Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tržne meje bi prestopala z neposredno provokacijo
Strani: 1
sporočil: 42
čas vnosa: 14.03.17 20:35
Najcenejša in najbolj opulena škoda dizel košta 18 jurjev. Če hočeš
še malo opreme je pa cena 28 jurjev. Božjastno. Ni čudno, da samo
javne inštitucije to nabavljajo. Za 28 so že bemfi v igri ne pa
Škoda lepo te prosim. Kam smo prišli. Češka kibla za 28 jurjev, da
dol padeš.
sporočil: 2.029
Če gledaš samo ali predvsem z vidika, da je cena najpomembnejša,
imaš prav. Potem je bolje da gledaš proizvajalce, ki začenjajo
svojo ponudbo s cenami okoli 10.000 in malo čez. Če pa v obzir
vzameš še ostale dejavnike, na primer razred v katerem nastopa na
trgu in njegove tekmece, količina opreme, dimenzijske lastnosti,
kakovost materialov in izdelave, pa tudi všečnost, lahko drugemu
izpade drugačen rezultat. V primerjavi z Golfom je začetna cena pri
Octaviji malo čez 14.5000(Easy) ali 16.500 (Active), pri Golfu
17.000 in 18.500; najvišja pri Octaviji 29.500 (LK), pri Golfu malo
čez 35.000. Se pravi nekako v primerljivem rangu po cca 2.500 do
5.000 cenejša. A sta oba skupaj z maksimumom opreme komaj malo čez
začetek povsem olupljenih premijskih modelov, ti pa so s primrljivo
maksimalno opremo še skoraj enkrat dražji, in bi kdo zopet lahko
rekel, da zagotovo ne toliko boljši, drug pa da so vredni vsakega
€.
sporočil: 33
čas vnosa: 15.03.17 07:16
Daj ne nabijaj neumnosti.
Za 28k EUR dobiš Octavio RS in si oglej opremo, motorje, prostornost, velikost prtljažnika, zmogljivosti, garancijo, financiranje tega avtomobila. Pa mi na drugi strani pokaži BMW za enako ceno.
Potem bo postala ta primerjava smiselna in mogoče boš celo opazil kakšno razliko.
Za 28k EUR dobiš Octavio RS in si oglej opremo, motorje, prostornost, velikost prtljažnika, zmogljivosti, garancijo, financiranje tega avtomobila. Pa mi na drugi strani pokaži BMW za enako ceno.
Potem bo postala ta primerjava smiselna in mogoče boš celo opazil kakšno razliko.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 23.03.2017 13:42
1.4 mašina CNG DSG z nekaj opreme je 27,6, tako da je 28 jurjev kar
blizu resnice kot pravi Gross.Octavia Combi Ambition 1.4 TGI CNG DSG
Pogon spredaj
Bencin/Zemeljski plin (CNG) / 1.4l / 81k
menjalnik DSG
126g/km | 99g/km
5 Vrata
Candy bela
Ambition črna
aluminijasta platišča "Alcatras" 16"
Bolero radio
dodatna zaščita pod motorjem
dvojno dno prtljažnega prostora
električno nastavljivi, poklopni in
kamera za pomoč pri vzvratni vožnji
Maxi-DOT - barvni
ogrevana sprednja sedeža
poklopno naslonjalo sovoznikovega sedeža
samodejni poklop zadnjih sedežev iz
SmartLink
tempomat z omejevalnikom hitrosti
usnjen in ogrevan 3 kraki večfunkcijski
zvočni sistem "Canton"
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 23.03.2017 13:51
Tole je oprema active. Zadnja stekla na gepl, ni naslona zaroko....
kot avto iz leta 91. Prosim ne primerjaj češke kolce z bmw-jem.
Tisto je višji razred in najbolje ocenjne avto en razred višje.
