Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kateri družinski SUV je najboljši?

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2686662] 01.12.17 11:12
Odgovori   +    6
Kateri družinski SUV je najboljši?
Sosedov. Vedno. Pregovorno dokazano. :-)
ogo sporočil: 3.087
[#2686678] 01.12.17 12:19
Odgovori   +    3
Noben.
Pijejo kot žolne, dražje vzdrževanje in zavarovalna premija. Visoko težišče in večja smrtnost ob prometnih nesrečah.
Ne pride pa niti meter dlje na terenu, kot navadni avtomobili.

Je pa ekstra profit pri prodajalcih vozil, ja. No, zaenkrat še. :)
chef sporočil: 2.986
[#2686679] 01.12.17 12:21 · odgovor na: ogo (#2686678)
Odgovori   +    3
Del testa sta tudi merjenje porabe (normni krog) in preizkus voznih lastnosti. Nekaj mi pravi, da pišeš kar nekaj na pamet.
ogo sporočil: 3.087
[#2686684] 01.12.17 12:29 · odgovor na: chef (#2686679)
Odgovori   +    5
[chef]
Del testa sta tudi merjenje porabe (normni krog) in preizkus voznih lastnosti. Nekaj mi pravi, da pišeš kar nekaj na pamet.
Poglej si porabo v praksi. fuelly.com ali nemško varijanto spritmonitor.de

Sicer pa razmišljaj logično. Če je nekaj težje, večje in ima večji presek za zračni upor, preprosto ne more imeti nižje porabe.

Tudi drža na cesti ne more biti boljša, če je težišče pol metra višje. Vate na avtocesti prileti avto v rit, pa se prekucneš in končaš kot invalid, pa nič kriv, razen tega, da si kupil butast trendy avto, ker te cela PR industrija s tem futra. Pa smo govorili glupi ameri in njihov vozni park. Isto se nam dogaja tukaj.
chef sporočil: 2.986
[#2686686] 01.12.17 12:33 · odgovor na: ogo (#2686684)
Odgovori   +    3
Baje je nekdo nekje nekoč hodil po neki ulici in je nanj padel klavir. Ogibaj se ulic.
Froc sporočil: 2.031
[#2686691] 01.12.17 13:17
Odgovori   +    4
Noben. Razen za plezanje po pločnikih in če ti je vseeno za kako buško več, nimajo nobene prednosti pred ostalimi. Niso boljši za v hribe, ne za avtoceste, ne za ozke mestne ulice, ne za izrabo dimenzij glede prostornosti, ne za porabo, ne za stabilnost.
kojot01 sporočil: 817
[#2686701] 01.12.17 13:39 · odgovor na: ogo (#2686678)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 01.12.17 12:40
[ogo]
Noben.
Pijejo kot žolne, dražje vzdrževanje in zavarovalna premija. Visoko težišče in večja smrtnost ob prometnih nesrečah.
Ne pride pa niti meter dlje na terenu, kot navadni avtomobili.

Je pa ekstra profit pri prodajalcih vozil, ja. No, zaenkrat še. :)

Sam vozim enega izmed takšnih na testu in ti lahko iz svojih izkušenj povem:
-pije manj kot prejšnji karavan kljub temu, da ima večjo težo in 4X4 pogon (tehnologija gre pač naprej)
-kar se vzdrževanja tiče pošteno povedano nimam izkušenj, a prvi in doslej edini servis se mi je zdel v mejah podobnih limuzin
-težišče je višje kar ima svoje prednosti pa seveda tudi slabosti, odvisno kako gledaš na to
-glede smrtnosti si niti ne želim preizkusiti, verjetno pa ob čelnem trku v limuzino istega razreda ne bi umrl ravno voznik suva (pa ne trdim niti da tisti v drugem avtu)
-to da ne pride niti meter dlje na terenu kot navadni avtomobili pa ne bo držalo, kajti jaz sem ga ravno zaradi 4x4 pogona kupil (strm dostop do doma, pogosto nesplužena cesta in še makadam) in od takrat še nisem pešačil do hiše (predtem se je zgodilo kar nekajkrat), pa še vleka prikolice (včasih vlečem tudi več kot 1500 kg skupne) je sedaj precej manj stresna kot prej
Pred dvemi leti, ko sem še živel v mestu na suva niti pomislil nisem ko pa sem se preselil na podeželje sem pač v sili razmer spremenil mnenje in zaenkrat mi ni niti malo žal...
Seveda pa vse zgoraj našteto ne velja za suve brez 4X4...
anon-373654 sporočil: 2
[#2686702] 01.12.17 13:39
Odgovori   +    2
čas vnosa: 01.12.17 13:18
Prosto po MacKay-u (stran 256): d =mc/ρcdAcar =1000 kg/1.3 kg/m3 × 1/3 × 3m2 = 750m. Do 750 m (mestna vožnja od semaforja do semaforja) golta gorivo masa (kinetična energija), nad njimi (medmestna vožnja) pa površina in količnik upora (upor zraka).
pobalin sporočil: 14.456
[#2686708] 01.12.17 14:30 · odgovor na: kojot01 (#2686701)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 01.12.2017 14:34
[kojot01]
-težišče je višje kar ima svoje prednosti pa seveda tudi slabosti, odvisno kako gledaš na to
Lahko našteješ prednosti, kakor ti gledaš na to?
Pred dvemi leti, ko sem še živel v mestu na suva niti pomislil nisem ko pa sem se preselil na podeželje sem pač v sili razmer spremenil mnenje in zaenkrat mi ni niti malo žal...
Zato marketingarji in njihovi džurnalistični minjoni zblojeni raji trobezljajo o mestnih terencih, urbanih križancih ipd., (po mojem mnenju) večina promoslik teh plehnatih kentavrov pa je v asfaltno-betonskih pejsažih.
Seveda pa vse zgoraj našteto ne velja za suve brez 4X4...
... ki imajo menda skoraj 90% delež vse prodaje takšnih spak!
mpss sporočil: 188
[#2686713] 01.12.17 14:49
Odgovori   +    4
Ne vem, kaj so se vam SUV-i tako zamerili. Se mi zdi nekako podobno kot mobilni telefoni, ko si ga še ni mogel privoščiti ravno vsak. Takrat so imeli ljudje prav tako veliko za povedat in našli cel kup razlogov, zakaj mobilnega telefona ne bi imeli.

