Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2631970] 12.12.16 07:48
Odgovori   +    13
Optimistične številke za razliko od tistih o 27 km dolgem drugem tiru, ki bi ga malo gradili, malo ga ne bi, zanimivo pa je, da bi ga za 1,5 milijard gradili, za 700-800 milijonov pa se ga menda ne splača graditi, ker je bojda tako veliko dela, da se za te fičenke niti gradbišča ne splača postaviti. Ta zadeva se že takoooo vleče, da se kot narod počutimo ponižani, izigrani in prevarani. Včasih se nam zdi, da se z drugim tirom ukvarjajo zafrustrirane ničle, paraziti in zajedavci, ki bi radi vse uničili, pokradli in oropali.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2631984] 12.12.16 09:08
Odgovori   +    1
Podoben članek je v Il piccolo
ilpiccolo.gelocal.it...1.14555948
Razlika je le v tem, da ne omenjajo Luke Koper.

Pa če bi se zmenili, v našo korist in korist slovenskih davkoplačevalcev ter zgradili železniški tir do tržaške luke.
Korazijan sporočil: 386
[#2631985] 12.12.16 09:16 · odgovor na: anon-5355 (#2631984)
Odgovori   +    5
Ja, v Trstu bo Paloma pristala v četrtek. Ladja bo priplula iz Pireja, prvi postanek v Severnem Jadranu bo v Kopru.
pobalin sporočil: 14.456
[#2631994] 12.12.16 09:49 · odgovor na: anon-5355 (#2631984)
Odgovori   +    7
[XRESP]
Podoben članek je v Il piccolo
ilpiccolo.gelocal.it...1.14555948
Razlika je le v tem, da ne omenjajo Luke Koper.
Kakšna razlika? Saj Finance pa ne omenjajo Trsta. Razlika je v tem, da Tržačani navajajo, da gre za največjo ladjo doslej v Jadranskem morju, Koprčani pa konkretne podatke o pretovoru.

V obeh primerih gre za lokalistični piar-gitprop, ki pa ne pojasni fenomena, zakaj in kako se splača, da tako ogromna čezoceanska ladja v treh dneh vpluje in se priveže v dveh pristaniščih, med katerima je cca 10 km zračne črte. To mi izgleda približno toliko smiselno, kot če bi B747 ali A380 pristal v Ljubljani in potem še v Zagrebu.
Pa če bi se zmenili, v našo korist in korist slovenskih davkoplačevalcev ter zgradili železniški tir do tržaške luke.
Dobro vprašanje. Bi potem MSC Paloma vplula samo v Koper ali samo v Trst?
anon-55294 sporočil: 46
[#2631999] 12.12.16 10:06 · odgovor na: (#2631998)
Odgovori   +    2
To je to. Medsebojna povezava pristanišč bi morala biti prioriteta.
pobalin sporočil: 14.456
[#2632006] 12.12.16 10:21 · odgovor na: (#2631998)
Odgovori   +    1
[Wulfe]
> [pobalin]
> > [XRESP]
> > Pa če bi se zmenili, v našo korist in korist slovenskih davkoplačevalcev ter zgradili železniški tir do tržaške luke.
>
> Dobro vprašanje. Bi potem MSC Paloma vplula samo v Koper ali samo v Trst?

