Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2669360] 25.08.17 11:01
Odgovori   +    6
To so licence za vozila, voznikov pa je lahko več. Trg taksijev je v Sloveniji bolj liberaliziran kot na Hrvaškem. Vsak, ki izpolnjuje zahteve za pridobitev licence, jo lahko pridobi. Na Hrvaškem pa ne morete, ker so se mesta in občine odločili, da postavijo omejitve pri številu vozil.
Bodo sedaj Financarji nehali nabijati da je razlog neprihoda Uberja v regulativi?

Razlog je v tem, da je cena taksija 0.75 EUR na km in tule uber ne more zasluziti nic.
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2669402] 25.08.17 15:15 · odgovor na: bc123a (#2669360)
Odgovori   +    2
No, razlogov je več, kot si misliš. Tudi ta, da smo glede na reliefne in karakterne značilnosti nagnjeni k lastništvu vozila... imamo jih nadpovrečno mnogo per capita.

Nekaj študentov, ki išče organiziran medkrajevni prevoz, je premalo za vstop Uberja, tuji turisti pa ne vem, če bodo zaupali Uberjevim voznikom v Slo...

Za eno ali dve vožnji po LJ je dober taksi - kot pišeš - za prevoze do letališč ipd. imamo Go Opti... prihaja Cammeo.

Konkurenca je že precejšnja.

Uber bo seveda vedno cenejši od Cammea ipd., ampak gre za različne segmente. Cammeo bo pobiral tudi low budget turiste - teh je največ pri nas in očitno se bo povezoval z različnimi turističnimi ponudniki.

Vendar dokler ima slovenski študent na voljo vozilo - kakršnokoli že - potem pač ta "Uber" funkcionira kot nekoč pred 20 leti.

Pri nas se bo z razvojem turizma - kot kaže - še bolj razvijal rent-a-car sistem in kdor bo našel formulo tle, bo zmagal - ker imamo pač zanič javni promet.

Strani: 1