Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.895
[#2666051] 04.08.17 07:06
Odgovori   +    1
Zmagali bodo ponudniki IT storitev. Med njim bo potekalo mesarsko klanje. Komitenti ne bodo vec imeli varovanja osebnih podatkov. Pa denar ne bo varen, ce ga sploh kaj bo.
anon-178479 sporočil: 18.832
[#2666090] 04.08.17 12:24
Odgovori   +    4
V bistvu bi nas moralo bolj skrbeti, kaj bo sploh ostalo še kupcem, če se bodo lahko kar banke in prodajalci v njihovem imenu dogovarjali, podpirali pa jih bodo zakonodajalci.

Že danes so prodajalci in banke do malega uporabnika in kupca brezobzirni.

V Unicredit banki uradnik vsakič poleg bančne kartice zahteva še osebno izkaznico. Bančno izkaznico so izdali v Unicreditu na podlagi osebnih dokumentov, zato je vskakoratno legitimiranje stranke, ko pride plačat kak račun res navadno nadlegovanje. Najbrž mi kak lopov ne bi prišel v Unicredit plačat TV naročnine.

Kupila sem torbico in denarnico v Transporterju na Rudniku, ki sta izgledali usnjeni. Ker sta bili ponaredek usnja, sem ju vrnila. Prodajalci so hoteli, da vzmamem namesto denarja njihov bon. Ker sem plačala v evrih, se nisem strinjala. Pustila sem blago tam in od doma poklicala predstavnika Transporterja. Oglasila se je poslovodkinja Duška Zaman, ki mi je nesramno povedala, da mi ostaneta dve opciji, ali vzamem bon, ali pridem po blago v najkrajšem možnem času, ker bi lahko prodajalci vrnjeno blago vrgli kar v smeti, saj nimam dokazila, da sem blago vrnila. Nadalje je poslovodkinja Duška Zaman tdila, da uspešno vse prodajo, tudi torbice iz ponarejenih materijalov v videzu usnja, saj stranke vse pokupujo. Zato, ker kupci vse pokupijo, sem vprašala, zakaj potem ustvarja tak konflikt z menoj namesto, da bi mi vrnili kupnino.
Poslovodkinja Duška Zaman mi je razložila, da zato, ker nimam nobenega zakona, ki bi kupcu omogočal priti do vračila denarja. Da mi pravzaprav ponujajo izredno veliko uslugo, ko mi ponujajo bon.

S povezavami bank in prodajalcev in podporo EU administratorjev se bo moč bankirjev, prodajalcev in mešetarjev s podatki in zakoni še povečala. Kupci pa bomo zopet dobili po nosu.
sopranos sporočil: 11.404
[#2666251] 05.08.17 23:36 · odgovor na: anon-178479 (#2666090)
Odgovori   +    1
[Aleister]
V bistvu bi nas moralo bolj skrbeti, kaj bo sploh ostalo še kupcem, če se bodo lahko kar banke in prodajalci v njihovem imenu dogovarjali, podpirali pa jih bodo zakonodajalci.

Že danes so prodajalci in banke do malega uporabnika in kupca brezobzirni.

V Unicredit banki uradnik vsakič poleg bančne kartice zahteva še osebno izkaznico. Bančno izkaznico so izdali v Unicreditu na podlagi osebnih dokumentov, zato je vskakoratno legitimiranje stranke, ko pride plačat kak račun res navadno nadlegovanje. Najbrž mi kak lopov ne bi prišel v Unicredit plačat TV naročnine.

Kupila sem torbico in denarnico v Transporterju na Rudniku, ki sta izgledali usnjeni. Ker sta bili ponaredek usnja, sem ju vrnila. Prodajalci so hoteli, da vzmamem namesto denarja njihov bon. Ker sem plačala v evrih, se nisem strinjala. Pustila sem blago tam in od doma poklicala predstavnika Transporterja. Oglasila se je poslovodkinja Duška Zaman, ki mi je nesramno povedala, da mi ostaneta dve opciji, ali vzamem bon, ali pridem po blago v najkrajšem možnem času, ker bi lahko prodajalci vrnjeno blago vrgli kar v smeti, saj nimam dokazila, da sem blago vrnila. Nadalje je poslovodkinja Duška Zaman tdila, da uspešno vse prodajo, tudi torbice iz ponarejenih materijalov v videzu usnja, saj stranke vse pokupujo. Zato, ker kupci vse pokupijo, sem vprašala, zakaj potem ustvarja tak konflikt z menoj namesto, da bi mi vrnili kupnino.
Poslovodkinja Duška Zaman mi je razložila, da zato, ker nimam nobenega zakona, ki bi kupcu omogočal priti do vračila denarja. Da mi pravzaprav ponujajo izredno veliko uslugo, ko mi ponujajo bon.

S povezavami bank in prodajalcev in podporo EU administratorjev se bo moč bankirjev, prodajalcev in mešetarjev s podatki in zakoni še povečala. Kupci pa bomo zopet dobili po nosu.
Prijavi jo Zvezi potrošnikov Slovenije. Toliko problema kot lahko naredi ena nezadovoljna stranka, se firmi ne splača da vztraja pri takšnem stališču.
sopranos sporočil: 11.404
[#2666252] 05.08.17 23:44
Odgovori   +    3
Slovenske banke ne bodo dojele kaj se jim je zgodilo. Ker prišla bo tuja konkurenca in ekonomija obsega, ki je naši šalabajzarji ne razumejo. Aroganca bankirjev je neverjetna. In tudi nesramnost, pogoltnost in nesposobnost. Zadnja leta so samo še dražili in dražili. Če bo zadeva res tako odprta, bo vsaj 50% zaposlenih v bančništvu izgubilo službo. Pa sem verjetno še premalo rekel. In cene bodo šle krepko dol. Tako nekako kot mobilna tehnologija in zaračunavanje čezmejnih pogovorov in prenosov podatkov.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2666279] 06.08.17 14:42
Odgovori   +    5
"veliki zmagovalci pa bodo na koncu v vsakem primeru končni porabniki"

ja ziher ja, se posebej veliki zmagovalci bodo takrat, ko bodo morali tole orgijanje na koncu bailoutati

Strani: 1