Strani: 1

alek14 sporočil: 12.873
[#2840865] 25.04.20 10:37
Odgovori   +    8
Prva tridelna dizelska garnitura
Če so vlaki lahk dizelski, potem se nehajmo silit z električnimi avti.
Korazijan sporočil: 285
[#2840875] 25.04.20 11:17 · odgovor na: alek14 (#2840865)
Odgovori   +    3
Ja, to je bila takrat slaba odločitev - najbrž bi bilo bolje kupiti vodikove vlake za tiste proge, ki niso elektrificirane. Velika večina novih stadlerjev bo sicer na elektriko.
theconversation.com/...ood-110450
alek14 sporočil: 12.873
[#2840916] 25.04.20 14:26 · odgovor na: Korazijan (#2840875)
Odgovori   +    0
Namigoval sem, da bi bilo treba elektrificirati.
Korazijan sporočil: 285
[#2840965] 25.04.20 17:43 · odgovor na: alek14 (#2840916)
Odgovori   +    2
To tudi, ampak je treba najprej naredit razpis : )
MarijanMacek sporočil: 3.024
[#2840990] 25.04.20 19:55 · odgovor na: Korazijan (#2840965)
Odgovori   +    4
[Korazijan]
To tudi, ampak je treba najprej naredit razpis : )
Obadva filozofirata 100 na uro. Sicer pa problem sploh ni v karanteni za nov vlak, končno vlak ni v karanteni, ampak (pre)strogi ukrepi onemogočajo šolanje etc... Pravi problem pa je, da smo ena od redkih držav v Evropi brez javnega prometa. In kakor kaže minister za božja pota o uvedbi javnega prometa še nič ne razmišlja, pa je že kar nekaj tednov odkar je izjavi, da si ni mislil, da je javni javni promet tako pomembna zadeva. Sicer pa brez javnega prometa ne bo šolstva in ne normalnega gospodarskega življenja.

Pa še malo tehnični razlogov za nakup (kot že povedano manjši del) dizelskih vlakov:

1) Elektrifikacija nekaterih prog zaradi visokih stroškov ni ekonomična!
2) Seveda se že dobijo razno razni vlaki na alternativni pogon, baterije, vodik,... ampak na nesrečo so krepko dražji in še ne preveč preiskušeni.. Bolje počakati, da se zadeva izkristalizira in cena pade na spodoben nivo.

vsekakor bi pa od tako cenjenega strokovnjaka s številnimi patenti ,kot je naš forumaš pričakoval več znanja o železniškem prometu. Ni vse v 4-kolesnem plehu.

Strani: 1