Strani: 1

BlazVo sporočil: 2.419
[#2752991] 15.01.19 17:14
Odgovori   +    32
Dve milijardi za brezvezen tunel, da se bo lahko vozil premog v sežigalnico v Šoštanju.

Zmaga realsocializma na celi črti :-(
MarijanMacek sporočil: 1.818
[#2753001] 15.01.19 17:59 · odgovor na: BlazVo (#2752991)
Odgovori   +    11
[BlazVo]
Dve milijardi za brezvezen tunel, da se bo lahko vozil premog v sežigalnico v Šoštanju.

Zmaga realsocializma na celi črti :-(
Čuj ali si že kdaj videl vlak s premogom iz Kopra v Šoštanj? Ker ga nisi, ne bluzi! Res se vozi tudi premog, nekaj vlakov dnevno, predvsem na relaciji KP-Linz, nekaj tudi v v TETO LJ. Toda ne pozabi iz luke gre dnevno preko 15 kontejnerskih vlakov, predvsem v tujino, predvsem na Slovaško (do 29 tedensko), Madžarsko (22 tedensko) in Avstrijo ( 21 tedensko), tebi neznani podatki so na www.luka-kp.si/eng/r...onnections oziroma je pretovor 988 kTEU. Pretovori se tudi okoli 750.000 avtomobilov, kar pomeni pri deležu 60% in povprečno 200 avtomobilih na vlak okoli 7 vlakov dnevno.... Ti pa o premogu, ki predstavlja manj kot 1/6 pretovora od 24Mt v 2018, oziroma vsi sipki tovori komaj 7,88 Mt ali slabo 1/3 pretovora, poglej si luka-kp.si/slo/311
FIN-311684 sporočil: 16.857
[#2753002] 15.01.19 18:07 · odgovor na: BlazVo (#2752991)
Odgovori   +    26
[BlazVo]
Dve milijardi za brezvezen tunel, da se bo lahko vozil premog v sežigalnico v Šoštanju.

Zmaga realsocializma na celi črti :-(
Na koncu se bo ugotovilo, da je Leben imel več kot prav, ko je na televiziji modro izjavil, da bo končna cena drugega tira znana šele ko bo projekt končan. Nekaterim seveda ne bo prav, če se ponovno obudijo Kitajci, ki naj bi ocenili, da se ga da zgraditi za 600 milijonov upoštevajoč 100 milijonov za lokalne običaje (beri: lokalne lopove), zdaj pa kaže, da bo 600 milijonov res šlo za gradnjo, 1,4 milijarde pa za lokalne lopove. Kako ustaviti to ropanje države? S Cerarjem se ropanje začelo, Šarec ga nadaljuje in še poglablja. Tisti, ki je na oblasti pleni, pleni in pleni. Zanimivo, da so Meščevi kar tiho, verjetno že imajo svoj delež drugotirskega kolača.
FIN-311684 sporočil: 16.857
[#2753015] 15.01.19 18:45 · odgovor na: MarijanMacek (#2753001)
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: FIN-311684 15.01.2019 18:48
[MarijanMacek]
> [BlazVo]
> Dve milijardi za brezvezen tunel, da se bo lahko vozil premog v sežigalnico v Šoštanju.
>
> Zmaga realsocializma na celi črti :-(

Čuj ali si že kdaj videl vlak s premogom iz Kopra v Šoštanj? Ker ga nisi, ne bluzi!...
Danes Luka posluje dobro, raste pa ne dovolj. Velika ovira za njen razvoj je umeščenost med poslovno skreganima občinama in v dolgotrajnem usklajevanju poslovnih interesov tudi z zaposlenimi npr. žerjavisti(!?). V času, ko se Koper in Ankaran nategujeta kdo bo koga, Trst in Reka, ki očitno imata le enega odločevalca ne pa stoenega kot v Kopru, optimistično z matičnima državama načrtujeta razvoj, ki bi lahko našo luko spravil v položaj, da bo premog za Šoštanj glavni tovor.
davorkat sporočil: 291
[#2753108] 16.01.19 10:28 · odgovor na: MarijanMacek (#2753001)
Odgovori   +    8
Letni promet luke koper 230 mio. €, dobiček 50 mio € ...in mi jim bomo zgradili progo za 1.500 mio €?

Zakaj? Zato, da bodo imeli 10% večji promet/dobiček? :)
denac sporočil: 22.414
[#2753112] 16.01.19 10:56
Odgovori   +    7
Slovenija 2. tira ne potrebuje! Več ljudem bo to jasno, boljšo državo bomo imeli.
Drugi tir potrebuje zločinska mafija. Ne navijajte za mafijo!
MarijanMacek sporočil: 1.818
[#2753318] 17.01.19 08:49 · odgovor na: davorkat (#2753108)
Odgovori   +    1
[davorkat]
Letni promet luke koper 230 mio. €, dobiček 50 mio € ...in mi jim bomo zgradili progo za 1.500 mio €?

Zakaj? Zato, da bodo imeli 10% večji promet/dobiček? :)
Zdaj pa še prištej direktne zaslužke prevoznikov, špediterjev etc... in inderektne učinke na gospodarstvo.... A ti misliš, da se druge države zavzemajo za luke iz ljubezni do ladij ali zaradi preštevilnih pozitivnih vplivov? kaj misliš, zakaj Nizozemci vlagajo v Rotterda, Belgijci v Antwerpen, nemci v Hamburg, Bremen, sosedje v Trst, Tržič, Benetke in nenazadnje drugi v Reko. Malo premisli, potem pa ....

Sicer pa, še nobenemu do sedaj se cena za hitro cesto med Dravogradom in priključmom na AC v S. dolini v višini okoli 800M€ za 31 km ni zdela pretirana, za 2TDK pa vsi skačete v zrak, pa v bistvu ni velike razlike v ceni. In ta HC ni nek Evropski koridor v službi3-5 držav ampak bolj lokalnega pomena. Povezuje kar za 2 največji četrtni skupnosti v Ljubljani ljudi na AC, Koroška statistična regija ima reci in piši 71k prebivalcev. Pa nisem nasprotnik 3. osi, kakor ne 2TDK

Strani: 1