Strani: 1

FIN-353404 sporočil: 529
[#2739669] 26.10.18 22:02
Odgovori   +    0
Zdravo slovenska srenja, pišem na temo DIZEL,
Včeraj sva z sinom naredila malo turnejo po Sloveniji ko sva iskala drugi avto za družino, sicer vozimo MB E240 Avantgard W210 predelan na plin, letnik 1998, avto je dvobarven saj je avto imel nekaj stika z drugimi avti, enkrat kriv nasproti vozeči avto in enkrat jaz ko me je mokri cesti zavrtelo, ker so na DARS-u zamujali z zamenjavo asfaltne prevleke.Ko sem klical svojega serviserja mi je rekel da je na istem odseku doživel enako le da je ostal brez gume in aluminijastega platišča. Pa da ne bo pomote, kupili smo ga iz druge roke, lastnikov pred nami nekaj z namišljenimi kilometri cca.150.000km, kar smo vzeli v zakup in menjali motor čez 100.000km in sprednji gnili most. To me ne moti saj nam avto služi zelo dobro. V družini nas je 5 in pride prav večji avtu. Za mali servis dam res 100,00€ veliko ali malo a gre. Redno vzdževanje sem primerjal z očetovim Cliotom pa je oče potegnil kratko. Se zgodi. Najcenejša vožnja na plin + 1l bencina na 100km je bila 6,20€ za V6 motor z 125Kw, najvišja 10,00€, najvšja cena vožnje na bencin pa skromnih zimskih 19,00€, kaj čmo tudi to se zgodi če ne prešaltaš na plin. Zdaj pa se naj primerjajo dizelaši z svojimi stroški in ceno vožnje na 100km. Ko smo imeli A6 z prvim dizel motorjem 1.9Tdi smo uspeli peljati teh 100km tudi s porabo 4litre in največ 7,7l/100km z celo družino in polnim prtljažnikom za dopust. A ko smo po 4 letih dali stroške na kup, me je vse minilo na temo dizel.
Pot naju je najprej ustavila v Šentvidu pri Stični kjer sva si ogledala E290TD, ogled je bil v prisotnosti upokojenega lastnika kjer nam je naštel en cel kup znanih osebnosti ki so imeli ta avto pred njim,skratka veliko prask na in ob in pod avtom z večnim 5 valjnim motorjem in ko sva si med sabo rekla da bi ga vzela za jurja sva lastnika zaprosila da ga spravi v tek in takrat sem sedel v avtu kjer sem ob vžigu doživel katastrofo zvoka v življenju. Še iz bližnjega bifeja so pogledali kaj tako ropota, bi rekel nič posebnega a ta Turbo dizel je presegal mejo hrupa v avtu za 1000% nasproti bencinarja kjer se lahko pogovarjam tudi če ga pošljem do 6000 obratov/minuto in nama ni preostalo drugega kot da greva naprej. Priznam da nama ni bilo več do nakupa.
Prideva pred mogočne Gorjance na Dolenjskem na ogled MB E250 W210 dizel davni letnik 1995 in za današnji čas brez turba in ne vem česa še a vseeno še vedno večna 5 valjna mašina. Vsedemo se z jugonastalničnem upokojencem in gremo na testno vožnjo, začuda ni bilo hudega ropota le prave dirkaške volje ni mogel pokazati. Ko sem pritisnil na stopalko za plin smo ostali skoraj na mestu. To naju ni motilo in smo se z upokojencem vrnili skoraj v stare Yugo čase,se pošalili da nam manjka flaša šnopsa (mladina naj to preskoči pa tudi ostali), cigareta v ustah, polno humorja in filemska ekipa in veliko prostega časa za potepanje po Yugi. Imel je le eno napako, da je upokojenec preveč vztrajal na ceni a ga nisva silila v znižanje saj bi se samo blamirala pred njim. Posel je propadel, ker sem razmislil o moji prijateljih ki bi še šli z mano vendar brez denarnice. Drugače zelo dobro ohranjen avto z porabo cca. 7l/100 dizla. Spodaj na podvozju skoraj nov. Rjavel je le za pikico pred konkurenco. Se poslovimo, zaželimo srečno vožnjo in že greva nasproti novim dogodivščinam.
Odpraviva se naprej v okolico Šmarjeških toplic kjer sva dogovorjena za ogled karavana MB E270CDI Exelence......
NAJ POUDARIM DA SLIKE NA NETU O STANJU PREDMETOV LAŽEJO S 300 NA URO, TO SI JE VREDNO ZAPOMNIT.
