Strani: 1

krimsport sporočil: 247
[#2718738] 15.06.18 14:28
Odgovori   +    2
Se popolnoma strinjam, da je možno javni prevoz izboljšati z dokaj preprostimi ukrepi in da je uvedba enotne vozovnice za različne vrste javnega prometa (ena za primestni in mestni avtobusni promet) eden od ključnih ukrepov!
ekon sporočil: 421
[#2718919] 17.06.18 07:21
Odgovori   +    1
Predpostavke so povsem zgrešene, saj se ne upšteva, da ljudje ob plači dobijo še nadomestilo za prevoz. Če bi bil javni prevoz brezplačen, tega ne bi bilo in marsikdo si avta niti ne bi mogel privoščiti, zato bi se vozil z javnim prevozom. Država pa bi denar,ki ga za to da javnim uslužbencem lahko namenila za boljšo kakovost javnega prometa.
taubi83 sporočil: 114
[#2718938] 17.06.18 11:30 · odgovor na: ekon (#2718919)
Odgovori   +    5
Javni prevoz. Ste resni. Jaz osebno lahki zaposlim človeka, ki mi bo otroke vozil v vrtec, šolo in domov. Porabil bi pa za prevoz v službo in nazaj dvakrat več časa. Vsaj.
Javni prevo je sploh na podeželju popolnoma nekonkurenčna zadeva in tudi če bi bil brezplačen bi bilo tako. Enostavno si ljudje časovno ne morejo privoščiti vožnje z vlakom in avtobusom.Šola je drugo ker vsi začnejo ob isti uri, vsak dan. Nazaj pa tudi.
In če imaš do prve avtobusne ali železniške postaje pol ure hoje? Kaj pa pol? Z avtom tja?
sopranos sporočil: 8.683
[#2718948] 17.06.18 12:07 · odgovor na: ekon (#2718919)
Odgovori   +    3
[ekon]
Predpostavke so povsem zgrešene, saj se ne upšteva, da ljudje ob plači dobijo še nadomestilo za prevoz. Če bi bil javni prevoz brezplačen, tega ne bi bilo in marsikdo si avta niti ne bi mogel privoščiti, zato bi se vozil z javnim prevozom. Država pa bi denar,ki ga za to da javnim uslužbencem lahko namenila za boljšo kakovost javnega prometa.
Saj v teoriji bi to delovalo. A v praksi je Slovenija zelo razdrobljeno poseljena. To bi prišlo v poštev samo v Ljubljani in morda v Mariboru. Kaj pa ostalih 1,6 milijona prebivalcev?
tone30 sporočil: 238
[#2723106] 14.07.18 11:21
Odgovori   +    0
Javni prevoz bi moral biti bolj usklajen in urejen. Sočasno pa bi morali biti usklajeni delovni časi ljudi, kateri se vozijo na delo.

Tukaj bi lahko rešili problem tako, da bi podjetja in druge ustanove uskladile delovne čase tako, da bi lahko delavci uporabili javni prevoz.
To se bi dalo rešiti v javni upravi, zdravstvu, trgovini, prizvodnji in tudi sočasno te avtobusne povezave uporabiti za občane, da bi lahko šli do prve trgovine za nakup živil.

Za zveze med relacijami pa uskladiti vozne rede.

T.i. SUBVENCIJE prevoznikom pa vezati na prepeljane dejanske potnike in ne tako, da število vozil po voznem redu šteješ, da si prepeljal polno vozilo in zato zahtevaš subvenciej, kar počenja recimo SLovenske železnice.

Določene primere pa nebo mogoče rešiti zaradi narave dela in teh je nekje 25%.

Strani: 1