873
[#2846246] 20.05.20 08:58
Odgovori   +    15
Nasljednja faza so lojtervagni s konjskimi vpregami in potem življenje v votlinah.

In kako se ljudem fino zdijo ideje, ki nižajo gospodarsko aktivnost. In potem debelo gledajo, k je treba s plačami dol.

Bicikel/peš = nižja plača.
alek14 sporočil: 12.873
[#2846248] 20.05.20 08:59
Odgovori   +    14
Dajte ljudem še povedat za koliko bodo imeli nižje dohodke zaradi tega.

Brezposelne v avto industriji bodo morali kolesarji in pešči nekako nahranit. Z davki, če ne drugače.
crt sporočil: 22.501
[#2846249] 20.05.20 09:00 · odgovor na: alek14 (#2846246)
Odgovori   +    8
[alek14]
Nasljednja faza so lojtervagni s konjskimi vpregami in potem življenje v votlinah.

In kako se ljudem fino zdijo ideje, ki nižajo gospodarsko aktivnost. In potem debelo gledajo, k je treba s plačami dol.
je nekaj na tem :)

nadaljevanje:

- pizdarija, ni prihodkov, moramo znizat place
- NE!
- ja potem moramo pa koga odpustiti
- zakaj pa to zdaj, a samo zato ker si jezen ker smo rekli ne, ti grdavs mascevalni
Korazijan sporočil: 285
[#2846266] 20.05.20 09:47 · odgovor na: alek14 (#2846248)
Odgovori   +    7
V mestih se je poraba v lokalih in trgovinah povečala, ce so jih zapirali za avtopromet
alek14 sporočil: 12.873
[#2846272] 20.05.20 09:56 · odgovor na: Korazijan (#2846266)
Odgovori   +    3
[Korazijan]
V mestih se je poraba v lokalih in trgovinah povečala, ce so jih zapirali za avtopromet
To je lahko samo zero-sum efekt, da se je nakup preselil bliže, kjer je morebiti celo dražje.
To je dvakrat negativno.
Korazijan sporočil: 285
[#2846280] 20.05.20 10:04 · odgovor na: alek14 (#2846272)
Odgovori   +    0
Zakaj?
alek14 sporočil: 12.873
[#2846286] 20.05.20 10:08 · odgovor na: Korazijan (#2846280)
Odgovori   +    2
[Korazijan]
Zakaj?
Najprej ljudje plačajo za isto svar več (nižja produktivnost) in nato imaš še izgubo delovnih mest v avtoinustriji (če se manj avtomobilov rabi).
MarijanMacek sporočil: 3.024
[#2846318] 20.05.20 11:01 · odgovor na: alek14 (#2846286)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [Korazijan]
> Zakaj?

Najprej ljudje plačajo za isto svar več (nižja produktivnost) in nato imaš še izgubo delovnih mest v avtoinustriji (če se manj avtomobilov rabi).
Tale tvoja avtomobilistična logika je primerek neodgovornega ravnanja. Ljudje se morajo voziti z avtomobili, da bodo v avtoindustriji delovna mesta. Zaradi tega bo vedno več ljudi bolanih, ali zaradi sedenja v avtomobilih in premalo miganja, ali zarradi vplivo onesnaženja, torej bomo rabili več zdravstvenih delavcev. Skratka sami "pozitivni" vplivi na zaposlenost....
Počasi je čas, da se s tako logiko prekine. Bo nekaj časa hudo, zlasti za nekatere države, ki so preveč enostransko odvisne od avto-posla. Toda, če mi mesečno ostane nekaj 100€ zaradi neuporabe avtomobila, zanimivo je zasledovati nekatere objave, koliko se stroški zmanjšajo, če niso obremenjen z avtom, bom pač znesek porabil nekje drugje. Torej se bodo delovna mesta pač počasi selila drugam, kot rečeno bo pa prehod boleč. Toda kaj hočemo, če smo se nekoč tako nekritično vrgli v avtomobilizem...., najbolj kaotično vrsto prometa.

