Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (video) Ameriški futurist, ki prehiteva Teslo

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#2634831] 04.01.17 16:39
Odgovori   +    15
Spet prodajate buče.

130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)

Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)

Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2634833] 04.01.17 16:55
Odgovori   +    6
Primerjate meglo z realnim avtom.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2634837] 04.01.17 17:19 · odgovor na: 0513ANITO (#2634831)
Odgovori   +    3
[0513ANITO]
Spet prodajate buče.

130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)

Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)

Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
e... sej se strinjam ampak, če se že "resnimo", potem 3x25A pri današnjestandardnih 230V znese mećken čez 17kW ;).
sicer pa v tekstu piše, da se napolni v trinajstih urah... zato domnevam, da je tvoj post imel željen učinek :).
bc123a sporočil: 48.253
[#2634846] 04.01.17 17:48
Odgovori   +    3
1) A obstaja tudi v fizicni obliki, ali samo v obliki specifikacij in (nevoznega) mockupa.

2) Faraday, ne FaradEy

3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?

4) O madona, prepoznava obraze? Upam, da se ne bo tudi odklenil sam. Bo pa zabavno igrati se s taksnim avtom, najdes sliko voznika (npr. kaksnega "zvezdnika") in avto od zunaj izzivas da spreminja nastavitve. Se vam ne zdi ta funkcionalnost malo smesna?

(ob tem da samodejno prepoznavanje obrazov "v divjini" ne dela ravno dobro, sploh pa ne "na daljavo")

5) Pa avtopilot je po specifikacijah tudi fenomenalen, le kaj mecka tesla, a ne? Morda pa Tesla, ki ima ze verzijo 7 avtopilota, vseeno malo vec ve o s tem povezanih problemih?

6) Ful je smesno, ko vsi startupi najprej zaposlijo dizajnerje, potem pa masovno tocijo koolaid novinarjem. Tesla sam je priznal, da so bistveno podcenjevali probleme serijske proizvodnje avtomobilov.

7) 5 jurjev izgleda kot nateg. Ce hoces tak avto, bos komot placal 1/3 predujma ali kaj podobnega, kaj bodo s 5 jurji? Podobno kot oni superduper elektro tovornjak, ki je za jurja tvoj...
153 sporočil: 9.333
[#2634848] 04.01.17 18:14
Odgovori   +    0
Gladke linije poudarjajo hitrost, še bolj pa
grešno izzivalne lepote gole primadone.

Sodražan
anon-258854 sporočil: 470
[#2634851] 04.01.17 18:22
Odgovori   +    4
Trije električni motorji, ki skupno razvijejo 783 kilovatov (1.050 konjskih moči) in 1.800 Nm navora. Avto do stotice pospeši v manj kot 2,4 sekundah.

Nisem vedel, da rabim vse to za omejitve 50, 70, 90, 110 in 130 Km/h. In do kraja zjebane ceste.
anon-29662 sporočil: 1.335
[#2634863] 04.01.17 21:26 · odgovor na: anon-258854 (#2634851)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 04.01.17 21:24
Samo ti živiš v socialističnem raju.
anon-191845 sporočil: 961
[#2634871] 04.01.17 22:37 · odgovor na: anon-29662 (#2634863)
Odgovori   +    2
a nis vidu da si odpisal tipu ki dela na Ministrstvu za finance in že preračunava koliko kazni bo padlo v proračun, s tem pa čez kako leto višja plača v Javnem sektorju....
alfa55 sporočil: 2.730
[#2634892] 05.01.17 07:32 · odgovor na: 0513ANITO (#2634831)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
Spet prodajate buče.

130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)

Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)

Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
0513ANITO sporočil: 10.825
[#2634898] 05.01.17 08:01 · odgovor na: alfa55 (#2634892)
Odgovori   +    1
[alfa55]
> [0513ANITO]
> Spet prodajate buče.
>
> 130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
>
> Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
>
> Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.

Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
Popravil, kaj pa drugega. Samo ni toliko fer, da bi to napisal, pač pa hoče iz mene naredit budalo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2634899] 05.01.17 08:02 · odgovor na: alfa55 (#2634892)
Odgovori   +    0
[alfa55]
Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
Dobri novinarji na financah so tisti, ki clanek z napakami popravijo, ko jih bralci opozorijo na to.

Slabi novinarji so tisti, ki ga ne (tudi take imajo Finance).

Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.

Ja, tako poden je izobrazba slovenskega novinarskega ceha.
bc123a sporočil: 48.253
[#2634903] 05.01.17 08:15 · odgovor na: 0513ANITO (#2634898)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
Popravil, kaj pa drugega. Samo ni toliko fer, da bi to napisal, pač pa hoče iz mene naredit budalo.
En cas sem gustlu tezil, da bi clanki imeli v headerju zapisano "zadnjic popravljeno:" kot imajo nekateri resni online mediji. Za namecek bi lahko imeli se razlog popravka na koncu clanka (kot imajo se ta bolj resni mediji).