Škoda pa naj bi bila poceni golf, samo da to ni.Active
Pomembnejša serijska oprema :
- volanski obroč nastavljiv po višini in globini
- 7 varnostnih blazin
- aktivna vzglavnika WOKS spredaj
- centralno zaklepanje z daljinskim upravljanjem
- dnevne LED luči
- električno pomični in ogrevani zunanji ogledali
- električni pomik stekel spredaj
- elektromehansko krmiljenje servo volana
- ESC vključno z ABS, MSR, ASR, EDS, HBA in MKB
- jeklena platišča 6,5Jx16" s pnevmatikami 205/ 55 R16 91V
- klimatska naprava
- meglenka zadaj in zadnje LED luči
- odbijača v barvi vozila
- po višini nastavljiv voznikov sedež
- potovalni računalnik
- pritrdišča za namestitev dveh otroških sedežev "ISOFIX" zadaj
- radio "SWING" s 6,5" barvnim zaslonom občutljivim
na dotik, MP3 in WMA predvajalnikom, USB priključek,
vhod za SD kartico ter 4 zvočniki spredaj
- set za popravilo pnevmatik
www.bmw.si/sl/topics...W-serije-3
No sej če da Škoda 10 jurjev popusta, potem je konkurenčna BMWju. Samo izgled je še vedno obupen.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 23.03.2017 14:18
Golf karavan CNG DSG comfortline z isto mašino in boljšo opremo
pride 25,8k hahaha Škoda.
sporočil: 42
8 let po recesiji se je Škoda odločila, da bo svojo glavno kiblo
podražila. Naredila ni praktično nobenih bistvenih sprememb, razen,
da je dvignila ceno. Lahko kupiš poceni škodo z opremo, da te bo 10
let sram, če pa vzameš neko family opremo, ki je bla včasih 14
jurjev je pa to zdaj 24 jurjev. Dejtega no biksat. Nek socialen
češki avto za 24 jurjev z mašino od smrduharjev. Ma kaki. To ne
pije vode. Tule bojo minimalno 5-7 jurjev visoki popusti, da se bo
kaj prodalo. Razen, če si tepec in si za kason pripravljen dat 18
jurjev, ki ima zadnje šipe na ročni pogon in ostalo opremo marije
terezije. Da ne govorim o opremi limuzine za 15 jurjev. Kak peugeot
508 ali pa bmw 318d sta v vseh pogledih boljši alternativi kot
škoda za 25+. Mislim, da ni dileme, škoda je čisti mimohod. Cene bi
morale bit do 20 jurjev, da bi bila zadeva konkurenčna.
sporočil: 11.404
[Grosss]Cena BMW serije 3 karavan se začne od 34.000 EUR dalje. Za ta denar dobiš popolnoma naloadano Škodo Ocatvio. Za kakšna dva li tri jurčke več pa že zelo hudega superba.
8 let po recesiji se je Škoda odločila, da bo svojo glavno kiblo podražila. Naredila ni praktično nobenih bistvenih sprememb, razen, da je dvignila ceno. Lahko kupiš poceni škodo z opremo, da te bo 10 let sram, če pa vzameš neko family opremo, ki je bla včasih 14 jurjev je pa to zdaj 24 jurjev. Dejtega no biksat. Nek socialen češki avto za 24 jurjev z mašino od smrduharjev. Ma kaki. To ne pije vode. Tule bojo minimalno 5-7 jurjev visoki popusti, da se bo kaj prodalo. Razen, če si tepec in si za kason pripravljen dat 18 jurjev, ki ima zadnje šipe na ročni pogon in ostalo opremo marije terezije. Da ne govorim o opremi limuzine za 15 jurjev. Kak peugeot 508 ali pa bmw 318d sta v vseh pogledih boljši alternativi kot škoda za 25+. Mislim, da ni dileme, škoda je čisti mimohod. Cene bi morale bit do 20 jurjev, da bi bila zadeva konkurenčna.
Da malo dodaš zadev pri BMW-ju si pa hitro na 60-70.000 EUR.
Tako da te ne razumem kaj točno hočeš povedati s temu primerjavami. Škoda vsekakor ostaja veliko bolj racionalna izbira kot BMW. Temu pritrjujejo tudi prodajne številke.
Je pa res, da je sedaj cenovna razlika med VW in Škodo minimalna. Kar je po svoje razumljivo, saj je tudi v resnici med njima majhna razlika. Bolj stvar okusa, kot pa kakovosti.
Sploh je pa tako, da Slovenci glede na dohodek, ki ga imamo, čisto preveč denarja namenimo za avtomobile.
sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 16.04.2017 11:10
So ljudje, ki kupujejo po pameti in so ljudje, ki zavijejo v prvo
trgovino in naročijo avto s škatlico, celofanom in mašnjico.(Se strinjam. Za cca. 30 jurjev, lahko, če se znajdeš, kupiš rabljeno vozilo iz prve roke z narejenimi do 50.000 km, ki je hell of a car. Ampak, če se znajdeš. Večina Slovencev le jamra, kok je drago in želijo še mašnjico. > V tem opisanem okviru se tudi Bemfla 5 da dobiti, samo ne od slovenskega lastnika.)
Strani: 1