Strani: 1

FjodorKirilovic sporočil: 216
[#2834075] 05.04.20 20:54
Odgovori   +    14
Pametno razmišljanje.
Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.
Slesh sporočil: 733
[#2834120] 05.04.20 22:27 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2834075)
Odgovori   +    8
[FjodorKirilovic]
Pametno razmišljanje.
Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.
švoh je tvoja logika. ti bi tempiral odprtje glede na potrebe gospodarstva in družbe, virus ima pa čisto svojo računico...

če bomo vzpostavili zdravniške kapacitete, preden nam bi vse ušlo izpod nadzora, se bo postopno odpiranje itak moralo začeti zato, da bomo bildali herd immunity. ampak o tem ne bo odločalo gospodarstvo s svojimi željami ampak resnični svet s svojimi čisto praktičnimi omejitvami
alek14 sporočil: 12.873
[#2834157] 06.04.20 07:42 · odgovor na: FjodorKirilovic (#2834075)
Odgovori   +    13
[FjodorKirilovic]
Pametno razmišljanje.
Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.
Se strinjam. Gospodarske aktivnosti, ki jih je mogoče opravljati z maskami in imajo velik turnover je treba pričeti odpirati.
7175S sporočil: 2.427
[#2834160] 06.04.20 08:11
Odgovori   +    8
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.
philips sporočil: 5.999
[#2834161] 06.04.20 08:27 · odgovor na: 7175S (#2834160)
Odgovori   +    3
[7175S]
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.
In zakaj bi jih morali znižat?
jezdec666 sporočil: 7.639
[#2834172] 06.04.20 08:57 · odgovor na: philips (#2834161)
Odgovori   +    6
Da bo on lahko poceni kupil:)?
Polo83 sporočil: 802
[#2834197] 06.04.20 09:49 · odgovor na: 7175S (#2834160)
Odgovori   +    1
[7175S]
Ko bodo pri VW zagnali proizvodnjo in bodo s tem omogočili delo tudi slovenskim partnerjem v tem proizvodnem procesu, bi z dvotedenskim zamikom tudi jaz v Sloveniji dovolil prodajo avtomobilov, s tem da morajo avtomobilski trgovci na vratih zagotoviti ustrezne maske in rokavice za šlatnaje in preizkušanje vozil. Pri tem bi bilo pošteno, da naj vsi proizvajalci avtomobilov vozila iz proizvodnje letnik 2019 ali močno znižajo, še bolje pa da jih lifrajo v "Afriko". To kdaj je bilo vozilo prizvedeno kupec najlažje ugotovi po pnevmatikah, če bodo imele letnico 2019, potem je bilo vozilo izdelano leta 2019, ne glede na to kaj piše v uvoznih dokumentih, papir prenese vse. Pa da ne bo kdo od prodajalcev avtomobilov nabijal, da v proizvodnjo avtomobilskih tovarn proizvajalci pnevmatik pošiljajo pnevmatike iz skladišč in imajo zato letnico 2019, kar bi bila čista laž.

in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?
drugmirko sporočil: 1.029
[#2834243] 06.04.20 11:25 · odgovor na: Polo83 (#2834197)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 06.04.2020 11:27
[philips]
In zakaj bi jih morali znižat?
[Polo83]
in trgovec bo močno znižal ceno oz. izvozil avto v Afriko(wtf) zaradi letnice na pnevmatikah? Zaradi gum ki stanejo 400eur?
ne, ne zarad gum, temveč zato, ker po neki blesavi logiki največjega vpliva na veno rabljenega avta nimajo ne dejansko stanje vozila, ne njegova oprema&pogonski sklop, ne prevoženi kolometri (še posebej, če so pod "normalo") ampak -letnik izdelave vozila! in avtomobili največ svoje vrednosti izgubijo v prvih dveh letih od izdelave, v prvem letu tudi do 30%...
Mitjek sporočil: 614
[#2834244] 06.04.20 11:29 · odgovor na: philips (#2834161)
Odgovori   +    4
(Prvič, direktor pač hoče vplačane avte predat najzvestejšim kupcem. kličejo in pritiskajo)

"morali znižat" :
Nekaj piše že v članku, kjer je kao Rešitev neprodanih kant od RentCar. Poveča se zaloga, cena dol.
Vendar, bo prej razlog v Recesiji, po virusu, in seveda odpovedi lizing pogodb !

Sicer pa se za slovenčke ni bat, saj v vrsti s štunfom in masko preko face stojijo pred Holcwagnom.
Ker, če v SLO slovenčku bilo kaj rečeš/napišeš preko hitlerwagna, je tak, kak da bi mu pokazal sliko od Janše !
PyotrNovak sporočil: 3.649
[#2835930] 10.04.20 12:17 · odgovor na: drugmirko (#2834243)
Odgovori   +    7
Sem v US nasel Chryslerja 300C NOVEGA, osnovni model s "samo" V6, preteklo modelno leto, za 22.000$.
Hja, petem sem se pa spomnil kje zivim. Tu lahko kupim super duper micro Audi s CELIMI tremi cilindri in 1l prostornine za SAMO 23.000e, ce dam predplacilo.
KAJ nas imajo za totalne trotlne.
slovenecnb1 sporočil: 3.625
[#2838668] 18.04.20 13:08 · odgovor na: Slesh (#2834120)
Odgovori   +    0
[Slesh]
> [FjodorKirilovic]
> Pametno razmišljanje.
> Sedanji ukrepi so primerni, ampak ne morejo trajati v nedogled. V prvem tednu maja bi morali zagnati večino dejavnosti. Kvečjemu lahko ostanejo zaprte šole (do septembra) ter gostinstvo (recimo do junija) in turizem (recimo do julija). Seveda je treba spremljati dogajanje in rahljanje ukrepov ustrezno tempirati. Ampak v tej smeri bi morali iti.

švoh je tvoja logika. ti bi tempiral odprtje glede na potrebe gospodarstva in družbe, virus ima pa čisto svojo računico...

če bomo vzpostavili zdravniške kapacitete, preden nam bi vse ušlo izpod nadzora, se bo postopno odpiranje itak moralo začeti zato, da bomo bildali herd immunity. ampak o tem ne bo odločalo gospodarstvo s svojimi željami ampak resnični svet s svojimi čisto praktičnimi omejitvami
Potem se pa podredimo virusu sam napolni šaržerje
Slesh sporočil: 733
[#2838680] 18.04.20 14:01 · odgovor na: slovenecnb1 (#2838668)
Odgovori   +    1
ubistvu se je lepo pokazalo, da sem imel prav. ukrepi se prilagajajo virusu, ne gospodarstvu. ker smo ga zaenkrat dobro ukrotili bo postopoma tudi gospodarstvo (in družba) začelo dobivati bonbončke

če boste zajebal pa nazaj v karanteno. za pol leta

Strani: 1