Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Ameriški futurist, ki prehiteva Teslo
Strani: 1
sporočil: 10.825
Spet prodajate buče.
130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
sporočil: 1.301
[0513ANITO]e... sej se strinjam ampak, če se že "resnimo", potem 3x25A pri današnjestandardnih 230V znese mećken čez 17kW ;).
Spet prodajate buče.
130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
sicer pa v tekstu piše, da se napolni v trinajstih urah... zato domnevam, da je tvoj post imel željen učinek :).
sporočil: 48.253
1) A obstaja tudi v fizicni obliki, ali samo v obliki specifikacij
in (nevoznega) mockupa.
2) Faraday, ne FaradEy
3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
4) O madona, prepoznava obraze? Upam, da se ne bo tudi odklenil sam. Bo pa zabavno igrati se s taksnim avtom, najdes sliko voznika (npr. kaksnega "zvezdnika") in avto od zunaj izzivas da spreminja nastavitve. Se vam ne zdi ta funkcionalnost malo smesna?
(ob tem da samodejno prepoznavanje obrazov "v divjini" ne dela ravno dobro, sploh pa ne "na daljavo")
5) Pa avtopilot je po specifikacijah tudi fenomenalen, le kaj mecka tesla, a ne? Morda pa Tesla, ki ima ze verzijo 7 avtopilota, vseeno malo vec ve o s tem povezanih problemih?
6) Ful je smesno, ko vsi startupi najprej zaposlijo dizajnerje, potem pa masovno tocijo koolaid novinarjem. Tesla sam je priznal, da so bistveno podcenjevali probleme serijske proizvodnje avtomobilov.
7) 5 jurjev izgleda kot nateg. Ce hoces tak avto, bos komot placal 1/3 predujma ali kaj podobnega, kaj bodo s 5 jurji? Podobno kot oni superduper elektro tovornjak, ki je za jurja tvoj...
2) Faraday, ne FaradEy
3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
4) O madona, prepoznava obraze? Upam, da se ne bo tudi odklenil sam. Bo pa zabavno igrati se s taksnim avtom, najdes sliko voznika (npr. kaksnega "zvezdnika") in avto od zunaj izzivas da spreminja nastavitve. Se vam ne zdi ta funkcionalnost malo smesna?
(ob tem da samodejno prepoznavanje obrazov "v divjini" ne dela ravno dobro, sploh pa ne "na daljavo")
5) Pa avtopilot je po specifikacijah tudi fenomenalen, le kaj mecka tesla, a ne? Morda pa Tesla, ki ima ze verzijo 7 avtopilota, vseeno malo vec ve o s tem povezanih problemih?
6) Ful je smesno, ko vsi startupi najprej zaposlijo dizajnerje, potem pa masovno tocijo koolaid novinarjem. Tesla sam je priznal, da so bistveno podcenjevali probleme serijske proizvodnje avtomobilov.
7) 5 jurjev izgleda kot nateg. Ce hoces tak avto, bos komot placal 1/3 predujma ali kaj podobnega, kaj bodo s 5 jurji? Podobno kot oni superduper elektro tovornjak, ki je za jurja tvoj...
sporočil: 9.333
Gladke linije poudarjajo hitrost, še bolj pa
grešno izzivalne lepote gole primadone.
Sodražan
grešno izzivalne lepote gole primadone.
Sodražan
sporočil: 470
Trije električni motorji, ki skupno razvijejo 783 kilovatov (1.050
konjskih moči) in 1.800 Nm navora. Avto do stotice pospeši v manj
kot 2,4 sekundah.
Nisem vedel, da rabim vse to za omejitve 50, 70, 90, 110 in 130 Km/h. In do kraja zjebane ceste.
Nisem vedel, da rabim vse to za omejitve 50, 70, 90, 110 in 130 Km/h. In do kraja zjebane ceste.
sporočil: 961
a nis vidu da si odpisal tipu ki dela na Ministrstvu za finance in
že preračunava koliko kazni bo padlo v proračun, s tem pa čez kako
leto višja plača v Javnem sektorju....
sporočil: 2.730
[0513ANITO]Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
Spet prodajate buče.
130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
sporočil: 10.825
[alfa55]Popravil, kaj pa drugega. Samo ni toliko fer, da bi to napisal, pač pa hoče iz mene naredit budalo.
> [0513ANITO]
> Spet prodajate buče.
>
> 130kWh NI možno napolniti na običajnem hišem priključku v 4,5 urah. Ker bi hišni priključek moral biti potem nakmanj 30+KW. In to ob pogoju, da ni drugih porabnikov (žarnice in polnilci za telefone so nepomembni)
>
> Običajni hišni priključek v Sloveniji je 10 kW. (3x 25A)
>
> Madona dajmo se enkrat zresnit in preverimo kaj pišemo.
Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
sporočil: 48.253
[alfa55]Dobri novinarji na financah so tisti, ki clanek z napakami popravijo, ko jih bralci opozorijo na to.
Ne vem, ali je avtor medtem popravil članek, ali pa si ti spregledal, da piše, da se baterije na hišnih priključkih napolnijo v 13 urah.
Slabi novinarji so tisti, ki ga ne (tudi take imajo Finance).
Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.
Ja, tako poden je izobrazba slovenskega novinarskega ceha.
sporočil: 48.253
[0513ANITO]En cas sem gustlu tezil, da bi clanki imeli v headerju zapisano "zadnjic popravljeno:" kot imajo nekateri resni online mediji. Za namecek bi lahko imeli se razlog popravka na koncu clanka (kot imajo se ta bolj resni mediji).
