Strani: 1

alek14 sporočil: 10.613
[#2609220] 22.07.16 05:46
Odgovori   +    1
Za nelegalno priklopno napravo naj bi vedela tako Winterkorn in Müller
Preklopno najbrž. Defeat device ni priklopljna, je pa preklopna, saj preklaplja med dvema režimoma.
COP sporočil: 3.595
[#2609222] 22.07.16 06:25
Odgovori   +    3
Seveda sta šefa VW vedela. V koncernih se vse dela z vednostjo višjih. A brez žvižgača je težko dokazati. Bo potrebno enemu od višjih managarjev ali inženirju stisnit jajca, ponudit imuniteto, pa bo. Ameriški tožilci so mojstri za to.

p.s.
Mi je prišla na misel afera Patrija, kjer je tožilec želel direktno stisnit jajca vodji organizacije. Ni šlo, ker ne gre tako. Najprej nižjega, da dobiš višjega.
Troublemaker sporočil: 816
[#2609230] 22.07.16 07:02
Odgovori   +    6
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?

In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.

No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....

Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
polene sporočil: 3.220
[#2609235] 22.07.16 07:40 · odgovor na: Troublemaker (#2609230)
Odgovori   +    4
[Troublemaker]
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?

In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.

No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....

Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
Evropske ovce vse pojedo, sploh če je kosilo nemško. GAS avto pa že snuje nove podvige za nove natege. Uradna mafija je tale evropska zveza z vazali po posameznih deželah, ki služijo bruseljskim baronom. Naš cmerar je eden bolj priliznjenih in vdanih.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2609239] 22.07.16 08:19 · odgovor na: COP (#2609222)
Odgovori   +    0
[COP]
Seveda sta šefa VW vedela. V koncernih se vse dela z vednostjo višjih. A brez žvižgača je težko dokazati. Bo potrebno enemu od višjih managarjev ali inženirju stisnit jajca, ponudit imuniteto, pa bo. Ameriški tožilci so mojstri za to.

p.s.
Mi je prišla na misel afera Patrija, kjer je tožilec želel direktno stisnit jajca vodji organizacije. Ni šlo, ker ne gre tako. Najprej nižjega, da dobiš višjega.

"..naj bi vedela..". V koncernih se niti teoretično ne dela vsega z vednostjo višjih. Kdo bo komu kaj stisnil, bomo pa še videli.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2609243] 22.07.16 08:29 · odgovor na: Troublemaker (#2609230)
Odgovori   +    1
[Troublemaker]
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?

In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.

No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....

Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
Če ZDA ne bi bile tako pomemben (in reguliran) trg, bi se lahko kolektivno slikali. EU je bolj ohlapna zveza držav. TISA bo kompromis.
Premier ve, da je Nemčija naš daleč največji trgovinski partner...
dz1975 sporočil: 1.487
[#2609349] 22.07.16 15:42
Odgovori   +    2
Škoda bo še mnogo večja...do sedaj so fasali 15 milijard usd, mislim da jih vsaj še toliko čaka, saj se je od takrat ugotovilo, da so problematični tudi šestvaljni motorji, ter da noben fix za VAG dizelske motorje ne bo zadosti, da izpolnijo CARB in EPA norma, poleg tega so to načrtno delali zelo dolgo. Pa obsotječa sodba je bila samo poravnava z lastniki 2.0TDI motorjev in regulatorji. Ta teden so tri države vložile tožbo in vseh ostalih 47 bo slej ko prej sledilo.

Sicer je vse skupaj pretirano, ampak sami so si krivi, kaj so pa silili z smrdljivi dizli na trg, ki za razliko od Evrope ne favorizira dizlov z 100 zakoni in predpisi...
alek14 sporočil: 10.613
[#2609350] 22.07.16 16:46 · odgovor na: Troublemaker (#2609230)
Odgovori   +    2
[Troublemaker]
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?

Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
Slovenija je zaradi relativno nezanimivega poslovnega okolja primorana take zadeve pogoltniti. V nasptotnem bi morala zagroziti:

a) ven bomo vrgli vse tovarne, ki delajo za VW,
b) ne bomo več dovolili prodaje VW-jev.

Potem je jasno, da SLO ni v položaju, da bi na VW s čimerkoli pritisnila. Bilo bi nekaj drugega, če bi bila EU federacija.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2609353] 22.07.16 17:14
Odgovori   +    0
Ali kdaj ni bilo goljufij na to temo?

Strani: 1