Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Elektrika, mobilnost in Kitajci v Frankfurtu
Strani: 1
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 30.11.2017 06:10
[alek14]Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.
Kh, kh...
>60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji
60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).
sporočil: 11.068
[alek14]Eno je doseg i3 z zmogljivostjo baterije izpod 20 kwh in primerjanega EV s trikrat večjo zmogljivostjo polnjenja baterije 60 kwh. Bo napoved tovarne o dosegu vozila kar točna.
> [vrac]
> > [alek14]
> > Kh, kh...
> >
> > >60 kilovatnih ur, kar bo zadoščalo za doseg 400 kilometrov med polnjenji
> >
> > 60 kWh zadošča za ca. 160 km (predpostavke: AC 130 km/h, +5 °C, 4 leta stara baterija + 20% rezerve).
>
> Ne vem če tole popolnoma drži. S čisto laičnega vidika gledano, električni modeli, ki so danes dostopni na trgu, z veliko manjšo kapaciteto baterij presegajo tvojo oceno dosega električnega Mercedesa. Baterija se res stara, tako močno pa spet ne.
Dajmo najprej tole:
shop.tarjomeplus.com...c/1061.pdf
Potem še tole:
insideevs.com/bmw-i3...-expected/
Drugi podatki so neposredne meritve mojih sodelavcev z i3 na relaciji LJ-Trebnje.
Povzetek: i3 z novo baterijo (nova - večjo kapaciteto) v vremensko neugodnih zimskih razmerah (poletje je problem po mestu zaradi klime) pri 130 km/h (GPS) ne pride iz LJ v Trebnje in nazaj z minimalno rezervo. Voziti mora 95 km/h, da se zadeve varno izidejo. Pri 95 km/h je poraba elektrike na km pribl. 50% nižja kot pri 130 km/h, oz. takšna kot je oglaševano.
(LJ-Trebnje-LJ je 102 km)
Strani: 1