Gustl se je naceloma s tem strinjal, potem pa ni nic bilo (mislim da so se odlocili, da so zadeve vidne navznoter, bralcem pa ne).
anon-308559 sporočil: 211
[#2634910] 05.01.17 09:12 · odgovor na: bc123a (#2634846)
Odgovori   +    0
[bc123a]
1) A obstaja tudi v fizicni obliki, ali samo v obliki specifikacij in (nevoznega) mockupa.

2) Faraday, ne FaradEy

3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?

4) O madona, prepoznava obraze? Upam, da se ne bo tudi odklenil sam. Bo pa zabavno igrati se s taksnim avtom, najdes sliko voznika (npr. kaksnega "zvezdnika") in avto od zunaj izzivas da spreminja nastavitve. Se vam ne zdi ta funkcionalnost malo smesna?

(ob tem da samodejno prepoznavanje obrazov "v divjini" ne dela ravno dobro, sploh pa ne "na daljavo")

5) Pa avtopilot je po specifikacijah tudi fenomenalen, le kaj mecka tesla, a ne? Morda pa Tesla, ki ima ze verzijo 7 avtopilota, vseeno malo vec ve o s tem povezanih problemih?

6) Ful je smesno, ko vsi startupi najprej zaposlijo dizajnerje, potem pa masovno tocijo koolaid novinarjem. Tesla sam je priznal, da so bistveno podcenjevali probleme serijske proizvodnje avtomobilov.

7) 5 jurjev izgleda kot nateg. Ce hoces tak avto, bos komot placal 1/3 predujma ali kaj podobnega, kaj bodo s 5 jurji? Podobno kot oni superduper elektro tovornjak, ki je za jurja tvoj...
www.bbc.com/news/tec...y-38503987

"OK, it seems like it's a little bit lazy tonight," said Faraday senior vice president Nick Sampson, as the car refused to respond. It eventually complied later when they made a second attempt."

:D
anon-423027 sporočil: 5
[#2635047] 06.01.17 05:40
Odgovori   +    0
Kako je lahko s ceno x1,5 konkurent Tesli? Ja po dometu. Kar se tiče moči in cene je bolj konkurent Rimcu, ker je cena 5x nižja.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2635054] 06.01.17 07:18 · odgovor na: bc123a (#2634899)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.
Oh ja: kW in kWh
Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"
bc123a sporočil: 48.253
[#2635055] 06.01.17 07:24 · odgovor na: anon-159528 (#2635054)
Odgovori   +    0
[FIN-329573]
> [bc123a]
...
> Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.

Oh ja: kW in kWh
Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"
To je po tvoje primerljivo z nepoznavanjem povezave med napetostjo, tokom, mocjo, in energijo?
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2635056] 06.01.17 07:28 · odgovor na: bc123a (#2634846)
Odgovori   +    0
[bc123a]

3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2635058] 06.01.17 07:34 · odgovor na: bc123a (#2635055)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-159528 06.01.2017 07:43
[bc123a]
> [FIN-329573]
> > [bc123a]
> ...
> > Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.
>
> Oh ja: kW in kWh
> Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"

To je po tvoje primerljivo z nepoznavanjem povezave med napetostjo, tokom, mocjo, in energijo?
V obeh primerih gre za šlamparijo, nevredno nekoga, ki se ima za poznavalca tehnike oz. o njej piše.

Nekaj na nivoju blagajničarke, ki mi je pred pol leta na blagajni v BigBangu ponujala akumulatoski paket z 20.000 "megaamperi" v akciji. Sam sem namreč na blagajno prinesel takega z 11.000 miliamperurami (mAh).

PS: sicer pa Ah pri akumulatorjih ne pomenijo neposredno opravljenega dela, ampak shranjen električni naboj.
bc123a sporočil: 48.253
[#2635059] 06.01.17 07:37 · odgovor na: anon-159528 (#2635056)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bc123a 06.01.2017 07:37
[FIN-329573]
> [bc123a]
>
> 3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
>

Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?
Nic ne smatram, to trdi clanek. Jaz trdim, da dokler ne gredo v serijsko proizvodnjo, vecine problemov sploh niso srecali, kaj sele da bi se lahko primerjali s firmo ki je ze tri serije avtov dala na trg.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2635061] 06.01.17 07:42 · odgovor na: bc123a (#2635059)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [FIN-329573]
> > [bc123a]
> >
> > 3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
> >
>
> Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
> Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?

Nic ne smatram, to trdi clanek. Jaz trdim, da dokler ne gredo v serijsko proizvodnjo, vecine problemov sploh niso srecali, kaj sele da bi se lahko primerjali s firmo ki je ze tri serije avtov dala na trg.
Nikjer ne piše, da je boljši. Piše, da je hitrejši, čeprav potem navaja podatek o pospešku, ne končni hitrosti. Ravno tako navaja večji doseg in višjo ceno.
Če je zaradi 0,2s krajšega pospeševanja do 100 km/h, domnevnega dosega 700 km in trikratne cen boljši, tega ne vem - niti nikjer ne piše.
Se pa popolnoma strinjam, da je do serijske proizvodnje še daleč.

Strani: 1