Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ojoj, že spet ta Adria Airways

Strani: 1

jure1943 sporočil: 881
[#2643906] 09.03.17 12:50
Odgovori   +    16
Če je kako državno podjetje razmeroma dobro upravljano, je to naključje, in ne posledica sistema – včasih tudi slepa kura zrno najde.
Podobno je tudi s slovenskim novinarstvom.
Čeprav tale moj komentar morda zveni zabvno, v bistvu ne pove resnice o dejanskem ozadje naše stvarnosti. V resnici je dobro upravljanje česarkoli državnega pri nas NAPAKA sistema, ki trdno obvladuje vse segmente družbe (posebej tudi novinarstva - spomnimo se primera Kovač. Državna podjetja MORAJO poslovati slabo, ker se morajo zaposleni bati za službe. Čim več se jih boji - bolj so ubogljivi. Istočasno imajo prvorazredni državljani (recimo jim širše in podporno moštvo teh podjetij) vse možnosti pa tudi vse vzvode za vpliv na celotni denarni tok podjetij, na najemanje/transfere kreditov in na, ne smemo pozabiti, zaposlitve kogarkoli in kadarkoli od pridnih in ubogljivih!
Vse parole o skrbnem in dobrem gospodarstvu, o predpisih poti korupciji, o varuhih najrazličnejših pravic so samo pesek v oči. Zakaj npr. potrebujemo varuha pravic gledalcev TV ali bolnikov?. Če novinar RTV ali zdravnik ne delata dobro, morajo to urediti vodje oz direktorji teh ustanov, ne pa nekakšni varuhi. Lažni varovalni ukrepis so dodatni obrambni pas pred odkrivanjem vodstev za slabo upravljanje
Karaya sporočil: 2.397
[#2643910] 09.03.17 12:57
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: Karaya 09.03.2017 12:58
Sam sem prepričan, da je letalski prevoznik (ki leti, kot bi rekel profesor, letalec in nekdanji Adrijin nadzornik Maks Tajnikar) v nacionalnem interesu. Če je Slovenija povezana, je to dobro, saj smo izvozna in turistična država.
Zanimiv preobrat na Financah. Za povezanost je sicer bolj pomembno letalisce, ki je bilo prodano in kjer ni nikakrsnega napredka - mogoce bi se o tem kaksno lahko reklo. Z Adrio je pa isto. Nov lastnik ni nicesar prinesel.

Razumem pa Franklove tegobe, zdaj mora v Stockholm k sefom leteti preko Lufthansinega huba, ceprav je pred leti imel direktno povezavo. Ne jocite pa za Adrio. Polovico letov opravi na Lufthansine hube, cetrtino na Balkan (Tirana, Pristina), cetrtino pa preostalega.

Ampak tako to je, ko prevoznika in letalisce prodas Star Alliance kartelu. Viel Spass. Celo pod vladavino LDS aparatcikov je bilo letalstvo v SLO na visji ravni.
jure1943 sporočil: 881
[#2643911] 09.03.17 12:59
Odgovori   +    1
Če je kako državno podjetje razmeroma dobro upravljano, je to naključje, in ne posledica sistema – včasih tudi slepa kura zrno najde.
Podobno je tudi s slovenskim novinarstvom.

Čeprav tale moj komentar morda zveni zabvno, v bistvu ne pove resnice o dejanskem ozadje naše stvarnosti. V resnici je dobro upravljanje česarkoli državnega pri nas NAPAKA sistema, ki trdno obvladuje vse segmente družbe (posebej tudi novinarstva - spomnimo se primera Kovač). Državna podjetja MORAJO poslovati slabo, ker se zaposleni MORAJO bati za službe. Čim več se jih boji - bolj so ubogljivi. Istočasno imajo prvorazredni državljani (recimo jim širše in podporno moštvo teh podjetij) vse možnosti pa tudi vse vzvode za vpliv na celotni denarni tok podjetij, na najemanje/transfere kreditov in, ne smemo pozabiti, na zaposlitve kogarkoli in kadarkoli od tistih, ki so ubogljivi.
Vse parole o skrbnem in dobrem gospodarstvu, o predpisih poti korupciji, o varuhih najrazličnejših pravic, vkjučno s sodstvom, so samo pesek v oči. Zakaj, samo kot droben primer, npr. potrebujemo varuhe pravic gledalcev TV ali bolnikov itd? Če novinar RTV ali zdravnik ali kak drug javni delavec ne dela dobro, morajo to urediti vodje oz. direktorji ustanov v katerih omenjeni delajo, ne pa nekakšni varuhi. Lažni varovalni ukrepi preko najrazličnejših varuhov (beri dobro plačanih sinekur za trume nebodijihtreba javnih uslužbencev) so dodatni obrambni pas pred odkrivanjem zlorabe vodstvenih funkcij in dokaz za podporo namernega slabega vodenja.
peterfrankl sporočil: 407
[#2643913] 09.03.17 13:03 · odgovor na: Karaya (#2643910)
Odgovori   +    1
To si pa čisto falil. Direktno sem v Stockholm iz Ljubljane letel, v vseh teh letih, samo dvakrat. Ker direktne povezave večino časa sploh ni bi bilo, v kratkem času, ko je bila, pa je Adria na Švedako letela, če se ne motim, enkrat ali dvakrat na teden. Pa tudi kakega preobrata v stališčih ni.
Lep pozdrav,
Peter
FIN-311684 sporočil: 18.802
[#2643916] 09.03.17 13:12
Odgovori   +    21
To še ni nič, čaka nas veliko hujša zadeva – Mercator, ki ga bo prezadolženi Todorič moral prodati in seveda, naši nacionalnointeresniki, židani in Meščeva združena levica bodo v orgazmičnem stanju, kajti Mercator bo ponovno naš, kupil ga bo Dutb ali Teš 6.
Karaya sporočil: 2.397
[#2643924] 09.03.17 13:41 · odgovor na: peterfrankl (#2643913)
Odgovori   +    8
[peterfrankl]
To si pa čisto falil. Direktno sem v Stockholm iz Ljubljane letel, v vseh teh letih, samo dvakrat. Ker direktne povezave večino časa sploh ni bi bilo, v kratkem času, ko je bila, pa je Adria na Švedako letela, če se ne motim, enkrat ali dvakrat na teden. Pa tudi kakega preobrata v stališčih ni.
Lep pozdrav,
Peter
Se je pa medtem zgodil preobrat na ostalih ex-yu letaliscih in vecina njih tudi Skopje in Tuzla imajo neposredne lete v Stockholm. Namesto ukvarjanja s taksi sluzbo Lufthanse (Adrio) bi se bilo bolj smiselno ukvarjati z letaliscem, ki je sicer v lasti nemske drzavne firme (dezelne). Jaka privatizacija...

Strani: 1