Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 17.301
[#2737205] 09.10.18 19:21
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: FIN-311684 09.10.2018 19:24
Danes smo se ponovno zadolžili za 80 milijonov, torej prodali smo za 80 milijonov obveznic, nakopali smo si novi dolg, denar pa bo uničil štrukljev javni sektor in iz njega ne bo ostalo prav nič. Zakaj ne prodamo za 400 milijonov 20 letnih obveznic in s tem denarjem financiramo drugi tir? Seveda, vedno bo nekdo za, drugi proti, denar pa bo vendar tu. Sicer, osebno me prav nič ne moti madžarskih 200 milijonov tudi ča zaradi tega dobijo lastniški delež v Luki, še bolje bi bilo, če bi dobili vsaj 30% delež v železnicah, lahko pobirajo tudi drugotirsko predornino.
rename sporočil: 10.851
[#2737216] 09.10.18 22:15
Odgovori   +    8
Najprej je treba skocit (=prodat nlb), potem sele lahko recemo hop (=financirat s kupnino 2.tir).
kzupanc sporočil: 8.043
[#2737221] 09.10.18 23:19
Odgovori   +    9
Ne bom niti bral. Vlaganje drugih je seveda boljše. Vlaganje! Kar pomeni, da ne vračamo, ampka vlagatelj pač dobi ustrezne pravice. Kupnine od NLB pa ne moremo porabiti namensko. Gre pač v proračun. Tu bi pa 200mio., če jih vložijo Madžari, lahko porabili za eno leto povišanja vojaškega proračuna.
Erik9999 sporočil: 84
[#2737227] 10.10.18 06:46
Odgovori   +    20
Če je nekdo pripravljen vlagati ne vidim, zakaj nebi, in hkrati ne vem, zakaj bi morala država vlagati v drugi tir - drugi tir naj si sfinancirajo tisti, ki si ga želijo, tisti ki zagotavljajo, da bo zadeva dobičkonosna v kolikor so tako prepričani v svoj projekt.

Naj ustanovijo delniško družbo in s prodajo delnic entuziastom financirajo svoj drugi tir, ker pa bo tako dobičkonosen pa bodo dividende sigurno višje, kot pa sedaj dobivajo na banki za vezavo. Torej čista win-win situacija. Denar od kupnine za NLB pa raje porabimo za odplačilo javnega dolga
0121ZA1 sporočil: 849
[#2737250] 10.10.18 10:25 · odgovor na: Erik9999 (#2737227)
Odgovori   +    2
naj ceste financirajo tisti, ki mislijo da so dobičkonosne.. kajne
vrac sporočil: 9.317
[#2737253] 10.10.18 10:35 · odgovor na: Erik9999 (#2737227)
Odgovori   +    8
[Erik9999]
Če je nekdo pripravljen vlagati ne vidim, zakaj nebi, in hkrati ne vem, zakaj bi morala država vlagati v drugi tir - drugi tir naj si sfinancirajo tisti, ki si ga želijo, tisti ki zagotavljajo, da bo zadeva dobičkonosna v kolikor so tako prepričani v svoj projekt.

Naj ustanovijo delniško družbo in s prodajo delnic entuziastom financirajo svoj drugi tir, ker pa bo tako dobičkonosen pa bodo dividende sigurno višje, kot pa sedaj dobivajo na banki za vezavo. Torej čista win-win situacija. Denar od kupnine za NLB pa raje porabimo za odplačilo javnega dolga
V članku je največ prostora namenjenega primerjavi obresti za vlaganje Madžarov, ki zahtevajo 2,25% donos s ceno zadolževanja države, ki je v tem trenutku 1,1%. Gre za razliko 1,15 %. In ti bi zato prodal NLB, kje je donos na kapital 13%, da bi zmanjšal javni dolg, ki ga lahko servisiraš z 1,1% orestno mero? Ne vem, forumaši kako razmišljate? To je po ljudskem pregovoru streljanje v lastno koleno.
rename sporočil: 10.851
[#2737261] 10.10.18 11:17 · odgovor na: vrac (#2737253)
Odgovori   +    9
Zato, ker se ne moreš zadolževati v nedogled.
200 milijončkov tu, 200 tam, pa milijardica levo in milijardica desno... pa pride dan, ko ti nihče več ne posodi niti eura...
vrac sporočil: 9.317
[#2737318] 10.10.18 18:40 · odgovor na: rename (#2737261)
Odgovori   +    6
[rename]
Zato, ker se ne moreš zadolževati v nedogled.
200 milijončkov tu, 200 tam, pa milijardica levo in milijardica desno... pa pride dan, ko ti nihče več ne posodi niti eura...
Se strinjam, vendar ne pristajam na to, da se pod ceno razprodaja premoženje, ki prinaša ogromno dividendo. In to z izsiljevanjem neke obskurne EK, ki noče imeti s pravom in lastnimi zavezami v zvezi z AS nobene veze. Mi bi pa za prmejduš spoštovali neko obljubo nesposobne premierke, ki je mislila samo na komisarsko mesto v Bruslju...

Strani: 1