Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu

Strani: 1

murje sporočil: 3.426
[#2691662] 08.01.18 10:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 08.01.2018 10:45
VOLKSWAGEN (VW) AG Vz. - ISIN DE0007664039

* 23.05.2010 - 68,98 €
* 17.07.2011 - 136,55 €
* 18.09.2011 - 92,39 €
* 27.02.2012 - 130,75 €
* 28.01.2013 - 173,48 €
* 15.04.2013 - 135,58 €
* 13.01.2014 - 196,87 €
* 06.10.2014 - 151,00 €
* 06.04.2015 - 244,04 €
* 28.09.2015 - 101,02 €
* 28.12.2015 - 142,77 €
* 08.02.2016 - 110,04 €
* 23.05.2016 - 139,27 €
* 09.01.2017 - 151,64 €
* 14.08.2017 - 129,86 €
* 04.01.2018 - 179,98 €
en.boerse-frankfurt....n_vz-share

Dividenda:
* 14.04.2014 - 4,06 €
* 06.05.2015 - 4,86 €
* 23.06.2016 - 0,17 €
* 15.05.2017 - 2,06 €
abrame sporočil: 1.128
[#2691669] 08.01.18 12:16 · odgovor na: murje (#2691662)
Odgovori   +    1
VW je ohranil 1. mesto nategunov v avtomobilskem svetu.
Pri kakšni Toyoti se jim rahlo smehljajo.
vickibedi sporočil: 9.760
[#2691674] 08.01.18 12:53 · odgovor na: abrame (#2691669)
Odgovori   +    1
[abrame]
VW je ohranil 1. mesto nategunov v avtomobilskem svetu.
Pri kakšni Toyoti se jim rahlo smehljajo.
Zakaj nategunov ? Saj nikogar s pištolo ne silijo, da morajo kupovati njihove avte.
abrame sporočil: 1.128
[#2691680] 08.01.18 14:13 · odgovor na: vickibedi (#2691674)
Odgovori   +    0
Res ne, ampak s topovi se bodo branili, da ne bi slučajno plačali kakšne odškodnine, po slavni dizel aferi.
gora sporočil: 544
[#2691734] 09.01.18 08:02
Odgovori   +    0
V članku mrgoli časovnih napak.
murje sporočil: 3.426
[#2691928] 09.01.18 16:30
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 09.01.2018 16:31
PreVWara

ZPS v imenu lastnikov Volkswagnovih vozil zbrala 6200 prijav za tožbo

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je v kampanji PreVWara, v kateri je od sedanjih in nekdanjih lastnikov vozil, za katere je Volkswagen prirejal podatke o izpustih, dobivala prijave za sodelovanje v kolektivni tožbi zoper Volkswagen, zbrala 6200 prijav. Sedaj bo stekla faza preverjanja dokumentacije za vložitev tožbe.

»V naslednjih tednih bodo prijave preverili pravniki, prijavljeni potrošniki pa bodo prejeli elektronsko sporočilo, v katerem jih bodo prosili za dopolnitev ali dodatne informacije, če bo to potrebno,« so danes v ZPS še povedali za STA. ZPS je kampanjo zagnala sredi septembra in prijave zbirala do te nedelje. Lastniki avtomobilov so morali prijavi predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da so ali pa so bili lastniki avtomobilov z dizelskimi motorji z vgrajeno programsko opremo za zavajanje na testih izpustov v času do 18. septembra 2015, ko je izbruhnila afera.

Na skupinsko tožbo se v ZPS pripravljajo v okviru kampanje preko Evropske potrošniške organizacije BEUC v povezavi z nemško podružnico ameriške odvetniške pisarne Hausfeld. Vložitev tožbe na nemško sodišče načrtujejo konec marca.

Medtem ko je Volkswagen po aferi v ZDA izplačal 15 milijard dolarjev odškodnin, v Evropi takšne prakse ni. So se pa v Evropi v okviru organizacije BEUC začele združevati potrošnike organizacije v Italiji, Belgiji, Španiji, na Portugalskem in Slovaškem, v Švici, Litvi in Sloveniji. Konec lanskega leta so iz ZPS v zvezi s temi postopki sporočili, da je belgijsko sodišče odločilo, da je skupinska tožba, ki jo je proti Volkswagnu in belgijskemu distributerju D'Ieteren vložila belgijska potrošniška organizacija Test Achats, dopustna. Ta bo sicer skušala izvesti pogajanja s Volkswagnom, če pa dogovora ne bo, bo o odškodninskem zahtevku odločalo sodišče.

Oškodovancev je v Sloveniji približno 45.000

V Sloveniji je po podatkih ZPS oškodovancev iz Volkswagnove afere približno 45.000. Kot izpostavljajo v ZPS, potrošnikom sodelovanje v kampanji ne prinaša tveganja. Kampanjo bo namreč financiral sklad Burford German Funding. Če bo postopek uspešen, bo oškodovanec prispeval k pokrivanju stroškov v obliki prispevka v višini največ 35 odstotkov dosojene odškodnine. Če ne bo uspešen, pa oškodovanci ne bodo imeli nobenih obveznosti. Volkswagen je jeseni 2015 priznal, da je 11 milijonov dizelskih avtomobilov po svetu opremil z goljufivo programsko opremo. Ta je zagotovila, da so bili izpusti škodljivih plinov v avtomobilskem izpuhu na uradnih testih nižji od dejanskih na cesti.
www.prevwara.si/
www.zps.si/index.php...vigacija-2
www.dnevnik.si/10427...v-za-tozbo
www.zps.si/index.php...ja-2/8809-

Strani: 1