Strani: 1

anon-293132 sporočil: 134
[#2686430] 30.11.17 08:24
Odgovori   +    3
Roko na srce, tudi če si zaljubljen v Audi, moraš priznati, da zgleda Stinger precej bolj dominantno in elegantno. Očitno res drži, to kar že nekaj časa pišejo angleške in nemške avto revije, da postajajo Korejci v smislu dizajna tisto, kar so bili včasih Italijani. Če združiš k temu še legendarno azijsko kakovost in nenzadnje v primerjavi z nemci še vedno trikrat daljšo garancijo, je jasno, zakaj so rižotkarji tako uspešni.
malichi sporočil: 6
[#2686431] 30.11.17 08:28
Odgovori   +    0
Primerjava dveh neprimerljivih avtov. Spet hvalnica svetosti izdelkov iz koncerna VW/Audi. Če verjamete ali ne so tudi boljši avti za precej manj denarja.
antjest sporočil: 154
[#2686458] 30.11.17 10:44 · odgovor na: malichi (#2686431)
Odgovori   +    0
[malichi]
Primerjava dveh neprimerljivih avtov. Spet hvalnica svetosti izdelkov iz koncerna VW/Audi. Če verjamete ali ne so tudi boljši avti za precej manj denarja.
Če pod boljši misliš lepši potem obstajajo. Če pa misliš tehnološko, jih je pa zelo zelo malo, če sploh so.
Razliko opaziš šele, ko jih poženeš proti skrajni meji. Tam je razporeditev navora po kolesih in število G-jev skozi ovinek bolj pomembno kot okraski.
jani1974 sporočil: 3.037
[#2686494] 30.11.17 14:14
Odgovori   +    0
Kratka lekcija o tem, kako prodati Jetto za 49.000 evrov.
abrame sporočil: 1.128
[#2686562] 30.11.17 19:07 · odgovor na: antjest (#2686458)
Odgovori   +    0
Na pistah so se Nemci večinoma vozili v drugi ali tretji vrsti, kadar sta se na štartu pojavila Ferarri ali Alfa Romeo. Tako nas uči zgodovina, pa tudi danes ni bistveno drugače. Zgolj s surovo silo ne gre, je treba razumeti še kakšno drugo stvar in to v športu dela razlike med prvaki in tistimi, ki jih gledajo od zadaj (v ta zadnjo).
No, še najbolj bebavo pa je, da se Nemci danes tako intenzivno ukvarjajo s športno civilnimi izvedbami >>> seveda imeti 400 ph makino, če lahko stojiš v prvi vrsti pred semaforjem, je pa res "carpe diem" za infantile. Pa zraven tistih 250 do 300 g CO2 ....
anon-293132 sporočil: 134
[#2687065] 04.12.17 16:34 · odgovor na: malichi (#2686431)
Odgovori   +    0
Seveda so in tega se vedno bolj zavedajo celo Nemci sami. Leto prvič ni recimo v izboru za avto leta Volkswagnovega modela (čeprav imajo kar nekaj novosti, kot recimo trock). Je pa med finalisti Kia in to s Stingerjem. Verjetno z razlogom...
bacco979 sporočil: 784
[#2687133] 05.12.17 07:40 · odgovor na: anon-293132 (#2687065)
Odgovori   +    0
Ti kiamajstr, pa si sploh pogledal listo finalistov? Ker kolikor je meni znano Audi in Seat pašeta zaenkrat pod Volkswagen.

Drugače pa ja, Kia je čisto OK avto, ampak za tako ceno kot jo ima zadnje čase se najde tudi enako dobra ali boljša evropska alternativa.
vrac sporočil: 9.128
[#2698338] 20.02.18 05:10 · odgovor na: bacco979 (#2687133)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Drugače pa ja, Kia je čisto OK avto, ampak za tako ceno kot jo ima zadnje čase se najde tudi enako dobra ali boljša evropska alternativa.
S takšno močjo ta Kia cenovno nima evropskega tekmeca. Seveda si pa kupec lahko postavi vprašanje, zakaj sploh kupiti tako močan avto.
bacco979 sporočil: 784
[#2698432] 20.02.18 14:35 · odgovor na: vrac (#2698338)
Odgovori   +    0
[vrac]

Seveda si pa kupec lahko postavi vprašanje, zakaj sploh kupiti tako močan avto.
Ker si ga pač lahko privošči? Praviloma športni in luksuzni avtomobili niso ravno racionalen nakup... se pa seveda najdejo tudi modeli, ki bi tudi kaj takega imeli, denarja za to pa ravno nimajo dovolj. Taki potem recimo kupijo (rabljen) Cayenne V8 in ga predelajo na plin. Misliš da bodo takšni sedaj kupili Kio?

Strani: 1