Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Smarti obnemeli, da bodo mercedesi še lahko rjoveli

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#2814297] 30.01.20 21:23
Odgovori   +    14
Verjetno bodo ob vsekem prodanem modelu S V12 šenkali še enega elekro Smarta.
Tako, da bo povprečje enako kot pri kanarčkovi pašteti.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2814305] 30.01.20 21:49
Odgovori   +    1
Ko bo za ta denar še samovozen, bom rekel, da smo zares v 21. stol..
anon-293306 sporočil: 184
[#2814312] 30.01.20 22:42
Odgovori   +    7
To pa ne bo za slo. narod, ne smrdi po dizlu.
jasminko sporočil: 49
[#2814335] 31.01.20 08:56 · odgovor na: (#2814325)
Odgovori   +    3
električnega for four sem kupil lani avgusta in avto kot celota ni slab. ima pa kar nekaj pomanjkljivosti.
Z dinamično vožnjo je povprečna poraba poleti okoli 20 kWh, pozimi 24 kWh.
Aplikacija za nadzor vozila v Sloveniji verjetno nikoli ne bo na voljo, oz bo z drugo generacijo oz novim modelom.
cena servisa je previsoka napram konkurenci. prvi letni pregled vozila z filtrom kabine cca 100 eur (konkurenčni računajo pol manj). naslednji so še dražji zaradi menjave zavronega olja in neke hladilne tekočine za baterijo, ..
Ker ga reklamirajo kot premium malčka, to vzameš v zakup a vseeno, pretiravajo na večih nivojih.
Notri kar diši po renaultu, tudi raznorazne komponente imajo na sebi oznako Renault.
Lahko bi povečali baterijo s prenovo, če ga primerjamo z vw e up ali škodo citygo.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2814340] 31.01.20 09:24 · odgovor na: jasminko (#2814335)
Odgovori   +    4
Ne bom komentiral škatlice za vžigalice, le cenovno politiko: referenčno sem si shranil ceno Jeep Wrangler 2,2 model, aktualni. Najprej je bila cena 69K €, pred dnevi pa je cena, brez dodatnih km padla za 10K €!!! Kaj to pomeni? Da so naši uvozniki in prodajalci prekleto grabežljivi, na enem avtu hočejo zaslužiti za vse mesec, namesto da bi znižali svojo provizijo na realno raven, pa več prodali, pa več dodatne opreme, pa več servisov itd.itd. Ne - to pa ne! Potem je treba delat! Brez skrbi za Triglav s tako znižano ceno - tudi pri tej znižani ima prav gotovo dober zaslužek, le nekega naivnega kupca ne bo uspel pošteno "odreti".

Podobno je pri vseh trgovcih, ne le Triglav, ampak ta primer izrazito odstopa in pojasnjuje.

Najbrž je podobna "struktura" cene tudi pri servisnih uslugah za twingo, pardon Smart.
premza sporočil: 4.276
[#2814487] 31.01.20 16:14 · odgovor na: (#2814476)
Odgovori   +    4
[alek14]
Z normalno vožnjo po AC pozimi nisi mogel naredit kroga do službe in nazaj (102 km skupno). Samo pri 90 km/h si se do doma privlekel z nekaj malega rezerve.
WLTP test se izvaja pri 23°C.
Test bi morali izvajati pri -5°C. ;-)
Pozimi se preseliš bliže službi.
Vse težave električnih avtov imajo preprosto rešitev :)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814502] 31.01.20 17:52 · odgovor na: 0513ANITO (#2814297)
Odgovori   +    2
Zame je Smart s tako ceno (bencin) žalitev dobrih inženirjev in zelo dober kazalec zabitosti raje ki to za tak denar kupuje. Isto Hrošč in Mini.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2814512] 31.01.20 18:48 · odgovor na: PyotrNovak (#2814502)
Odgovori   +    2
[PyotrNovak]
Zame je Smart s tako ceno (bencin) žalitev dobrih inženirjev in zelo dober kazalec zabitosti raje ki to za tak denar kupuje. Isto Hrošč in Mini.
Tudi meni so cene telih Cverglnov prav nagravžno visoke...

Zame je to odiranje....tako, da zagotovo ne bom kupec.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2814549] 01.02.20 02:16
Odgovori   +    1
Wall Streat Journal je naredil zanimiv test osmih EVjev v osmih različnih mestih. Rezulat je bil pričakovan: Tesla je pogojno uporabna kot prvi/edini avto, vse ostalo je lahko kvečjemu tretji avto pri hiši...
www.wsj.com/video/se...A?mod=e2tw
Da pa MB še vedno vztraja s Smarti pa itak nima nobene logike...komaj so presegli 100k vozil letno, sedaj bodo lahko srečni, če jih bodo prodali 30k.
sonce1313 sporočil: 376
[#2814831] 03.02.20 09:34
Odgovori   +    0
Res veliko zavajate. Iz prve roke, BEV SUV Kona z vso varnostno in drugo opremo, preko 200 KM, 400 nM navora, baterijo 64 kWh neto, 70 bruto, kar pomeni da bo pri 500k km zgubila kakšen % neto, nič cukanja ob prestavljanju kot pri najboljših avtomatikih, nič hrupa, tresljajev, 7s do 100, letno 45k km in povprečje 14,5 kWh/100km, do sedaj niti € za elektriko, je pa mesečni obrok za avto 50 eur manj kot prej samo gorivo. Zakaj tako mala poraba, ve vsakdo ki se v konicah in sicer vozi v SLO, ker je vsepovsod gužvaaaaa, in vemo koliko so povprečne hitrosti tudi na avtocesti.
Realen doseg je 600km mestna, 500 kombinirana, 400 AC, pozimi pa po
100km manj, če ni gužve, ob večji gužvi je doseg večji. Pri 0st. zunaj in 22st v avtu poraba s toplotno črpalko 1% na uro, da ne bi kdo zmrznil v zastoju.
Polnim skoraj izključno doma 25A oz. 5,5kWh na uro in s tem dosegom in km še nisem rabil hitrih polnilnic. Zvečer par s za vklop in zjutraj isto za izklop in je baterija z 10 ali 20 na 80 ali za daljše vožnje na 100%.
Desetletja imel diesle in bencince in vem koliko sem dal za gorivo in servise, okvare.
premza sporočil: 4.276
[#2814845] 03.02.20 10:17 · odgovor na: sonce1313 (#2814831)
Odgovori   +    0
Vse drži. Problem bo nastal, ko bo 50% ljudi tole ugotovilo in tistih 5.5kW x 500.000 ne bo od kje dobit.

Zaenkrat pa ja. 400km doseg je za 95% ljudi več kot dovolj.
sonce1313 sporočil: 376
[#2815030] 04.02.20 10:20 · odgovor na: premza (#2814845)
Odgovori   +    0
res je. Dobro, da se bo postopno uvajalo, vmes pa urediti komplet omrežje in ogromno javnih polnilnic, tudi za voznike, npr. iz blokov, lahko so tudi 16A kar je v 10h ponoči 37kWh, kar je večini več kot dovolj, pa na vse strehe MSE, bodo tudi poceni veliki hranilniki elektrike, kar bi rešilo vse probleme. Drugače pa bo potrebno še HE, VE, geoelektrarne, plinske, NUK raje ne, ali pač

Strani: 1