Strani: 1

kren sporočil: 1.910
[#2790425] 25.08.19 13:48
Odgovori   +    2
Kot je v ponedeljkovem govoru v Frankfurtu dejal Spohr, "edinstvena vojna za čim nižje cene" krajših poletov, ki sta ji bila to poletje priča avstrijski in nemški trg, ni prava pot za razvoj letalske industrije.
Vojna za čim nižje cene sploh ni edinstvena in se ne bije samo v letalstvu.
gogi1 sporočil: 5.172
[#2790431] 25.08.19 14:44
Odgovori   +    1
Kot je v ponedeljkovem govoru v Frankfurtu dejal Spohr, "edinstvena vojna za čim nižje cene" krajših poletov, ki sta ji bila to poletje priča avstrijski in nemški trg, ni prava pot za razvoj letalske industrije.
Seveda je. Ryanair ima čez 400 letal in 13.000 zaposlenih, Lufthansa pa 700 letal in 135.000 zaposlenih. Naj zmagajo tisti, ki znajo delati učinkovito.
Poudaril je, da se pri Lufthansi zavedajo svoje odgovornosti v boju proti podnebnim spremembam in nenehno vlagajo v nova, učinkovitejša letala.
Ni videti. Od 296 letal skupno imajo 32 strahovito potratnih a340, 32 strahovito potratnih b747 in niti enega B777, ki je od velikih letal najbolj ekonomičen, kar verjetno ve tudi LH, zato ima 20 naročenih. Tudi B787 nimajo niti enega (20 naročenih), čeprav je bil po prihodu kar nekaj let najbolj ekonomičen v svojem razredu, zdaj je to A350.

Strani: 1