Strani: 1

shevchenko sporočil: 17.992
[#2774859] 17.05.19 06:26
Odgovori   +    6
"Sicer pa za dober JPP ne velja nujno, da mora biti poceni, mora imeti številne druge dobre lastnosti: visoka frekvenca, dobra mreža postaj, hitrost, udobnost itd."

Tako je. Cisto vsi blebetajo, da mora biti zastonj. Nic ni zastonj. Lastnistvo avtomobila se posebej ni zastonj.

g. Ogrin, podpiram cisto vse, kar ste izjavili. Ni pa treba biti toliko crnogledi. Avtomobil si bo v roku 10, 20 let lahko privoscila samo se elita, ostali pa na javnem prometu, po katerem povprasevanje ze narasca. Tako da javni promet in zastoji se bodo na nek nacin uredili sami od sebe. Vprasanje sicer ce skozi zeleznice, ker pac nihce nima casa se cijaziti 2 uri in pol npr. iz kopra v ljubljano.

Absolutno pa je potrebno nehati z izplacevanjem potnih stroskov: tako v javnem kot zasebnem sektorju.

Zato je toliko bolj potrebno nasprotovati kakrsnikoli siritvi AC. Samo se nujna vzdrzevalna dela, ze samo to bo ogromen strosek.
MIHA sporočil: 120
[#2774874] 17.05.19 08:39 · odgovor na: shevchenko (#2774859)
Odgovori   +    26
Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
sopranos sporočil: 9.472
[#2774877] 17.05.19 08:51 · odgovor na: MIHA (#2774874)
Odgovori   +    4
[MIHA]
Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.

Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.
shevchenko sporočil: 17.992
[#2774880] 17.05.19 09:10 · odgovor na: MIHA (#2774874)
Odgovori   +    3
[MIHA]
Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano
ne, hvala.
najobj sporočil: 26.606
[#2774900] 17.05.19 11:01 · odgovor na: sopranos (#2774877)
Odgovori   +    5
[sopranos]
> [MIHA]
> Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.

Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.
... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
sopranos sporočil: 9.472
[#2774911] 17.05.19 12:16 · odgovor na: najobj (#2774900)
Odgovori   +    2
[najobj]
> [sopranos]
> > [MIHA]
> > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.

> Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
>
> Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.

... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.
najobj sporočil: 26.606
[#2774918] 17.05.19 13:12 · odgovor na: sopranos (#2774911)
Odgovori   +    3
[sopranos]
> [najobj]
> > [sopranos]
> > > [MIHA]
> > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
> > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> >
> > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.
> ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.
... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...
sopranos sporočil: 9.472
[#2774919] 17.05.19 13:17 · odgovor na: najobj (#2774918)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [sopranos]
> > [najobj]
> > > [sopranos]
> > > > [MIHA]
> > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.

> > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > >
> > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.

> > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...

> Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.

... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...
Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)

Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.
najobj sporočil: 26.606
[#2774922] 17.05.19 13:27 · odgovor na: sopranos (#2774919)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 17.05.2019 13:28
[sopranos]
> [najobj]
> > [sopranos]
> > > [najobj]
> > > > [sopranos]
> > > > > [MIHA]
> > > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
>
> > > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > > >
> > > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.
> > > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
>
> > Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.
> ... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...
Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)

Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.
... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...
sopranos sporočil: 9.472
[#2774923] 17.05.19 13:38 · odgovor na: najobj (#2774922)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [sopranos]
> > [najobj]
> > > [sopranos]
> > > > [najobj]
> > > > > [sopranos]
> > > > > > [MIHA]
> > > > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
> >
> > > > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > > > >
> > > > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.

> > > > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
> >
> > > Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.

> > ... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...

> Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)
>
> Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.

... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...
Seveda se trend ni obrnil, ampak se urbanizacija lepo nadaljuje.

Če bi bilo v Ljubljani manj razno raznih omejitev glede izrabe prostora, bi imela Ljubljana danes vsaj pol milijona prebivalcev. Tako pa je veliko ljudi izkoristilo drugo najboljšo možnost in so se preselili v občine, ki so blizu Ljubljane. A število prebivalcev Ljubljane se vseeno povečuje.

Pa še to, nisem iz Ljubljane, ne živim v Ljubljani, ne delam v Ljubljani.
najobj sporočil: 26.606
[#2774926] 17.05.19 13:47 · odgovor na: sopranos (#2774923)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 17.05.2019 13:49
> ... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...
Seveda se trend ni obrnil, ampak se urbanizacija lepo nadaljuje.

Če bi bilo v Ljubljani manj razno raznih omejitev glede izrabe prostora, bi imela Ljubljana danes vsaj pol milijona prebivalcev. Tako pa je veliko ljudi izkoristilo drugo najboljšo možnost in so se preselili v občine, ki so blizu Ljubljane. A število prebivalcev Ljubljane se vseeno povečuje.

Pa še to, nisem iz Ljubljane, ne živim v Ljubljani, ne delam v Ljubljani.
... eh, očitno bi moral tisti razviti svet malo bolj poudarit ...

P.S.: urbanizacija se pri nas nadaljuje in če nisi iz Ljubljane, lahko to opazuješ tudi v domačem kraju ... khmm, kar pomeni, da bolj ali manj vsi ostajajo, kjer so, le malo več jih je ...
sopranos sporočil: 9.472
[#2774928] 17.05.19 14:01 · odgovor na: najobj (#2774926)
Odgovori   +    3
[najobj]
> > ... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...

> Seveda se trend ni obrnil, ampak se urbanizacija lepo nadaljuje.
>
> Če bi bilo v Ljubljani manj razno raznih omejitev glede izrabe prostora, bi imela Ljubljana danes vsaj pol milijona prebivalcev. Tako pa je veliko ljudi izkoristilo drugo najboljšo možnost in so se preselili v občine, ki so blizu Ljubljane. A število prebivalcev Ljubljane se vseeno povečuje.
>
> Pa še to, nisem iz Ljubljane, ne živim v Ljubljani, ne delam v Ljubljani.

... eh, očitno bi moral tisti razviti svet malo bolj poudarit ...

P.S.: urbanizacija se pri nas nadaljuje in če nisi iz Ljubljane, lahko to opazuješ v domačem kraju ... khmm, kar pomeni, da bolj ali manj vsi ostajajo, kjer so ...
Glede na to, da se je v Sloveniji v 30 letih število prebivalcev povečalo za cca. 100.000 ljudi, je jasno, da ni ne nekega buma, ne nekega velikega upada. Se je pa kljub temu v številnih občinah na Koroškem, Prekmurju, delu Štejerske, Dolenjske, Notranjske, Zasavna in Zgornje Gorenjske število prebivalcev zmanjšalo.

Se je pa povečalo število prebivalcev v Ljubljani in okoliških občinah (Domžale, Cerklje, Ig, Škofljica, Grosuplje itd.).

In višja kot bo rast, višje kot bodo plače, bolj bo periferija na udaru. Ker preprosto ne bodo naredili dovolj prometa, da bi lahko naredili plus.

Lej, jaz ti ne govorim kaj si jaz želim, jaz ti samo povem kako se je do sedaj odvijalo in kako se bo v bližnji prihodnosti. Kaj bo pa v daljni prihodnosti pa ga verjetno ni junaka, ki bi lahko to napovedal.

Strani: 1