Strani: 1

anon-293306 sporočil: 184
[#2844688] 12.05.20 22:38
Odgovori   +    2
Hm, če bo Toyota prodala toliko manj - pa naj znižajo cene in prodajo več - tovarne bruhajo avtomobile, a jih je treba vnovčiti.
FIN-379669 sporočil: 7.961
[#2844698] 13.05.20 00:13 · odgovor na: anon-293306 (#2844688)
Odgovori   +    2
Mah, vsi so isti:

Po 8 letih debelih krav v avtomobilizmu, bodo tovarne sedaj malo stisnile vlade, probale kaj denarja od njih dobiti, in jim naprtiti 30% delavcev.

Računajo, da se bo trg v drugi polovici naslednjega leta že stabiliziral in gremo miki...

No, bomo videli, če bo šlo vse zlahka, ampak Toyota ima s to krizo priložnost, da zasede še večji del kolača na trgu EU. Hibridi so eden od hitov tega časa, Toyota pa je od vseh tovarn tle najdlje prgurala.

Hibridi bodo prvi hit naslednje šestletke, po 2023 jih bodo dohajali BEV-i, kaki plinaši bodo še v malem številu zraven... od leta 2027 pa lahko svoj pohod začne že kaj novega, tudi vodikovci bodo tle zelo aktualni... kaže, da niso rekli zadnje...

Prihodnost v cestnem prometu so v glavnem elektrikaši, zemeljski plin (nekaj manj naftni) pa bo še dolgo multiuporaben energent. Tovorne ladje bodo še lep cajt vozile na plin.
anon-293306 sporočil: 184
[#2845564] 16.05.20 18:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2844698)
Odgovori   +    0
To pa je razočaranje, pa si o tem novinarji ne upajo pisati, da ne bi reklame usahnile - Toyota v Sloveniji ukinila 2000 € popusta na Corollo in to med Corona krizo, ko so bili saloni zaprti.
Lepo je napisal forumaš na nemškem forumu - Hirošima in Nagasaki vplivata
na Japonce še danes !!
shevchenko sporočil: 21.898
[#2845632] 17.05.20 09:22 · odgovor na: anon-293306 (#2845564)
Odgovori   +    1
[ortodox]
To pa je razočaranje, pa si o tem novinarji ne upajo pisati, da ne bi reklame usahnile - Toyota v Sloveniji ukinila 2000 € popusta na Corollo in to med Corona krizo, ko so bili saloni zaprti.
ne gre za japonce per se, ampak dejstvo, da ce bodo avtomibilisti hoteli imeti profite, bodo morali med krizo zvisati cene. saloni, ves blisc in novi modeli 3x na leto pac stanejo. in sedaj, ko je industrija vsaj zacasno izgubila bebave potrosnike, ki z lopatami nosijo denar v predimenzionirane salone, je prvi refleks navijanje cen.

ce bomo potrosniki hoteli imeti nizje cene, jih bomo morali izsiliti z bojkotiranjem novih modelov in luksuznih proizvalcev. ce bomo zaceli mnozicno zaceli kupovati dacie, se bo gospoda zamislila, v to si lahko preprican.

Strani: 1