Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Elektrika, mobilnost in Kitajci v Frankfurtu

Strani: 1

alek14 sporočil: 9.960
[#2673488] 17.09.17 12:54
Odgovori   +    2
Kh, kh...
60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji
60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).
vrac sporočil: 9.128
[#2686426] 30.11.17 05:59 · odgovor na: alek14 (#2673488)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 30.11.2017 06:10
[alek14]
Kh, kh...

>60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji

60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).
Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.
alek14 sporočil: 9.960
[#2686492] 30.11.17 14:10 · odgovor na: vrac (#2686426)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 30.11.2017 14:14
[vrac]
> [alek14]
> Kh, kh...
>
> >60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji
>
> 60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).

Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.
Dajmo najprej tole:
shop.tarjomeplus.com...c/1061.pdf

Potem še tole:
insideevs.com/bmw-i3...-expected/

Drugi podatki so neposredne meritve mojih sodelavcev z i3 na relaciji LJ-Trebnje.
Povzetek: i3 z novo baterijo (nova - večjo kapaciteto) v vremensko neugodnih zimskih razmerah (poletje je problem po mestu zaradi klime) pri 130 km/h (GPS) ne pride iz LJ v Trebnje in nazaj z minimalno rezervo. Voziti mora 95 km/h, da se zadeve varno izidejo. Pri 95 km/h je poraba elektrike na km pribl. 50% nižja kot pri 130 km/h, oz. takšna kot je oglaševano.
(LJ-Trebnje-LJ je 102 km)
vrac sporočil: 9.128
[#2686850] 02.12.17 16:45 · odgovor na: alek14 (#2686492)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [vrac]
> > [alek14]
> > Kh, kh...
> >
> > >60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji
> >
> > 60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).
>
> Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.

Dajmo najprej tole:
shop.tarjomeplus.com...c/1061.pdf

Potem še tole:
insideevs.com/bmw-i3...-expected/

Drugi podatki so neposredne meritve mojih sodelavcev z i3 na relaciji LJ-Trebnje.
Povzetek: i3 z novo baterijo (nova - večjo kapaciteto) v vremensko neugodnih zimskih razmerah (poletje je problem po mestu zaradi klime) pri 130 km/h (GPS) ne pride iz LJ v Trebnje in nazaj z minimalno rezervo. Voziti mora 95 km/h, da se zadeve varno izidejo. Pri 95 km/h je poraba elektrike na km pribl. 50% nižja kot pri 130 km/h, oz. takšna kot je oglaševano.
(LJ-Trebnje-LJ je 102 km)
Eno je doseg i3 z zmogljivostjo baterije izpod 20 kwh in primerjanega EV s trikrat večjo zmogljivostjo polnjenja baterije 60 kwh. Bo napoved tovarne o dosegu vozila kar točna.
153 sporočil: 6.617
[#2686851] 02.12.17 17:07
Odgovori   +    1
Kar naenkrat vsi na elektriko.
kot da bi šlo za modno taktiko ?

Sodražan
alek14 sporočil: 9.960
[#2686954] 04.12.17 05:56 · odgovor na: vrac (#2686850)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 04.12.2017 06:01
[vrac]
> > Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.
>
> Dajmo najprej tole:
> shop.tarjomeplus.com...c/1061.pdf
>
> Potem še tole:
> insideevs.com/bmw-i3...-expected/
>
> Drugi podatki so neposredne meritve mojih sodelavcev z i3 na relaciji LJ-Trebnje.
> Povzetek: i3 z novo baterijo (nova - večjo kapaciteto) v vremensko neugodnih zimskih razmerah (poletje je problem po mestu zaradi klime) pri 130 km/h (GPS) ne pride iz LJ v Trebnje in nazaj z minimalno rezervo. Voziti mora 95 km/h, da se zadeve varno izidejo. Pri 95 km/h je poraba elektrike na km pribl. 50% nižja kot pri 130 km/h, oz. takšna kot je oglaševano.
> (LJ-Trebnje-LJ je 102 km)

Eno je doseg i3 z zmogljivostjo baterije izpod 20 kwh in primerjanega EV s trikrat večjo zmogljivostjo polnjenja baterije 60 kwh. Bo napoved tovarne o dosegu vozila kar točna.
Kot sem izrecno zapisal je bila meritev opravljena na novejšem (6 mes. starem) i3 z večjo, 33 kWh baterijo. Uradni EPA (ameriški) doseg je 183 km, dejanski pa zgolj 100 (pri 100 km/h AC). Realni zimski pogoji vožnje. Saj je treba v službo tudi pozimi?
Realni doseg ne pomeni, da je po 100 km baterija povsem izpraznjena. Pomeni pa, da je izpraznjena toliko, kot si jo človek upa izprazniti, da ne pride v strah pred prazno baterijo in še nekaj rezerve za staranje baterije.

Strani: 1