Zaradi dorbih kopenskih povezav, bi prihajala pogosteje - mogoče tudi po dve hkrati!
To sploh ni odgovor na moje vprašanje.
"Katerega vina prodate več, rdečega ali belega? Če bi imel namesto tega starega kombija vsaj majhen tovornjak, bi lahko prodal veliko več."
Korazijan sporočil: 386
[#2632007] 12.12.16 10:27 · odgovor na: pobalin (#2631994)
Odgovori   +    4
Večina ladij ima rotacije Koper/Trst/Reka, ker se iz različni trgi oskrbujejo iz različnih pristanišč, čeprav so vsa zelo blizu skupaj. Zakaj se jim to splača, pa je od ladjarjev težko izvedeti, ker žal nimajo dobrih komunikacijskih navad.
pobalin sporočil: 14.456
[#2632025] 12.12.16 11:07 · odgovor na: Korazijan (#2632007)
Odgovori   +    4
[Korazijan]
Večina ladij ima rotacije Koper/Trst/Reka, ker se iz različni trgi oskrbujejo iz različnih pristanišč, čeprav so vsa zelo blizu skupaj. Zakaj se jim to splača, pa je od ladjarjev težko izvedeti, ker žal nimajo dobrih komunikacijskih navad.
Precej verjetno razlago je dal Republican, čeprav ne pojasnjuje ekonomike dvakratnega vplutja ogromne ladje na razdalji cca 10 km v roku treh dni. Mogoče se zaradi padca povpraševanja in cen teh prevozov tako početje zdaj splača.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2632042] 12.12.16 11:34
Odgovori   +    1
Če gledamo globalne svetovne logiste vidimo, da vsi strmijo k temu, da naložijo čimveč za eno vožnjo in tako zmanjšajo stroške transporta. Pri nas pa se dajemo ali je potrebno narediti modernizacijo transportnih poti ali ne. Če se omogoči potovanje tudi največjim ladjam v luko Koper je to strateškega pomena. Žal pa nas je povozila korupcija, ki je uničila sredstva za modernizacijo transportnih poti v notranjost države. Ena izmed rešitev bi bila, da se nemudoma povečajo kapacitete kontejenrskih terminalov v notranjosti, kateri bi služili za odlaganje kontejnerjev in z tem zapolnila ozko grlo LUKE do izgradnje večjega skladišča.
najobj sporočil: 31.920
[#2632084] 12.12.16 13:15 · odgovor na: pobalin (#2631994)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 12.12.2016 13:18
[pobalin]
> [XRESP]
> Podoben članek je v Il piccolo
> ilpiccolo.gelocal.it...1.14555948
> Razlika je le v tem, da ne omenjajo Luke Koper.

Kakšna razlika? Saj Finance pa ne omenjajo Trsta. Razlika je v tem, da Tržačani navajajo, da gre za največjo ladjo doslej v Jadranskem morju, Koprčani pa konkretne podatke o pretovoru.

V obeh primerih gre za lokalistični piar-gitprop, ki pa ne pojasni fenomena, zakaj in kako se splača, da tako ogromna čezoceanska ladja v treh dneh vpluje in se priveže v dveh pristaniščih, med katerima je cca 10 km zračne črte. To mi izgleda približno toliko smiselno, kot če bi B747 ali A380 pristal v Ljubljani in potem še v Zagrebu.

> Pa če bi se zmenili, v našo korist in korist slovenskih davkoplačevalcev ter zgradili železniški tir do tržaške luke.

Dobro vprašanje. Bi potem MSC Paloma vplula samo v Koper ali samo v Trst?
... OK, verjetno je zakurblat ladjo in jo premaknit za nekaj kilometrov bolj preprosto kot vzletat in pristajat z B747 ali A380, čeprav bi ob hkratnem obisku Slovenije in Hrvaške kakšen Obama ali Putin na željo gostiteljev verjetno tudi to raje naredil, kot pa da bi zaradi varovanja prevoza po cesti zaprli pol Slovenije in Hrvaške ...

P.S.: če bi ugibal, bi rekel, da je "dupli" privez zaradi različnega tovora in specializacije pristanišč oziroma zaradi enostavnejše logistike (= dolgoročne pogodbe) od luke do končnih kupcev ...
0219Gr9 sporočil: 222
[#2632096] 12.12.16 13:48 · odgovor na: (#2631973)
Odgovori   +    0
Edina profitabilnost, ki kaj pomeni je donosnost kapitala. Neto marža ti ne pove nič, ker ti ne pove koliko si moral investirati kapitala. Če so v Luki morali angažirati npr. 5 mrd kapitala za teh 30 in nekaj mio dobička je to vse skupaj nič. Neto marža nekaj malega pove samo če jo primerjaš z neposrednimi konkurenti.

Strani: 1