Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek V viharju štirih turbin čez drn in strn

Strani: 1

Miricamb sporočil: 129
[#2816808] 14.02.20 07:58 · odgovor na: (#2816777)
Odgovori   +    9
Glede na to, koliko problemov imajo lastniki BMW-jevih dizlov že z eno turbino, bo tole prava veselica...
bumag sporočil: 336
[#2816825] 14.02.20 08:54 · odgovor na: Miricamb (#2816808)
Odgovori   +    4
Ali pa ko avt. menjanik crkne :)
anon-317971 sporočil: 768
[#2816865] 14.02.20 10:35 · odgovor na: Miricamb (#2816808)
Odgovori   +    4
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:00)
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2816869] 14.02.20 10:44 · odgovor na: bumag (#2816825)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 14.02.20 10:00
Sem doživel polomnjen menjalnik BMW. Nisem mogel verjeti.

Uriah Heep.
anon-317971 sporočil: 768
[#2816899] 14.02.20 12:20 · odgovor na: (#2816866)
Odgovori   +    2
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:03)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2816903] 14.02.20 12:38 · odgovor na: anon-317971 (#2816899)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: anon-207617 14.02.2020 12:39
[FIN-209516]
> [alek14]
> Lahko pa kometiramo, da BMW 184 konjski 2.0 dizel ni bil vozen.

Mene je po številu prevoženih kilometrov nekajkrat odpeljal okoli sveta, tako da je moja definicija voznosti malo drugačna.
Mors razumet da ti nisi normalen :-)))

Pregovorni bmw vozniki startajo avto, in potem morajo prehitet prvega nakljucnega udelezenca do prvega krizisca/krozisca. Potem pa cez 2 km avto ugasnejo ker so prispeli do sport kafića.

Tako bi crknilo veliko turbin tudi v toyotah avensis, ampak te fułł ne zgledajo za parkirat pred SportKafić :-)

Ti pa morda naredis eno pot okrog sveta na leto - in tudi ce bi turbina vsaki dve leti crknila (pa seveda nikar), bi to bil sprejemljiv amortizacijski strosek pri tako resni rabi vozila.

Vecina "pritozb" pri tvoji vrsti voznikov so visoki redni vzdrzevalni stroski podvozja in obrabnih delov v primerjavi z japonskimi masovnimi mlincki. In tako pac je, ce hoces okrog sveta v BMW bo pac malo drazje kot v mitsubishi charisma... bo pa tudi bolj karizmaticno :-)

P: se pa strinjam z alekom da 184 konjev v bmw zgleda nekoliko... skromno.
anon-317971 sporočil: 768
[#2816912] 14.02.20 13:03 · odgovor na: (#2816906)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:03)
pobalin sporočil: 14.456
[#2816921] 14.02.20 13:24
Odgovori   +    4
V viharju štirih turbin čez drn in strn
Na jesensko službeno pot v München smo se namesto z Adrio odpravili s testnim BMW X5 M50d
Najprej se mi je zdel naslov precej posrečen. Potem sem prebral podnaslov in malo razmislil.

So Finance že tako na tesnem z denarjem, da nimajo za plačilo karavanške luknje in avstrijske vinjete, pa se morate službeno peljati v München čez "drn in strn" namesto po avtocesti?

Najbrž ste bili zaradi te vožnje tako utrujeni, da lahko šele po nekaj mesecih spisali in objavili esej o tem bavarskem viharju, ki ima za prečenje gorskih potokov in brezpotja nizkopresečne gume in tempomat. Namakanje manikiranih sprednjih tac hribovsko oblečenega avtocestnega dominatorja v bistrem gorskem potoku pa najbrž ponazarja Frojde am baden.
lead-509583 sporočil: 18
[#2816931] 14.02.20 13:49 · odgovor na: anon-514918 (#2816869)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 14.02.20 11:42
ali pa samovžigi zaradi egr?!! avto kar sam lepo zagori:(
anon-317971 sporočil: 768
[#2816943] 14.02.20 14:56 · odgovor na: lead-509583 (#2816931)
Odgovori   +    2
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:02)
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2816961] 14.02.20 17:33 · odgovor na: lead-509583 (#2816931)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 14.02.20 14:54
V začetku devetdesetih sem imel novo trojko. Sprva je bilo vse O.K. Na prvi daljši vožnji naenkrat sama od sebe začne delovati troblja, ki se je nikakor ni dalo utišati. Čez nekaj minut začnejo delati brisalci, ravno tako sami od sebe. Seveda je sijalo sonce. Ko me je zadeva že precej razživcirala, pa zaslišim en čuden ropot od zadaj, pogledam v ogledalo, in vidim, da se obe zadnji okni sami dvigata in spuščata. Potem nekaj časa nisem imel kje ustaviti. Ko le najdem prostor ob cesti, dvignem pokrov in odprem škatlo z varovalkami. Takrat se je šele začela grozljivka. Škatla je bila namreč povsem v levem zgornjem kotu. Od daleč nisi videl drobnih oznak, glave pa nisi mogel dati dovolj blizu, da bi lahko videl. Problem je bil tudi v tem, da se avta ni dalo zakleniti. Edino rešitev sem videl v tem, da grem v bližnjo hišo povprašati, če imajo povečevalno steklo. Ženska, ki je odprla vrata, je samo debelo gledala, kaj pri BMW-ju rabim povečevalno steklo. Potem je bilo treba vzeti v roke navodila in še s povečevalnim steklom se je slabo videlo, tako da sem v bistvu izvajal test varovalk. Troblja je potem utihnila, brisalci so ostali na sredi vetrobranskega stekla, zadnja okna pa napol odprta. Tak sem potem pripeljal do servisa, kjer pa so ravno zapirali in sem morla priti ponj naslednji dan. Na pogled pa fenomenalen avto za tisti čas.

