Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.791
[#2766475] 27.03.19 21:40
Odgovori   +    1
Avto je dober... (mogoče pretežek za sodobne mlinčke)..., to grško naselje, narejeno po antičnem navdihu pa... oh, prelepo.
icoico1 sporočil: 41
[#2766484] 27.03.19 23:48 · odgovor na: FIN-379669 (#2766475)
Odgovori   +    1
Ojej, kaksen naslov! A je ze kdo od vas naredil vsaj majhen izlet z Macanom, pa lepo vas prosim, ne z nekaksnim dieselom!? He-he, pa po meterski vodi se morate voziti, ejej...
wesko sporočil: 50
[#2766513] 28.03.19 08:55
Odgovori   +    3
Rad spoznal dekle bi njega, ki se v Sloveniji v avtomobilu z usnjenimi sedeži vozi po 60cm visoki vodi.....
matjazfinance sporočil: 2.431
[#2766526] 28.03.19 09:13
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: matjazfinance 28.03.2019 09:22
evoque je dosegel izjemen uspeh za znamko, ki je bila do njegovega prihoda znana predvsem po terenskih vozilih, ki niso imela nič skupnega s trendi, modo in mobilnostjo v mestih.
No, no. Že pri prvih klasičnih Range Roverjih in kasneje Discoveryjih, je bilo mnogo primerkov kupljenih ravno v kontekstu trenda, mode in mestnega frajarjenja, ne pa ker bi lastnik res nujno potreboval robustnost in terenske zmogljivosti. Pravzaprav je bil najbrž tudi marsikateri Defender kupljen bolj zaradi šminkiranja kot resne potrebe (poznam tudi en konkretni primer).

Pri tovrstnih šminka SUVih me je vedno zanimalo tole: čeprav dejansko imajo kar spodobne terenske sposobnosti, me zanima, koliko lastnikov izkoristi vsaj del teh offroad zmogljivosti? koliko pa jih skrbno čuva pred vsako prasko...
rename sporočil: 11.702
[#2766532] 28.03.19 09:27
Odgovori   +    0
Super avto, super fotke... imaš super službo ;-)

Ali je to v rangu Audi Q5 recimo?
Če je osnova cena 41, koliko pa potem stane nek spodobno opremljen 4x4?

In zanimivo, da so že najavili priključni hibrid.

#tak avto bi mel jaz tud.
najobj sporočil: 26.632
[#2766541] 28.03.19 09:55 · odgovor na: matjazfinance (#2766526)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
>evoque je dosegel izjemen uspeh za znamko, ki je bila do njegovega prihoda znana predvsem po terenskih vozilih, ki niso imela nič skupnega s trendi, modo in mobilnostjo v mestih.

No, no. Že pri prvih klasičnih Range Roverjih in kasneje Discoveryjih, je bilo mnogo primerkov kupljenih ravno v kontekstu trenda, mode in mestnega frajarjenja, ne pa ker bi lastnik res nujno potreboval robustnost in terenske zmogljivosti. Pravzaprav je bil najbrž tudi marsikateri Defender kupljen bolj zaradi šminkiranja kot resne potrebe (poznam tudi en konkretni primer).

Pri tovrstnih šminka SUVih me je vedno zanimalo tole: čeprav dejansko imajo kar spodobne terenske sposobnosti, me zanima, koliko lastnikov izkoristi vsaj del teh offroad zmogljivosti? koliko pa jih skrbno čuva pred vsako prasko...
... eh, vsi ...

P.S.: ker ga offroad noben ne uporablja, je edina prednost SUV v občutku varnosti s poudarkom na občutku, ker razen pri "bližnjih srečanjih" s kamioni in avtobusi je "zmagovalec" velik in robusten SUV ...
milos9 sporočil: 763
[#2766578] 28.03.19 11:20 · odgovor na: rename (#2766532)
Odgovori   +    1
Hvala, to vem že 17 let :)

Drugih cen še ni, mislim pa da bo spodoben evoque, recimo D180 4WD automatic z nekaj dodatki 50k +

Ja, nekako je v rangu Q5, GLC, XC60, celo touarega. Ne po velikosti, po ceni pa vsekakor.

Lp, Miloš
rename sporočil: 11.702
[#2766579] 28.03.19 11:25 · odgovor na: milos9 (#2766578)
Odgovori   +    1
Po velikosti je pa bolj XC40 in Q3?
milos9 sporočil: 763
[#2766582] 28.03.19 11:33 · odgovor na: rename (#2766579)
Odgovori   +    1
Natanko tako, po velikosti

Ima pa nekaj tipičnih genov Range Roverja, ki znajo zasvojiti, nekako težko pa jih je stlačiti v excel tabelo in primerjati z drugimi.

Strani: 1