PS.: Nekoč sem prebral en krajši SF. Tuji vesoljci so opazovali Zemljo in jim nikakor ni bilo jasno, kaj za eni bebci živijo na njej, skoz in skoz nekaj švigajo po nekih utrjenih podlagah in se med seboj nekontrolirano zaletavajo....
FjodorKirilovic sporočil: 216
[#2846336] 20.05.20 11:49 · odgovor na: Korazijan (#2846266)
Odgovori   +    1
[Korazijan]
V mestih se je poraba v lokalih in trgovinah povečala, ce so jih zapirali za avtopromet
Za lokale se povečanje prometa sliši logično (lokalci + turisti).
Za trgovine pa ne razumem logike, zakaj bi se promet povečal. Imate kakšne podatke ali link?
Korazijan sporočil: 285
[#2846346] 20.05.20 12:13 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2846336)
Odgovori   +    2
Preurejanje mest za avtomobile se je dogajalo na silo pod pritiskom avtoindustrije - intenzivno zadnjih 50 - 60 let. Pred tem so bila mesta namenjena ljudem, ki se premikajo 5 km na uro peš.
denac sporočil: 22.994
[#2846363] 20.05.20 12:59
Odgovori   +    2
V obsežnih peš conah mora biti javni prevoz. V Amsterdamu je v starejšem delu mesta sorazmerno ozka ulica, zaprta za avte, pešcev se kar tare. Po sredini vozi tramvaj (bolj počasi). V tej ulici sta dve tramvajski postaji.
V Ljubljani je javni prevoz slabo urejen, na cestah dovoljenih za avtomobilski promet pa so ob konicah hudi zastoji.
denac sporočil: 22.994
[#2846366] 20.05.20 13:02 · odgovor na: Korazijan (#2846346)
Odgovori   +    3
[Korazijan]
Preurejanje mest za avtomobile se je dogajalo na silo pod pritiskom avtoindustrije - intenzivno zadnjih 50 - 60 let. Pred tem so bila mesta namenjena ljudem, ki se premikajo 5 km na uro peš.
Preurejanje zaradi prometa je v zgodovini konstantno. Danes v mestih ne najdeš več priveznih mest za konje.
Korazijan sporočil: 285
[#2846369] 20.05.20 13:07 · odgovor na: denac (#2846366)
Odgovori   +    2
Nisem slišala, da bi zaradi kočij morali širiti vpadnice in graditi obvoznice.
denac sporočil: 22.994
[#2846417] 20.05.20 15:16 · odgovor na: Korazijan (#2846369)
Odgovori   +    1
[Korazijan]
Nisem slišala, da bi zaradi kočij morali širiti vpadnice in graditi obvoznice.

No, no! Včasih so slikarji risali, kako se bodo konji plašili zaradi uvedbe železnice.
www.knjiznica-celje....303609.pdf

PS
V vsako večje mesto so "vpadnice" železniških prog. V Haagu se mestni tramvaj (RandstadRail) spremeni v primestni vlak, ko zapusti mesto.
Na severu Ljubljane so železniško obvoznico (gorenjska proga-štajerska proga) zgradili okupacijski Nemci, "pametni" komunisti so jo brž razdrli. Danes pa jokamo, ker nimamo take obvoznice.
Promet pomeni napredek. Brez prometa ni industrije, trgovine, turizma itd.
Vaše pisanje diši po "reakcionarnosti". Naj omenim samo eno progo, ki so jo komunisti razdrli leta 1966: Hrušica-Rateče. Danes bi bila PREPOTREBNA (Mojstrana - triglavski romarji, Kranjska Gora - smučarji, Rateče - planiške prireditve).
marko2 sporočil: 1
[#2846490] 20.05.20 22:13 · odgovor na: alek14 (#2846248)
Odgovori   +    5
Zanimiva mi je logika solidarnosti (reševanja delovnih mest) z nakupom avta. Prvo vprašanje je, katera delavna mesta rešujemo. Z nakupom VW Golfa morda rešiš kaj v Nemčiji, pa podoben znesek gre potem še za nafto - tistim, ki jo imajo; pri nas pa razen davkov konča bolj malo. S stališča solidarnosti bi bilo bistveno bolje se voziti s kolesom, pa kupiti eno paletlo avtomobilskih delov direktno od naših avtomobilskih podizvajalcev, in jo postaviti v kakšno prazno garažo.
Če pa pogledamo bolj racionalno obnašanje, pa je verjetno bolje podpreti razvojno naravna podjetja, ki razumejo, da je trajnostna mobilnost naša prihodnost.
Ne pozabimo - Apple samo z AirPods slušalkami naredi več dobička kot vsa Slovenska podjetja skupaj. Dodana vrednost in službe niso več odvisne od količine pleha, ki ga vgradiš v proizvod. Skušajmo raje ustvariti podjetja prihodnosti, ki bodo delala "AirPodse" za kolesa in trajnostno mobilnost.Stvari se spreminjajo. Pred prvo industrijsko revolucijo so bili vsi kmetje in ribolovci. Danes skoraj nihče. Premislimo, katera delavna mesta želimo reševati in na kakšen način...
alek14 sporočil: 12.873
[#2846514] 21.05.20 06:33 · odgovor na: marko2 (#2846490)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 21.05.2020 06:34
Ko bi vsaj bilo tako simpl.
Denar kroži. Nekaj Nemcev s preostankom potem pridejo k nam kot turisti. Če zjebemo avte tega brezposlenega turista ne bo več in bo pri nas brezposelen turistični delavec.
Za nafto se pa strinjam - upam, da bodo električni avti postali kmalu praktični.
Avti tudi omogočajo produktivnost in udobje.

Ko smo že pri avtih, dajmo stran še hiške, ki so prav tako neekološke in zabšimo vse ljudi v sovjetske bloke dolge po kilometer.
Ne moremo vendar delat korakov nazaj. Če jih bomo, bomo zelo hitro jedli travo.

Strani: 1