Uriah Heep.
anon-317971 sporočil: 768
[#2816976] 14.02.20 23:43 · odgovor na: (#2816962)
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:04)
abrame sporočil: 1.628
[#2817030] 15.02.20 17:47 · odgovor na: (#2816777)
Odgovori   +    3
Ta prava kanta za kakšnega šimelna Šarca.
Ampak samo dokler ima premiersko plačo, potem pa spet fuxwagenov Golf.
abrame sporočil: 1.628
[#2817038] 15.02.20 18:17 · odgovor na: anon-514918 (#2816961)
Odgovori   +    2
Ja, sem imel v tistih letih podobne debate s kolegom in potem še s prijateljem, vzvišeniima šoferjema bavarskega ponosa, ki sta sicer rada zabavljala in natolceval čez Alfo.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2817090] 16.02.20 11:33 · odgovor na: (#2816962)
Odgovori   +    1
[alek14]
Ni bilo kaj reševat - design flaw. Tisti avto jih je imal kar nekaj - tako, da sem za nekaj časa BMW zamenjal z ... khm... VW :-)
Nikakor obžalovana odločitev.
Tehnicne zanesenjake, kajsele wannabe izumitelje bi trebalo dodatno obdavciti ce vozijo VW. Prav postavka bi morala biti pri placi ali pri dobicki podjetja; 3% davek za lastnike VW.

Imas da vozis BMW i8 ali teslo ali vsaj mercedes S ce si pouhn, ali pa rabljeno xantio s hidravlicnimi bunkami, ce si sirota (ali pa cactusa :-)) Ce bi vedel kateri VW v Zloveniji je tvoj, bi ti s kljuci gor nakracal "i'm boring" :-)))

tehnicni zanesenjak v passatu... to je kot da bi modni oblikovalec vozil suzuki liana. Greh.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2817097] 16.02.20 12:06 · odgovor na: (#2817092)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [NemirniTujec]
> > [alek14]
> > Ni bilo kaj reševat - design flaw. Tisti avto jih je imal kar nekaj - tako, da sem za nekaj časa BMW zamenjal z ... khm... VW :-)
> > Nikakor obžalovana odločitev.
>
> Tehnicne zanesenjake, kajsele wannabe izumitelje bi trebalo dodatno obdavciti ce vozijo VW. Prav postavka bi morala biti pri placi ali pri dobicki podjetja; 3% davek za lastnike VW.
>
> Imas da vozis BMW i8 ali teslo ali vsaj mercedes S ce si pouhn, ali pa rabljeno xantio s hidravlicnimi bunkami, ce si sirota (ali pa cactusa :-)) Ce bi vedel kateri VW v Zloveniji je tvoj, bi ti s kljuci gor nakracal "i'm boring" :-)))
>
> tehnicni zanesenjak v passatu... to je kot da bi modni oblikovalec vozil suzuki liana. Greh.

:))

Drži, pri motorju sem silno konzervativen. Pri drugi auto tehniki pa ne več toliko. Zadnje cajte sem se malo poglobil v tehniko voznih pripomočkov in je še kar za rabit - vsaj po avtocesti.
let's say it together kids: "there is no replacement for displacement!"

images.app.goo.gl/CX...XX6bXN7WF9

images.app.goo.gl/jR...xZgewz4D59

(vozim seveda dvolitrski vzigalnik s turbino :))))
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2817135] 16.02.20 16:28 · odgovor na: (#2817108)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [NemirniTujec]
> > [alek14]
> > > [NemirniTujec]
> > > > [alek14]
> > > > Ni bilo kaj reševat - design flaw. Tisti avto jih je imal kar nekaj - tako, da sem za nekaj časa BMW zamenjal z ... khm... VW :-)
> > > > Nikakor obžalovana odločitev.
> > >
> > > Tehnicne zanesenjake, kajsele wannabe izumitelje bi trebalo dodatno obdavciti ce vozijo VW. Prav postavka bi morala biti pri placi ali pri dobicki podjetja; 3% davek za lastnike VW.
> > >
> > > Imas da vozis BMW i8 ali teslo ali vsaj mercedes S ce si pouhn, ali pa rabljeno xantio s hidravlicnimi bunkami, ce si sirota (ali pa cactusa :-)) Ce bi vedel kateri VW v Zloveniji je tvoj, bi ti s kljuci gor nakracal "i'm boring" :-)))
> > >
> > > tehnicni zanesenjak v passatu... to je kot da bi modni oblikovalec vozil suzuki liana. Greh.
> >
> > :))
> >
> > Drži, pri motorju sem silno konzervativen. Pri drugi auto tehniki pa ne več toliko. Zadnje cajte sem se malo poglobil v tehniko voznih pripomočkov in je še kar za rabit - vsaj po avtocesti.
>
> let's say it together kids: "there is no replacement for displacement!"
>
> images.app.goo.gl/CX...XX6bXN7WF9
>
> images.app.goo.gl/jR...xZgewz4D59
>
> (vozim seveda dvolitrski vzigalnik s turbino :))))

V izvirniku: Kein ersatz für hubraum. :-)
Razmišljam o Passatu "GTI" (200kW TSI). Zadnih par let sem že dva zamenjal - pa bi še tretjega. :D
A tole poznate???

Ferrari V12 VS Ford V8

Enzo je izjavil (sem našel v eni knjigi o Fererrijih iz nekje leta 1990) Ferrari ima bate kot kozarec vina, ne kot Flaša.

Strani: 1