.....kjer sva si ogledala ta avto ki je zapuščal AMZS avtopralnico na Otočcu. Na sliki je bil čist da ni mogel biti bolj. No ka pa sva prispela pa šok, kot da je avto prišel od nekje kjer jim ni mar za avto, enako bi rekel za našega. Več o našem avtu je zapisano zgoraj, če še niste pozabili kaj vozimo.Deležna sva bila samih dobrih informacij da ga je vozil oče, ki je tudi prispel in se vključil v pogovor kaj vse so zamenjali in kako so ga čuvali. Med pogovorom sva si ga ogledovala, kjer sva videla veliko rjavenja ki ga na slikah ne vidiš, pod podvozjem enako in seveda na in okrog mašine. V notranjosti je deloval precej ožji saj sem se z glavo zadeval v nosilec strehe med šipo in strešnim oknom. Edina tovarniška pozitivna lastnost pa so bili avtosedeži, narejeni kot da so bili uliti za mene in že dolgo nisem sedel na takih tako spredaj kot zadaj. In sledil je zadnji dogodek, spet smo pognali vozilo v prosti tek in vsakokrat ko sem malo pritisnil na nožno stopalko za pogon avta se je avto pošteno nagnil iz leve na desno in enako ko sem spustil nogo s te stopalke. Hrupa je nekaj bilo a ne daleč najmanj nasproti stare dobre stare tehnike samega dizla brez vseh pripomočkov. Pa še to moram omeniti, da bi na tem avtu moral takoj menjati vse 4 gume da bi sploh šel na cesto.
Za premor sva se ustavili pri prijatelju v Novem mestu, smo poklepetali, spili pijačo in nadaljeva sva pot v Ribnico do 4 avta tega dne. Vožnja je minila hitro v prečudoviti naravi naše Dolenjske, saj na tem delu Slovenije še nisem vozil. Pot je bila dobra in prideva do Ribnice. Pa se je v tretje ponovilo da sva prispela do upokojenca ker mora prodati avto ker so pokojnine majhne. Ogledat sva si prišla edinega bencinarja E240 tega dne. Motor enake moči kot najin in celo letnik. Razlika le v opremei, njegov Exelence najin Avantgard. Ta razlika se ne vidi ali kako drugače opazi znotraj avta, malo zunaj saj je slednji nižji. Spet naštevanje kaj dela in ne dela kar je za kupca pošteno, nasto sledi testna vožnja. Notri avto dober, zunaj med najboljšimi a glej ga zlomka kaj naju tokrat moti. Že takoj po 200m vožnje ugotoviva da se avto zelo nagiba na ovinkih. Pohvalno pa je bilo da smo se vsi dobro slišali v pogovoru in nas ni motil notranji hrup saj ga pri bencinarji ne morem reči da ni, a se slišijo samo mimovozeči avti in vrtenej avtogum z cestišča. Zahvaliva se za vse informacije in rečeva da javija naslednji dan ali sva se odločila za nakup. Dobil je negativen odgovor, bil ga je delno vesel saj bo zdaj po 1 letni prodaji avta upal da bo prepričal soprogo da ga obdržita.
Prideva zvečer domov in pogledava kaj ponuja spletna prodaja avtov. Najdeva čudovitega MB E280 Avantgard letnik 2005 z ročnim 6 stopenjskim menjalnikom ki sem mu hvaležen da je klasičen da bom imel kaj za delat v avtu če ga kupimo, le cena za 50% višja od konkurenčne ponudbe. Vendar se vseeno odločim da zjutraj pridem do prodajalca in si ogledam željenega bencinarja. Po vseh sprejetih informacijah ga spravimo v prosti tek in doživim nekaj najlepšega v avtu: TIŠINA. Zdaj moram zbrati še zajeten kupček cekinov, vgraditi plinsko instalacijo in se bova z sinom peljala z nasmeškom.
Imela sva prijeten dan z spoznavanjem dizel motorja, turbo dizel in CDI dizelaša. Naju niso prepričal kot verjetno še mnoge od teh ki zdaj vozijo na dizel, saj tako je bilo razbrati od 2 prodajalcev avtov na dizel.
Srečno vožnjo vsem voznicam in voznikom in seveda Sloveniji.....
gora sporočil: 557
[#2739848] 29.10.18 08:15
Odgovori   +    0
Finance:"Tesla po dolgem času ustvarila dobiček, še vedno pa ima veliko dokazati. Med drugim analitiki poudarjajo, da bo morala pod črto dokazati, da je družba sposobna velikoserijske proizvodnje električnih avtomobilov."

Kaj prvo mesto po prihodku in 5 po številu v ZDA ni dokazilo o velikoserijski proizvodnji EV? :)

Strani: 1