Popravil, kaj pa drugega. Samo ni toliko fer, da bi to napisal, pač pa hoče iz mene naredit budalo.
Gustl se je naceloma s tem strinjal, potem pa ni nic bilo (mislim da so se odlocili, da so zadeve vidne navznoter, bralcem pa ne).
sporočil: 211
[bc123a]www.bbc.com/news/tec...y-38503987
1) A obstaja tudi v fizicni obliki, ali samo v obliki specifikacij in (nevoznega) mockupa.
2) Faraday, ne FaradEy
3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
4) O madona, prepoznava obraze? Upam, da se ne bo tudi odklenil sam. Bo pa zabavno igrati se s taksnim avtom, najdes sliko voznika (npr. kaksnega "zvezdnika") in avto od zunaj izzivas da spreminja nastavitve. Se vam ne zdi ta funkcionalnost malo smesna?
(ob tem da samodejno prepoznavanje obrazov "v divjini" ne dela ravno dobro, sploh pa ne "na daljavo")
5) Pa avtopilot je po specifikacijah tudi fenomenalen, le kaj mecka tesla, a ne? Morda pa Tesla, ki ima ze verzijo 7 avtopilota, vseeno malo vec ve o s tem povezanih problemih?
6) Ful je smesno, ko vsi startupi najprej zaposlijo dizajnerje, potem pa masovno tocijo koolaid novinarjem. Tesla sam je priznal, da so bistveno podcenjevali probleme serijske proizvodnje avtomobilov.
7) 5 jurjev izgleda kot nateg. Ce hoces tak avto, bos komot placal 1/3 predujma ali kaj podobnega, kaj bodo s 5 jurji? Podobno kot oni superduper elektro tovornjak, ki je za jurja tvoj...
"OK, it seems like it's a little bit lazy tonight," said Faraday senior vice president Nick Sampson, as the car refused to respond. It eventually complied later when they made a second attempt."
:D
sporočil: 5
Kako je lahko s ceno x1,5 konkurent Tesli? Ja po dometu. Kar se
tiče moči in cene je bolj konkurent Rimcu, ker je cena 5x nižja.
sporočil: 4.450
[bc123a]
Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.Oh ja: kW in kWh
Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"
sporočil: 48.253
[FIN-329573]To je po tvoje primerljivo z nepoznavanjem povezave med napetostjo, tokom, mocjo, in energijo?
> [bc123a]
...
> Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.
Oh ja: kW in kWh
Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"
sporočil: 4.450
[bc123a]Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?
sporočil: 4.450
Zadnja sprememba: anon-159528 06.01.2017 07:43
[bc123a]V obeh primerih gre za šlamparijo, nevredno nekoga, ki se ima za poznavalca tehnike oz. o njej piše.
> [FIN-329573]
> > [bc123a]
> ...
> > Novinarjev, ki bi pa imeli v osnovni soli kaj fizike, pa Finance ne zaposlujejo (vec?). Tisti ki poznajo povezavo med KW in KWh so ze itak vsepovsod sefi, izvrsni direktorji, itd.
>
> Oh ja: kW in kWh
> Predpona kilo, se piše z majhnim tiskanim "k"
To je po tvoje primerljivo z nepoznavanjem povezave med napetostjo, tokom, mocjo, in energijo?
Nekaj na nivoju blagajničarke, ki mi je pred pol leta na blagajni v BigBangu ponujala akumulatoski paket z 20.000 "megaamperi" v akciji. Sam sem namreč na blagajno prinesel takega z 11.000 miliamperurami (mAh).
PS: sicer pa Ah pri akumulatorjih ne pomenijo neposredno opravljenega dela, ampak shranjen električni naboj.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 06.01.2017 07:37
[FIN-329573]Nic ne smatram, to trdi clanek. Jaz trdim, da dokler ne gredo v serijsko proizvodnjo, vecine problemov sploh niso srecali, kaj sele da bi se lahko primerjali s firmo ki je ze tri serije avtov dala na trg.
> [bc123a]
>
> 3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
>
Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?
sporočil: 4.450
[bc123a]Nikjer ne piše, da je boljši. Piše, da je hitrejši, čeprav potem navaja podatek o pospešku, ne končni hitrosti. Ravno tako navaja večji doseg in višjo ceno.
> [FIN-329573]
> > [bc123a]
> >
> > 3) Ste se kdaj vprasali, zakaj je tesla sel ze skozi tri cikle razvoja, pa je kao se vedno "slabsi" od tega sanjskega avta?
> >
>
> Tesla ima odličen marketing, Musk je ustvaril kult osebnosti in temu primerno razvil bazo "vernikov", ki Tesli odpustijo vse - tudi zavajanje s podatki (Norveška). Tesla je v primerjavi z enako dragimi avtomobili s klasičnim pogonom še vedno drvarnica.
> Ta "sanjski" avto ima na papirju(!) boljši doseg in menda nekaj desetink boljši pospešek. Smatraš da je zaradi tega boljši?
Nic ne smatram, to trdi clanek. Jaz trdim, da dokler ne gredo v serijsko proizvodnjo, vecine problemov sploh niso srecali, kaj sele da bi se lahko primerjali s firmo ki je ze tri serije avtov dala na trg.
Če je zaradi 0,2s krajšega pospeševanja do 100 km/h, domnevnega dosega 700 km in trikratne cen boljši, tega ne vem - niti nikjer ne piše.
Se pa popolnoma strinjam, da je do serijske proizvodnje še daleč.
Strani: 1