Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.543
[#2753131] 16.01.19 11:50
Odgovori   +    1
Razen malo boljših pospeškov nič vznemirljivega pri tem avtu. In zelo drag.
gasper121x sporočil: 52
[#2753137] 16.01.19 12:04 · odgovor na: FIN-379669 (#2753131)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: gasper121x 16.01.2019 12:04
Za povprečnega slovenskega reveža je res predrag. Za Avstrijca z 2500€ povprečno plačo pa ni.
Nollem sporočil: 32
[#2753157] 16.01.19 12:54 · odgovor na: gasper121x (#2753137)
Odgovori   +    5
[gasper121x]
Za povprečnega slovenskega reveža je res predrag. Za Avstrijca z 2500€ povprečno plačo pa ni.
avto je velikostnega razreda Renault Megane, ki stane os 12k EUR/dalje.

tovrstni avtomobili naj bi bili cenejši, ker imajo manj sestavnih delov kot vozila z notranjim izgovarevanjem. Cena baterije naj bi letos padla na 100 USD na kW/h, torej v tem primeru ne bi smela stati več kot 6k USD - vse ostalo pri tem avtomobilu očitno košta več kot 40K EUR.

tudi avstrijec ga mora dost pit, da kupi tak avto
g1n3k sporočil: 84
[#2753162] 16.01.19 13:20 · odgovor na: Nollem (#2753157)
Odgovori   +    1
[Nollem]
> [gasper121x]
> Za povprečnega slovenskega reveža je res predrag. Za Avstrijca z 2500€ povprečno plačo pa ni.

avto je velikostnega razreda Renault Megane, ki stane os 12k EUR/dalje.

tovrstni avtomobili naj bi bili cenejši, ker imajo manj sestavnih delov kot vozila z notranjim izgovarevanjem. Cena baterije naj bi letos padla na 100 USD na kW/h, torej v tem primeru ne bi smela stati več kot 6k USD - vse ostalo pri tem avtomobilu očitno košta več kot 40K EUR.

tudi avstrijec ga mora dost pit, da kupi tak avto

Da ne omenjamo poprodajnih storitev, predvsem izredni servisi, ki so v splošnem dražji pri EV vozilih. Dejstvo je da se EV tudi kvarijo, ker že teoriji noben izdelek ne more bit čisto brez hroščev (razen če bi porabili neskončno časa za razvoj), potem so še nezgode. Popravit razbito Teslo je bankrot (aluminij), takisto za BMW i3 (karbonska školjka). To bo najmanj dvignilo ceno zavarovanj.
Mrnjafko sporočil: 521
[#2753320] 17.01.19 08:54
Odgovori   +    3
Kako zdaj??? Ali ima avto glede na naslov moč 218 konjev ali 62 kW (kar je čez palec 85 konjev) moči? Ne more imeti oboje hkrati. Ob tem pa ne poveste nič o kapaciteti baterije. Saj vem, kam pes taco moli ampak med kW in kWh je tako fizikalno fundamentalna razlika, da nekoga, ki se s tem ukvarja, ob prebranju kar špikne v očesu.
gasper121x sporočil: 52
[#2753505] 17.01.19 22:26 · odgovor na: Mrnjafko (#2753320)
Odgovori   +    0
Ja res je zelo zahteven članek.

No še enkrat samo zate:

- 160 kilovatov (218 konjskih moči)
- 62 kWh baterija

Bo?

Strani: 1