Občutek imam, da večina kritikov res govori malo na pamet. SUV imajo svoje posebnosti kot tudi druge oblike avtomobilov. Sam vozim oboje. SUV-a uporabljam v glavnem za izlete v naravo. Ko sem začel hoditi v hribe, sem se nekajkrat peljal po slabo vzdrževanih cestah, potem pa nisem imel več srca, da bi se po teh poteh vozil z limuzino. Priznam, da bi se (verjetno) do vseh ali vsaj večine izhodišč pripeljal tudi z navadnim avtomobilom. Na parkiriščih je bil vedno tudi kak navaden osebni avto. Je pa veliko enostavneje, ko je avto višji in vzmetenje precej trše.

Glede porabe, ta je pri nižjih hitrostih (po občutku nekako do hitrosti 90km) praktično enaka. Po običajnih cestah in predvsem na daljše relacije se seveda raje vozim z limuzino. Vožnja je bolj mirna, avto manj poskakuje po cesti. Skratka, manj obremenjujoča. Kar hočem povedati, da lahko pri enih in pri drugih najdete lastnosti, ki vam bodo všeč in druge, ki vam ne bodo ali pa bodo primerne za situacije, ki vam lahko pridejo prav ali tudi ne. Težko pa se strinjam s tistimi, ki trdijo, da so SUV-i (ali karavani če hočete) brez veze. Kakor kdo želi in mu ustreza. Avtomobilska industrija pa se pač odziva na povpraševanje.
kojot01 sporočil: 817
[#2686793] 02.12.17 07:45 · odgovor na: pobalin (#2686708)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 01.12.17 16:36
[pobalin]
> [kojot01]
> -težišče je višje kar ima svoje prednosti pa seveda tudi slabosti, odvisno kako gledaš na to

Lahko našteješ prednosti, kakor ti gledaš na to?

> Pred dvemi leti, ko sem še živel v mestu na suva niti pomislil nisem ko pa sem se preselil na podeželje sem pač v sili razmer spremenil mnenje in zaenkrat mi ni niti malo žal...

Zato marketingarji in njihovi džurnalistični minjoni zblojeni raji trobezljajo o mestnih terencih, urbanih križancih ipd., (po mojem mnenju) večina promoslik teh plehnatih kentavrov pa je v asfaltno-betonskih pejsažih.

> Seveda pa vse zgoraj našteto ne velja za suve brez 4X4...

