Strani: 1

bostjan01 sporočil: 6
[#2840244] 23.04.20 13:51
Odgovori   +    6
...Ob tem opozorimo: DMV mora uvoznik plačati v 15 dneh po tem, ko je avto pripeljal iz tujine...
Zanimivo, včasih traja tudi po 3 tedne ali več, da ti na FURSU odmerijo DMV in ti blagovolijo ga plačati. Navadno pa so kilometri zbiti že pred uvozom...
FIN-209516 sporočil: 763
[#2840326] 23.04.20 17:41
Odgovori   +    4
Fursov podatek je relevanten samo za nekoga, ki avto kupuje po opravljenem uvozu v Slovenijo.
Če pa uvoz zares delate sami (ali kdo po vašem naročilu), pa velja VIN številko pogledati s kakšno bazo tega tipa:
www.autodna.si/
www.carvertical.com/si
www.carfax.eu/sl
Če pa je avto že dlje časa v Sloveniji, se precej vidi tudi tukaj
avtolog.si/
Tas sporočil: 408
[#2840353] 23.04.20 19:04 · odgovor na: bostjan01 (#2840244)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Tas 24.04.2020 20:13
Napovedati.... ja, res kdaj traja celo vecnost do odlocbe... lp, Tanja
mar123 sporočil: 291
[#2840528] 24.04.20 11:04
Odgovori   +    0
Ali kdo ve, ce so kilometri bolj realni, ce avto direktno kupujes v tujini? Ali je priblizno isto kot ce kupijes v slo?
FIN-209516 sporočil: 763
[#2840571] 24.04.20 12:10 · odgovor na: mar123 (#2840528)
Odgovori   +    3
[mar123]
Ali kdo ve, ce so kilometri bolj realni, ce avto direktno kupujes v tujini? Ali je priblizno isto kot ce kupijes v slo?
Odvisno iz katere države in od kakšnega prodajalca ga kupuješ. Osebno raje ne bi kupoval od fizične osebe, razen če je ne bi poznal že od prej.

Sam kupujem samo skoraj nove, to je manj od 10.000 km, in pa več kot 7.500 km in starejši od 6 mesecev, da se kvalificira kot rabljen. V taki situaciji mora biti avto v brezhibnem stanju, "unfallfrei", kot napišejo nemci. To se dokaj dobro vidi, v bistvu so vsi avti še dišali "po novem", ali pa imajo poseben spray za to.

Pri modernih avtih se večinoma servisni posegi beležijo na strežnik v bazo proizvajalca, in to lokalni majster malo težje poheka. Za vsak servisni poseg se zapiše VIN, število km ob posegu in opis popravila. Seveda pa avto lahko popravi jo brez povezave v bazo, in pohekajo števec v avtu. To gre vse do prvega obveznega garancijskega servisnega obiska, to je 20/25/30.000 km, glede na predpisani interval. Sicer pa avto ni bil v roku servisiran, kar je takoj razlog za alarm in izločitev iz izbora. Tako da imajo ti skoraj novi avti lahko vse med 0 in 30.000 km. Nekateri avti imajo sedaj stalno mobilno internetno povezavo s proizvajalčevo servisno centralo, pa tudi mobilno aplikacijo, ki izpiše stanje km, tako da v bodočnosti niti ti načini goljufanja ne bodo več mogoči.

Seveda je hitra prodaja s tako malo kilometri in precejšnjim popustom razlog za skrb - za seboj ima neko zgodbo, ki jo kot kupec večinoma ne izveš. Z nekaj detektivske spretnosti pa se da, čeprav naknadno. Eden od takih avtomobilov, ki sem jih kupil, je bil last proizvajalca, in ga je posojal novinarjem za njihove umotvore. Oni so potem izvajali svoje akrobacije in pohode po kuplerajih (niso pobrisali browser history). Tudi kakšen kondom se najde na slabo dostopnem mestu. Drugi je bil last letališča. Morda je prišel nov šef in si zaželel drugačno igračo, pa so starega na hitro dali v prodajo.

V praksi se izkaže, da so tudi nemški "unfallfrei" ne pomeni točno tega, kar bi človek mislil, to je da da avtu ni bilo popravljano prav nič. Na vseh je bilo kja popravljano, prebarvan blatnik, zamenjano vetrobransko steklo, zamenjano lito platišče... Ko sem to odkril so trdili da vse kar je manj kot 1000€ ni pravo popravilo, ampak samo en lepotni poseg, ki ne šteje kot nesreča. Whatever.

Za primerjavo, na podoben način sem kupil tudi avto iz salona v Sloveniji s 3000 km. Sedaj, ko sem vozil tudi druge avte s podobno malo kilometri, sem prepričan da jih je imel več. Avto je imel tudi poškodovan lak zaradi toče, kar sem vedel in videl, saj sem ga že pred tem imel "ogledanega". Seveda mi za to ob prodaji niso povedali. Žal je bil prebarvan slabo, tako da se je barva kmalu začela luščiti.

Če je nekaj ceneje, za to vedno obstaja razlog, in tak nakup je povezan z določenim tveganjem. Še vedno mi ni žal, da sem avte kupil na ta način, saj sem veliko privarčeval, in nisem naletel na kakšno zelo drago skrito težavo. Sicer so avti tako ali tako bili v garanciji do 100.000 km, in to je dovolj časa da se vse večje napake najdejo in popravijo.
Polo83 sporočil: 802
[#2840951] 25.04.20 16:42 · odgovor na: FIN-209516 (#2840571)
Odgovori   +    2
pozabil si omenit ddv opranke, zelo pomemben razlog cenejšega vozila in kasnejših težav
sopranos sporočil: 10.837
[#2841027] 25.04.20 23:06 · odgovor na: FIN-209516 (#2840571)
Odgovori   +    0
Kar sem jaz videl je, da je med zadnjim vnosom v bazo in trenutnim stanjem lahko kar precej razlike. Zato sem vse starejše avte takoj izločil. In kupil avto, ki je bil registriran leto prej, imel malo kilometrov in jih je uvoznik kupil cel kup. Ter jih je prodajal po novem letu, kot odprodaja zalog.

Je pa ena zadeva kjer so me malo nategnili. Recimo avto registriran junija, prodan februarja naslednje leto. Moraš potem biti pozoren glede datumov obveznih servisov, registracije itd., ker se ne pokrivajo. So z vsemi žavbami namazani, tako, da jih moraš paziti. Tudi to kje zavaruješ. Kako in komu rabljen avto prodaš. Je hitro od nekaj 100 do nekaj 1.000 eur razlike. Odvisno od cenovnega ranga avta, ki ga kupuješ.

Zdele se bo splačalo kupovati, ko bodo spet zagnali prodajo.Ker bodo zagotovo imeli nore popuste. Boš dobil nov avto po zares ugodni ceni.
FIN-209516 sporočil: 763
[#2841028] 25.04.20 23:33 · odgovor na: sopranos (#2841027)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Zdele se bo splačalo kupovati, ko bodo spet zagnali prodajo.Ker bodo zagotovo imeli nore popuste. Boš dobil nov avto po zares ugodni ceni.
Mislim da se bo splačalo kupovati tudi če ne zaženejo proizvodnje, ker bo zadosti avtov iz lizinga prišlo nazaj, ko korona pomoč ne bo zadoščala za plačilo obrokov.

Strani: 1