... ki imajo menda skoraj 90% delež vse prodaje takšnih spak!
Pri težišču sem se morda narobe izrazil, hotel sem reči, da malce višja lega in oddaljenost od tal pri meni pač odtehta malce slabšo lego kot pri limuzini (pa še zdaleč ni tako hudo kot sem sprva mislil)
O odstotkih prodaje štirikolesno gnanih pa: mislim, da je precej večji kot zgolj 10 % (qashqai npr. je bilo pred časom cca. 25 % pri dražjih suvih pa je ta odstotek še precej večji)
abrame sporočil: 1.628
[#2686797] 02.12.17 08:16 · odgovor na: kojot01 (#2686701)
Odgovori   +    0
Tak avto je "varen" zgolj v hitrostnem razredu predpisanem za vleko prikolic. Kar je hitreje se pogosto, oz. praktično konča z vožnjo po strhi = prevrnitvijo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2686809] 02.12.17 12:03 · odgovor na: kojot01 (#2686793)
Odgovori   +    0
[kojot01]
Pri težišču sem se morda narobe izrazil,
Ne samo pri tem.
O odstotkih prodaje štirikolesno gnanih pa: mislim, da je precej večji kot zgolj 10 % (qashqai npr. je bilo pred časom cca. 25 % pri dražjih suvih pa je ta odstotek še precej večji)
Tudi tu si se morda narobe izrazil. Članek na spodnjem linku se tudi sicer splača prebrati, če te poleg tvojega in tvojemu enakih zanimajo še drugačna mnenja (kaj šele podatki).
Since the Qashqai's arrival, automakers have also learned that off-road ability is not a must for the average SUV buyer. Nissan says four-wheel-drive versions of the Qashqai account for just 5.3 percent of the model's sales in Europe. For the smaller Juke, just 1.9 percent of the subcompact SUV's European sales have four-wheel drive. Removing the hardware needed to drive the rear wheels as well as the front wheels cuts weight and reduces CO2 emissions.
The big problem that SUVs have today in Europe is the backlash against diesel. European customers have widely accepted the fuel over the last 10 years, especially for larger cars, as automakers refined what had been a coarse, noisy technology. The 15 percent to 20 percent improvement in fuel consumption over gasoline models allowed the market for SUVs to flourish by masking the penalty for their increased weight and air resistance compared with sedans, station wagons and hatchbacks.
europe.autonews.com/...-in-europe
Še en spodoben guglov zadetek na temo 4x4 - pro & contra:
www.edmunds.com/car-...e-car.html
kojot01 sporočil: 817
[#2686810] 02.12.17 12:08 · odgovor na: abrame (#2686797)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 02.12.17 12:07
[abrame]
Tak avto je "varen" zgolj v hitrostnem razredu predpisanem za vleko prikolic. Kar je hitreje se pogosto, oz. praktično konča z vožnjo po strhi = prevrnitvijo.
Težko je prepričevati že prepričane pa se mi niti več ne da, sicer pa slika pove več kot tisoč besed:
www.youtube.com/watc...PSu0&t=29s
www.youtube.com/watc...SRd2cP7Ck8
www.youtube.com/watc...MA7U&t=41s
www.youtube.com/watc...Le60&t=36s
www.youtube.com/watc...oLCzx_W04g
abrame sporočil: 1.628
[#2686820] 02.12.17 13:35 · odgovor na: kojot01 (#2686810)
Odgovori   +    0
Uživaj človek, v tvojem ponosu. Srečno! Poglej kaj je predpisana hitrost za vleko prikolic in tam okoli, predsvsem pa nad, se (nepremagljiva) fizika praktično konča tako, da zlahka visiš v sedežu z glavo navzdol, v olikor redno uporabljaš varnostni pas ....
kojot01 sporočil: 817
[#2686878] 03.12.17 08:08 · odgovor na: (#2686811)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 02.12.17 14:08
[rename]
Nima smisla prepricevati prepricanih :-)
Jaz vozim suve ze 20 let, pred tem karavan..... se prej lado nivo; pa mi tak manjsi novi suv najbolj sede. Razen v ZDA, kjer je pickup ranga f150 ze na meji, da je skoraj premajhen ha,ha.
Suv je udoben za voznjo, 4x4 ce rabis po potrebi, malo tudi psiholosko boljsi obcutek...pa za visje in starejse je lazje za vstop in se posebej izstop iz vozila....poraba pac 6-7 litrov se da preziveti....res je nova limuzina v tem cenovnem rangu se bolj udobna....ampak tja do 500km se brez problema peljes z vsakim sodobnim avtom...vec kot 500 je pa itak prevec za en dan.

Ce bi kupoval, bi vzel novi nissan x-trail....ali renault koleos....ce skoci bitcoin na 50k, pa volvo xc60 :-P
Imava pa precej podoben okus : ti trije (poleg pa še morda cx 5) so tudi na mojem radarju za naslednji avto, le da je trenutni (Kadjar) še malo premlad za zamenjavo :)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2686926] 03.12.17 18:30
Odgovori   +    2
Pri hiša imamo tri avtomobile; karava in dva SUV-a, eden je bolj mestni, drugi ima spodobne terenske zmogljivosti (Cheerokee z Active Drive II pogonom). SUVi so definitvni precej bolj prijazni za vožnjo in uporabo, edina slabost je pač nekaj večja poraba (Jeep z V6 motorjem pije 10 litrov kar konec koncev niti ni veliko). V sedež se lahko spraviš normalno, ne da se moraš spuščati skoraj do tal, nalaganje v pritljažnik je lažje kot v karavana ali sedana (ni sklanjanja), prav tako zaradi višje višine kabine brez težav prevažaš večje/višje predmete, slabe ceste in robniki niso problem, ipd.
Mislim da za SUVe velja podobno kot za avtomatske menjalnike, vsi imajo nekaj proti njim, ko pa jih enkrat preizkusijo, pa ne morejo več nazaj...

Strani: 1